|
|
| Aftensmad... Kom nu |
|
|
Altså ... sidder her og virkelig vrider hjernen, for at komme på noget jeg kan affodre flokken med... men jeg er helt blank ... Så kom frisk, fortæl hva i har af planer for denne regnfulde, grå mandag ...til aften Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have rester |
| Forfatter:  |
Sanne, Helmut & Pjevs |
| Dato:  |
27-03-2006 14:44 |
|
og det indebærer gryderet med kyling, ris og alle mulige grønsager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står den |
|
|
på en kylling med ris til. Det blev bestemt allerede igår da jeg lige tjekkede fryseren igennem.
Charmerende miniature hingsteplag sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står den på |
|
|
frikadunser  De skal bare varmes, og det bliver nok på noget rugbrød, da jeg skal til undervisning i aften.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg aner intet |
|
|
om hvad jeg måske skal ha...
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her hos |
disen |
27-03-2006 14:55 |
|
ska vi have en ret min mor lærte mig at lave.. Den består af noget kødsovs i bunden og så kartoffelmos ovenpå og så bare i ovnen.. Dejlig nemt at lave..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i aften |
Jette Hartmann |
27-03-2006 14:57 |
|
står den på svensk pølseret hos os:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubii... |
dyfong |
27-03-2006 14:58 |
|
Vi skal have frikadeller  Ælsker frikadeller! med ris og noget sovs til, ved endnu ikke hvilken...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kylling i tarteletter |
|
|
Ja, vi skal have kylling i asparges med tarteletter. Lækkert! Og så er det (en af!!) mandens favoritter, så glæder mig til at se en glad mand i aften. Hilsen Gitte
Udstyr til salg, bla. Kieffer lædergjord 125 cm., bid str. 12,5, gamascher str. cob og pony, tykke underlag. BYTTER gerne til tredelt bid str. 13,5 gerne HS og gerne muffebid, ulddækken str. 135-140 m.m.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dunser |
Jhez |
27-03-2006 15:05 |
|
Jeg har en pose dunser fra fryseren. Hhehehe - det er genialt at lave store portioner - pudser lige glorien lidt, ikk? Det er meget praktisk, for jeg skal til undervisning i Ballerup her til aften. Opskrift på lækre grovboller og frikadeller i let fedtreduceret version på websiden i min signatur, iøvrigt.  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Moussaka |
Navaro |
27-03-2006 15:11 |
|
Vægtvogternes moussaka er MUMS  - den skal vi have 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mecikansk.. |
|
|
Vi skal have tacoskaller med alt slags grønt. Nemt og så smager det skønt. 
Hilsen Carina Ja og nej er enkle ord, men ofest dem der kræver den største beslutning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt let |
|
|
Hos os skal vi have frikadelle og blomkål samt blomkålssovs. Mvh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gammeldags |
|
|
Vi skal have flæskesteg med det hele og en salat !
Mvh Graven Smuk Broncerød Welsh cob Sec D hingst med blis og sokker tilbyder bedækning !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en steg i ovnen |
inger christensen |
27-03-2006 15:44 |
|
katofler, rødkål og god sovs. det er så den sidste steg fra fryseren, så den skal nydes med velbehag. for nu er det den sunde linje der skal på kostprogrammet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Gos |
27-03-2006 16:00 |
|
Jah her står den på noget kylling min kæreste Ælsker Jamie Oliver og han har mange gode opskrifter med kylling og det smager bare SÅ godt så her står den på Self. kylling og tofler MUMS... Har glædet mig til det siden jeg tog kyllingen op i morges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er bange for |
SusZerima |
27-03-2006 16:04 |
|
den står på ribensteg...puha...det er hvad manden min har hevet op af fryseren..så måske den står på tomat salat med frisk mozarella for mig  MVH Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suppe... |
Salta |
27-03-2006 16:05 |
|
vi skal have god gammeldags suppe med kød- og melboller. Jeg skal ride undervisning i aften og er først hjemme lidt over otte, så det passer perfekt med en gang suppe..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Her skal vi have pariserbøffer med spejlæg + bløde løg + rødbeder og en salat til.  Det har jeg ikke fået siden jeg flyttede hjemmefra for over 2 år siden + et ukendt antal år, da mutti heller ikke har lavet det i evigheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står den på.. |
|
|
rucolasalat med tomater, vindruer, champignoner ristet på panden, kyllingtern og tilsidst et drys af ristet græskarkerner og peanuts... nums 
En hest uden papir, er osse en hest...  Det er jo ikke papirene du skal ride rundt på...:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kylling |
katrine lindtofte |
27-03-2006 16:47 |
|
Jeg skal have noget kyllingfilet skåret ud i tern og stegt på panden sammen med en masse grøntsager. Med hvidløgsflute til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have |
Lenette0 |
27-03-2006 16:47 |
|
forårs ruller med en god salat til, mums Mvh Lenette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blandings |
|
|
bestående at grøntsager, kødstrimler og ris. Alt sammen blandet sammen i soutépanden. Mums...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror vi skal have |
Lilar |
27-03-2006 17:08 |
|
medister med kartofler og brun sovs og så nogle grøntsager (nok grønne bønner og blomkål). Jeg har i hvert fald en medister i køleskabet, så det er vist det nemmeste. Linda.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb Medlem af FHK, HGK og pylreklubben hestensurtehave.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
marianne pedersen |
27-03-2006 17:32 |
|
vi skal have korteletter i fad, med champingion ananas og karry. det smager utroligt godt... meen suppe kunne da også være dejlig på sådan en regnfuld og lidt kold dag..!
lev livet mens du har det...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
|
|
have bøffer med soltørrede tomater og et specielt krydderi til bøffer, bagte kartofler, bearnaise sauce og masser af grøntsager...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lasagne |
Louise Post |
27-03-2006 18:04 |
|
Hos os står den på en gang knorr lasagne da kæresten kommer sent (20.30) hjem fra trommer... Og er godt træt sådan en mandag! Men vi skal have jordbær med mælk, fløde og sukker til dessert, det ved han bare ikke endnu!!!
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Louise... Bjarke, du vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mnjaaa |
|
|
det endte så med lasange... med flute og salat til ... men det er nu også meget goodt Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgnjmvn |
|
|
Jeg fik løgringe og kebab.. Havde ikk den store sult da jeg kom fra arbejde
Hilsen Annecathrine Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
|
| Svar på denne tråd |