|
|
| Jeg blev nr. 2 i lørdags til ridestævne. |
| Forfatter:  |
John Erik Smedegaard Olsen |
| Dato:  |
27-03-2006 14:50 |
|
Hej Alle. Jeg blev nr. 2 ud af 2 startende i min klasse. Det var godt nok, selvom jeg havde håbet på en højere placering. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
Jhez |
27-03-2006 15:05 |
|
Det er altid godt at gennemføre - og det er slet ikke skidt at blive nummer 2.  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skidt med |
Kobakkegård Hestepension |
27-03-2006 15:37 |
|
hvad nummer du blev. Selvom det selvfølgelig er rarest at blive nr. 1, bare det at du gennemfører er super flot. STORT tillykke herfra. Hilsen Mumse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
også herfra. Og så skal du ikke være utilfreds. Det var et nyt sted på en hest du ikke kender, så bare det at opnå placering er da fantastisk flot. Go John! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej hvor godt |
SusZerima |
27-03-2006 15:45 |
|
tillykke John...og placeringen er da flot...som de andre siger nyt sted fremmed hest...så det er da kanont...Tillykke  MVH Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget stort |
|
|
tillykke herfra. jeg beundrer dig, jeg tør ikke starte stævner, ikke engang på min hest igennem 5 år.  du er sgu god.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg blev nr. 2 i lørdags til ridestævne. |
27-03-2006 16:22 |
|
Hej Alle. Jeg har lagt nogle billeder herinde på heste-nettet under min præsentation. Jeg er ikke færdig med at lægge billeder ind, Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
Lene Svit |
27-03-2006 16:27 |
|
her fra også, put med placeringen bare man er tilfreds med sig selv og ved man har gjort hvad man kunne. så kan man jo ikke forlange mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også herfra |
|
|
stort tillykke med et gennemført stævne! Dejligt at se dine billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hej John. STORT tillykke herfra  Jeg synes det er rigtig flot, når man tænker på, at du startede på en fremmede hest. Flotte billeder forresten  Hvem skal du ride på til stævnet i april? Mvh. Julie
--- Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Julie. |
27-03-2006 17:31 |
|
Hej Julie. Der skal jeg ride på James. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super flot |
marianne pedersen |
27-03-2006 17:40 |
|
hejza john...! hjertlig tillykke med placeringen, det var rigtig flot klaret..! fine billeder du har fået taget...! du skal nok nå langt hvis du fortsætter på den måde...! 
lev livet mens du har det...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hej John Var det d. 9. april, der er ministævne, eller husker jeg helt forkert? Jeg skal nemlig på Påskeferie i Danmark, så jeg kommer hjem d. 8. april, og jeg overvejer at komme ud og kigge på til stævnet. Savner min gode gamle rideskole Og så vil jeg også gerne lige sige hej til Jens og Rita, hvis ellers de har tid  Mvh. Julie
--- Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Julie. |
27-03-2006 19:21 |
|
Hej Julie. Nej, du husker rigtig, at det er den 9. april, der er ministævne. Jeg glæder mig til at se dig. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor dejligt  Så må jeg bare håbe, at jeg låne en bil. Glæder mig også til at se dig og James, når I rider endnu et superridt  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til alle. |
28-03-2006 12:38 |
|
Hej Alle. Har I set under nyheder? Der er jeg også med billeder. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nr. 2 er da flot :o) |
|
|
Hej John, det er da flot at blive nr. 2 på en fremmed hest. Stort tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot - flot - flot |
|
|
Det er da bare rigtig flot - dét kan du sagtens være stolt af. Og mere stolt kan du da være - at du er kommer med under nyheder; det er sandelig ikke alle, der bliver omtalt dér. Pøj-pøj med det næste stævne.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Er ejer af 1 "tragedie" - øh, rettelse trakehner og 2 lettere erotisk buttede ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Jeg så det på forsiden under nyhederne. Nr 2 er da en flot placering - og så på en hest du ikke kender! Stort tillykke med placeringen 
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke!!! |
Beritt |
28-03-2006 13:04 |
|
Tillykke med 2. pladsen!!  Godt gået! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt gået. |
Protest |
28-03-2006 13:08 |
|
Hej John. Sikke nogle fine billeder - du ser jo rigtig glad ud. Tillykke med resultatet.  Kommer du nogen siden på en lille skovtur ?? Mange hilsner Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
Vibeke |
28-03-2006 13:10 |
|
Det var da superflot. Bare det at du har mod til at stillie op, det er flot. Jeg ville have så mange nerver at hesten ikke vidste om den skulle gå frem eller tilbage. Næste gang snupper du lige førstepladsen. Okay 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlige billede |
|
|
sikken nogle dejlige billeder fra din stævnedeltagelse både dig og hesten ser rigtig glade ud. det er der mange konkurrence ryttere som kunne lære noget af(incl. mig selv ). held og lykke i fremtiden med dig John 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Marianne. |
28-03-2006 13:43 |
|
Hej Marianne. Nej, jeg kommer ikke på skovtur, men jeg kommer nogle gange ud at ride uden om markerne. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
28-03-2006 17:30 |
|
Hej Alle. Er der ikke flere, der vil skrive til mig? Det er så hyggeligt at læse, når I svarer mig. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!!! |
|
|
Hejsa John... Tillykke med stævnet...
Mange heste vrinsk fra Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
lotte h |
28-03-2006 17:53 |
|
Super godt klaret.. Og som de andre skriver så pyt med hvilken placering. Det vigtigeste er at man gennemføre og er tilfreds med sin indsats.. Endnu engang tillykke.. MvH Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
pyt med at du ikke blev placeret bedre - det kan jo ikke gå lige godt hver gang! og desuden er der ingen der kan tage oplevelsen og erfaringen fra dig - det er jo vigtigt. held og lykke næste gang du skal afsted!
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej John |
Lisbeth Sejberg |
28-03-2006 18:31 |
|
Det er altid dejligt at læse om dine oplevelser  Det må være så fedt at komme fra kørestolen og så op på en hest. Held og lykke med det næste stævne  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Who ? ... |
Equadorlover <33 |
28-03-2006 18:36 |
|
Hvem er John ?
At få en hest er en gave som varer hele livet {> Love you MIN Equa <333 Stævne den 25/2-06 i HJRK, Andre der skal med ? ~, :'b ,~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Superflot! |
|
|
Hejsa John Rigtig mange gange tillykke, det er superflot klaret! Har lige kigget på dine billeder og I ser bare superfine ud! Bare Klø på, og hold os endelig opdateret, det er lækkert at vide at vi alle kan nyde hestene...
Louise, dog uden Charlie (øv) man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa John |
Tullermus |
28-03-2006 23:08 |
|
Mange gange tillykke! Men må man ikke lige hurtigt spørge, hvorfor ingen af jer har hjelm på??? Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så da billederne |
|
|
Og det så ihvertfald ud til at du havde det sjovt:-D Så længe ridningen er godt og sjovt er det jo ligegyldigt om du blev et eller to.. men alligevl tilykke med dagens ridt. For du gjorde jo dit bedste og gør man det så vinder man altid. Man bliver nemlig kun bedre hvis man gør sit bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super... |
|
|
Tillykke - det er bare flot. På fremmed hest et fremmed sted  Har lige set dine billeder på din præsentation, de er bare rigtig gode. Sikke nogle dejlige heste du rider på. Dejligt at se en der nyder sin ridning så meget som du gør. Du kommer vel også lige med resultatet af næste stævne, når det er overstået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Anna. |
29-03-2006 11:48 |
|
Hej Anna. Det er fordi, at hvis nu jeg kommer til at slå med mit hoved, så kan jeg måske slå bagrytteren ned med hjelmen. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aj Anna... |
Tine (Ego A Go Go) |
29-03-2006 12:05 |
|
... og du har endda arbejdet med ridefysioterapi også ved du ikke det, tsk tsk . Mange gange tillykke med placeringen John, det er nogle gode billeder på din præsentation. Held og lykke næste gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Tine. |
29-03-2006 15:21 |
|
Hej Tine. Tak for dit indlæg. Det er dejligt, når du vil skrive til mig, du må endelig blive ved at skrive til mig. Med venlig hilsen. John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super flot John... |
|
|
.. og mange gange tillykke med den flotte placering. Det er det skønne med ridning, vi kan alle være med uanset fysik. Jeg kom sådan til at grine da du skrev det med, at du vil kunne slå bagrytteren ned med din ridehjelm!! Nu har jeg også en meget sort humor, men jeg så det lige for mig! Jeg kan se på din præsentation at det ikke er uvant for dig at snuppe nogle rosetter.. skønt at få en mere til samlingen. Mvh Nell
Har du for mange penge så køb en hest, Har du stadig for mange penge, så køb 4 !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Ida. |
29-03-2006 23:48 |
|
Hej Ida. Har du ikke læst min præsentation? Med venlig hilsen, John.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|