Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den der følelse... (Dressur)
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 10:00

Godmorgen/formiddag.

Kender I ikke den der følelse, når man træner dressur, at alting lige pludselig virker? Hest og rytter samarbejder perfekt og harmonisk. Det øjeblik varer måske kun 2 sekunder, men det er det øjeblik man stræber efter.

Sådan et øjeblik fik jeg i morges i ... måske 5 skridt. Men nu har jeg også higet efter det i ca. 2 år... he he med min lille skøre hoppe.

Så nu kan jeg tage på arbejde med et smil på læben.

Håber I får en god dag.

Hilsen Camilla.

Opstaldning søges på Vestfyn
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

Jo det har jeg prøvet.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 10:11
Det føles bare helt rigtigt.

Jeg blev helt stolt og meget glad bagefter.

Det er først her efter jeg har fået en anden underviser, at jeg lige får nogle "øjeblikke". Desværre blev jeg helt febrilsk de første par gange det skete. Jeg kunne slet ikke finde ud af hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Nu er "øjeblikkene" begyndt at vare lidt længere. Men ikke over en hel langside. Men de er der !!!

Hilsen Mette.

Part søges til 7-årig oldenborgvallak. Både dressur og spring. Se mere på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Deter skønt...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 10:14
Når det sker - når man endelig, efter lang tids kamp, har de der øjeblikke - det er rigtig, rigtig skønt.

;-)
Jhez

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

Lige præcis...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 10:24
Og jeg tror det er den følelse alle ryttere hungrer efter. Pt. møder jeg den desværre ikke så tit, men det hænder, og så får man kun lyst til at arbejde videre når man føler man når resultater :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider