Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Flabbede teenagere
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 18:16

Jeg er simpelthen så træt af den attitude som en del unge lægger for dagen...

Her den ene dag mente en flok tøser(omkring de 15-16 år, som iøvrigt kørte på ulovlig billet) at de skulle svine alle i bussen til. Da de nåede til mig sagde jeg stop, og bad den ene om at venligst at holde sin meninger for sig selv, da vi andre ikke kunne gøre for at hun havde problemer med os.

Det var ting som Luder, kælling, horeunge, som højlydt blev smidt ud...

Der er to ting jeg ikke fatter...

1) at forældrene ikke kan formå at lærer deres unger en ordentlig omgangstone

2) at folk de vil være det bekendt. For hvad tænker de tilhørende ikke om dem. Jeg ved da godt hvad jeg tænkte...

Men det fik dog alle tre tøser til at holde kæft da jeg skældte ud... Det havde de vist ikke prøvet før...

Normalt er jeg ikke den der henvender mig på den måde, men de gik over stregen.

Det værste var sådan set at den ene af dem var en af min lillesøsters tidligere bedste veninder... Så af gode grunde får hun ikke lov til at komme hjem her...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Så er www.rytterhyggen.dk åben

Mine qxl-auktioner: auktioner.qxl.dk/camilse
0
0
Svar på denne tråd

Camilse...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 18:19

Jeg kan kun give dig ret. Det er ikke småting man hører, når man færdes på offentlige steder.

Kan kun sige at jeg vil gøre mit til at min dreng ikke bliver sådan...

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

sdjvhjchv
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 18:20

Selvom jeg kun er 17, har jeg tit oplevet folk der sidder og sviner til..

Jeg har 7-9-13 aldrig selv svinet nogle til.

Det er dybt latterligt..

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
Tidl. "Gizmo"
0
0
Svar på denne tråd

Kender godt til det
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 18:21
du skulle lige høre hvordan de unge skaber sig og taler bare en anmindelig openbynight aften nede i byen,er ikke lige typen på en der gider høre på dem må jeg nok være ærlig og indrømme,de os så hårde. mvh katrine
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 18:27

bare aldrig jeg og mine venner har været på samme måde... Jo... man har da nok talt om andre, men man har aldrig gjort det så åbentlyst...

Altså her den ene dag var der en med bussen, som for sjov sagde til sin veninde... "Puhaaa... Her lugter af deodorant..." Der kun man hører at det var ironisk...

Men når man hører nogen sidde bagved en sige: "Ej... Hende der sidder foran os er fandme klam og ulækker..." ja... så bliver man sku harm...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Så er www.rytterhyggen.dk åben

Mine qxl-auktioner: auktioner.qxl.dk/camilse
0
0
Svar på denne tråd

Julemand..
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 19:36

Jeg er 13 år, og kunne ALDRIG finde på at svine nogen til.

Jeg hører tit lidt ældre piger(nogen gange yngre piger) snakke grimt, men hvis du begynder at se noget til mig, eller glo mærkeligt på mig, så spørger jeg bare om de har et problem ?
Så er de nemlig lige pludselig ikke så seje som de troede de var !?!

8-) Whatever 8-)
.Også kaldet Gangsta-bello.
.Amme Namme Nam, Haps Haps Haps.
XD

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 19:51

..undrer mig ofte over, hvad små drenge og piger på 9-10 år laver ude på gaden efter kl 22 en hverdagsaften her i Kbh 8-)

"Samfundets børn" bliver der flere og flere af..

"Forældreansvar" er efterhånden at finde i bogen om fremmedord.

Mvh Mette..

0
0
Svar på denne tråd

flabede børn
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 20:09

Jeg er lærer for en 6. klasse på en skole, som ligger lidt ude på landet. Her er stort set kun børn fra "gode" familier, dvs. familier med overskud, interesse for deres børn og gode sociale forudsætninger.

I min 6. klasse er der i løbet af et halvt år sket utrolig meget. Flere af børnene er bleve grænsesøgende og grænsebrydende samt flabede og respektløse overfor nogle voksne.

Jeg kender forældrene gennem flere år og ved hvordan de forholder sig til den opførsel.

Det jeg vil sige med "min historie" er, at man ikke blot kan sige, at forældre skulle opdrage deres børn bedre. Mine elever er fyldt med gode og sunde værdier hjemmefra og alligevel opfatter andre dem sommetider som nogle uopdragne møgunger.

Jeg tror at det først og fremmest ligger i alderen. Alderen sammenholdt med tidsånden. Der er jo ingen grænser for hvad voksne kan stille sig op og sige i det offentlige rum. Her tænker jeg på fx. musikere (rappere), stand-up´ere mm.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 20:22
Jeg er 15, og kunne ALDRIG finde på noget af det du oplevet.

Godt at du skældte dem ud (Y) - Så vil jeg bare håbe for dem, at de lærte noget af det.

- Line.
Darling og Queen.

0
0
Svar på denne tråd

Flokmentalitet...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 21:13

Flokmentalitet...se og hør hvor meget jeg tør'...det er sikkert "det", det drejer sig om...

Jeg vil vædde med at de samme piger er søde og artige når deres mor er i nærheden...

Men jeg ville helt klart give samme svar som dig...Camilse

Chauføren burde have "sat" dem af...så ku' de lærer det...

For et par år siden oplevede jeg noget i samme retning i toget...
...det var så bare tre fyre på ca. 16-18 år...meget truende...ingen billetter...o.s.v.

...alle rejsende klappede begejstret i hænderne da toget stoppede imellem to stationer og satte ballademagerne af...

:-)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-D

Tinker Magnus... :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider