Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

brugte designer møbler - websider?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 19:46

leder i øjeblikket efter 4 brugte 7'er stole af arne jacobsen...

stolene skal være UDEN betræk og armlæn, og så må der ikke være rust på benene... farve er ligegyldigt da de alligevel skal sprøjte males...

nogen der kender nogle -danske- sidder på nettet hvor der er brugte designer møbler...?

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Brugte designermøbler
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 20:34

er altid billigst på DBA er min erfaring. Det kræver bare en bil at tage ud at se tingene. Ellers er der lauritz.com

Hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

ellers er der også
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 20:56

www.trendsales.dk

mener også man kan være heldig at finde designer ting derinde..

Pernille

Gør hver dag til en fest. Rid OX araber hest :-)

0
0
Svar på denne tråd

designermøbler
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 21:27

www.qxl.dk

roxyklassik.dk/katinde...kukat=1459

www.klassik.dk/

er nogen af de steder jeg har kunnet finde på google

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

lauritz.com
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 21:29
Hvad med lauritz.com her har jeg da set nogen på et tidspunkt...
0
0
Svar på denne tråd

sprøjtemaling?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 21:39
Yiip: lige noget helt andet. Hvor vil du få dem sprøjtemalet henne, og hvad regner du med det koster? (Vil du gøre det selv?) Jeg har netop 7 stks. af 7'eren, og jeg kunne også godt tænke mig at få dem frisket lidt op. Da jeg imidlertid er en skovl til alt kreativt, kunne jeg godt finde på at betale mig fra at få det gjort ordentligt.
0
0
Svar på denne tråd

sprøjte males
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 21:46

du kan få dem malet hos en autolaker... det koster ca. et par 100 kr pr. stol men det bliver tilgengæld perfekt...

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Arrr
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 22:04

Pas på med hva i ændre på ved "mærkevare" stole. Får man ændret noget, som man ikke får ændret hos en professionel, falder stolene i værdi. Får du lavet noget hos en automekaniker, kan du også være helt sikker på at skal de sælges, så er værdien faldet betydeligt.

Jeg har også 7ér stole i lakeret eg, og med sandfarvet stof (SUPER LÆKRE) da jeg ville have nye gummidutter til stolebenene talte jeg med Div boligforhandlere og de anbefalede mig at vælge gummidutter der var specielt til 7´er stolene, simpelthen pga værdien. Hvem ville have troet at en gummidut kunne gøre forskellen.

Held og lykke med søgningen... kan bortset fra det anbefale Lauritz.com, der kan man af og til være fantastisk heldig. Men husk at besøge deres Showroom før du køber.. SÅ er du sikker på kvaliteten af de ting du vil købe.. husk billeder er taknemmelige!

Kh

Mette Lodberg

Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching

0
0
Svar på denne tråd

Yiip/MetteLodberg
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 22:27
Mange tak - Jeg vil helt klart undersøge det. Jeg tror nu ikke mine stole skal sælges, men det er da noget man skal have med i overvejelserne...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider