Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Part...?
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:07

Jeg har lige et spørgsmål om part:

Når du som hesteejer søger part, hvad kigger du efter? Vil du have noget imod at have en handicaprytter som part på din hest eller foretrækker du "raske" ryttere?

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg selv er handicaprytter (Jeg har et lille psykisk handicap). Jeg har redet periodevis i 19 år, haft part på heste før, startet stævner og været placeret i de fleste og passet heste på en rideskole så det er ikke fordi jeg ikke ved hvordan man passer og plejer en hest. Eller rider for den sags skyld. Alligevel får jeg afslag på afslag når jeg er ude og kigge på partsheste. Der er dog noget positiv respons jeg får, men det er ikke meget. Er der ingen der kunne være interesseret i at få en handicaprytter som part på deres hest?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:12

jo da jeg har skrevet til dig men der havde du en part

0
0
Svar på denne tråd

ygjyjgh
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 17:19

For mit vedkommende ville det komme an på så meget.. jeg ville ikke afvise dig på handicap, men jeg ville gerne vide hvad dt handelede om..

Men eftersom du jo er van til heste, så kan det vel ikke være så slemt.

Så alt i alt... jeg ville ikke afvise.. hvor bor du.. for jeg mangler faktisk en

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 18:25

Det kommer an på hvilket handicap. Hvis det er psykisk, ville jeg nok gerne have af vide, hvad det helt præcist er og tage stilling til det derefter. (psykisk ustabil, eller hvad det nu er).

Men hvis det er fysisk, ville jeg være fuldstændig ligeglad. (okey hvis du mangler hovedet, ville jeg nok sige nej ) Men når du har erfaring med heste og kan håndterer dem, så er det for mit vedkommende ligemeget hvordan du ser ud!

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 19:54
Nu kan min godt nok ikke rides, men jeg tager folk som de er, og jeg har intet imod at folk har handicaps.. hvis min hest blir passet ordenligt, og personen nyder samværet, så er jeg tilfreds..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider