Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor svarer de ikke? :'(
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 19:24

Jeg har efter 1½ års søgen fundet min venindes gamle pony.

jeg fandt ham på helsinge rideskoles hjemmeside, (ved et uheld kom jeg ind på siden, og dér var han)

Jeg skrev straks en sød mail(syntes jeg selv) til ejeren af rideskolen om vores situation, og jeg spurgte om det VAR ham, og om vi evt. måtte tage ud og besøge ham kort.

jeg spurgte i det hele taget bare om han havde det godt.

Men det er meget lang tid siden nu, og jeg tjekker min mail håbefuldt hver dag, men ingen post..

ikke fra hende i hvertfald

-hvad kan grunden til dette være ?

Knus.

Ricky Piccard,
Show some respect
Biaaaatch
-Vi har en skummel humor.
Don't close your eyes.
www.123hjemmeside.dk/b...ID=2555827
SE HAM^^
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 19:25

Det er ikke alle rideskoler, der er lige medgørlige når det gælder den slags situationer, men det kan selvfølgelig også være de bare har travlt.

Prøv evt. at sende en igen og sæt den til at sende en kvittering når de læser den, så du kan se den er nået frem.

Dejlig Irish Cob hoppe til salg/bytte.

0
0
Svar på denne tråd

Ring til dem
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 19:34
Ring til dem, det er det eneste, der duer.

Jeg er selv inde i en stime, hvor jeg ikke får svar på nogetsomhelst. Man svarer ikke engang på henvendelser, man selv har startet.

Jeg vil starte en forening, som skal arbejde for flere og bedre svar på e-mails.

Fat telefonen og ring.

Med venlig hilsen
Birgit

Nedlagt landbrug eller hus på landet med minimum 1 tdl og 3 værelser, søges til leje. Max leje 5.000,- kr/mnd excl forbrug. Hele DK har interesse.
0
0
Svar på denne tråd

Der er jo stadig en del ...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 19:43

... der har en e-mail adresse, uden at de gør det store ud af at tjekke, om nogle skriver til dem

Hvis ikke du har lyst til at ringe, er der også den mulighed bare at tage på besøg.

En rideskole er da vant til, at få uanmeldt besøg af nogle, der ønsker at få undervisning eller leder efter staldplads.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

hvad skulle det
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 20:49

være for en af dem.

Jeg kender den nye underviser på Helsinge, så jeg kan spørge hende.

0
0
Svar på denne tråd

Kør bare derud
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 23:10

Hvis det var mig ville jeg da bare køre hen på ride skolen, det er da ganske almindeligt at der kommer nysgerrige folk i stalden.

Der er sikkert slet ik nogen der ville undre sig, normalt ville folk nok bare lige kort sørge om de kan hjælpe med noget og så kan du jo bare spørge efter hesten. Du behøver da ingen grund hvis du bare vil hilse og klapppe den..

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider