|
|
| Hvor mange hedder det samme som dig |
| Forfatter:  |
charlotte olsen |
| Dato:  |
24-03-2006 11:36 |
|
Hejsa Ja, man kan kede sig så meget, at man bliver nysgerrig om, hvor mange der findes med det samme navn som en selv. Jeg hedder Charlotte Olsen og på krak er der 174 der hedder det.. Skal vi lave en lille "konkurence" om hvem der har flest navnesøstre/brøde i det danske land ? Hilsen Charlotte Olsen nr 175 af slagsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt sikker taber |
|
|
Hvis konkurencen handler om flest så er jeg en sikker nummer sjok. Jeg er ene og alene om mit navn.
Mvh Linda Jack, Pascall, og Thor  Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte. Schiller Sommergræs til 1 års hingsteplage tilbydes. Kontakt på mail eller PB. Rapport afgivet af Justi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder |
|
|
stella jakobsen og det er der 3 der hedder i dagens danmark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke mig |
Aribeth |
24-03-2006 11:41 |
|
Hvadenten jeg skriver "Katrine Steinicke Vistesen", "Katrine Steinicke" eller "Katrine Vistesen" ... så kommer der kun én frem og det er mig selv... Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
også et ret specielt mellemnavn Høgh, men hvis jeg kun tager på fornavn og efternavn er der sikkert en del. Plejer altid at ride imod en der hedder det samme som mig, og også har et mellemnavn der er noget med h, for det er altid Tine H. Jacobsen... Så nu bruger jeg mit fulde navn til stævner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ikke... |
|
|
...så mange med mit navn. Mit fulde navn (med mellemnavn) er der kun mig der hedder. Mit fornavn + efternavn er vi 2 der hedder. Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er fler' end du tror |
|
|
www.dst.dk/Statistik/N...Mange.aspx Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'charlotte olsen' 214 207 -7 Kvinder med fornavnet 'charlotte' 23983 23960 -23 Mænd og kvinder med efternavnet 'olsen' 53613 53194 -419
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| og søger jeg på krak |
|
|
findes jeg ikke... jeg har søgt på en side med lovlige navne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey hvor er det... |
|
|
... fed at være den eneste Maria Busk Sørensen og når jeg bliver gift bliver det Maria Busk Sylvestersen - og det er der heller ikke andre der hedder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Leif... |
charlotte olsen |
24-03-2006 11:48 |
|
Ej hvor er det en god lille side, så kan man sidde og kigge alle dem man lige kender .. total tidfordriv... god dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For mit |
|
|
Vedkommende ser det sådan her ud Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'judith kristensen' 14 13 -1 Kvinder med fornavnet 'judith ' 1350 1346 -4 Mænd og kvinder med efternavnet 'kristensen' 64922 64795 -127
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris. Medlem af DÅHM syd, DÅHM det er fedt, at være klog!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jeps leif |
|
|
så jeg lige... jeg havde set forkert på siden, det var også den side jeg brugte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heller ikke |
Aribeth |
24-03-2006 11:51 |
|
heller ikke på www.dst.dk er der flere end mig der hedder mit navn... Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hæ hæ... |
Randi Grønbæk |
24-03-2006 11:52 |
|
Vi (altså Randi Grønbæk) er mindre end to ifølge Danmarks Statistik - og det tror jeg gerne, mig bekendt er der kun mig  Og på Krak tager jeg bundskraberen, findes nemlig ikke. Det er nu ikke så underligt, når jeg nu ikke bor i Danmark...
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan |
|
|
jo heller ikke regne med kraks. Det kræver jo at man har et tlf nummer eller en adresse registeret. Men i følge kraks er jeg den eneste Rikke Buus Pedersen. Desværre kan man kun indtaste for og efternavn i dansk statestik og der bliver resultatet således: Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'Rikke Pedersen' 794 784 -10
hilsen rikke buus "Hygge Gump"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er kun mig.. |
|
|
for jeg bruger Lyager som mit efternavn, så der er kun en eneste Annemette Lyager  Ialt med efternavnet Lyager 206 mennesker og jeg er i familie med dem allesammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Der er 101 med mit fulde navn. Ret vildt faktisk. Til jer, der ogsaa skriver jeres mellemnavn eller foerste efternavn: Det er klart I umiddelbart er de enste. Laes selv teksten nedenunder. "Navnedatabasen indeholder kun oplysninger om første fornavn samt sidste efternavn - altså ikke mellemnavne. Er dit fulde navn fx Dorthe Høst Larsen, vil du være registreret under Dorthe Larsen." Mvh. Julie
--- Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit navn |
|
|
Ifølge både krak og dgs er jeg den eneste der hedder Karina Both Andersen.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit fornavn |
|
|
er der en del, men alligevel staver folk det altid forkert, stakkels de andre nogle og hundrede mennesker der har samme stavemåde. Mit ser således ud: Kvinder med navnet: Ingen
Kvinder med fornavnet: 297-(2005) 299-(2006) 2-(ændring) Mænd og kvinder med efternavnet: 15-(2005) 15-(2006) 0-(ændring)
Ingen hedder det samme som mig, mange har samme fornavn, vi er kun vores familie med det efternavn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi er ikke så... |
Mai Knudsen |
24-03-2006 12:09 |
|
mange der hedder Mai Knudsen, kun 9 stk i dk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget morsomt |
|
|
Nå men manden og jeg har også specielle navne, vi er nemlig også de eneste der hedder det vi gør. Det sjove er så også at når baby kommer får det et helt unikt efternavn, som slet ingen hedder heller. Nemlig Krøjberg Lodberg (og så klinger det godt ) Vicky02>> Min gamle veninde hedder TinA Høgh N... Morsomt at jeres navne ligger så tæt op af hinanden. Kh Mette Lodberg
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er den eneste med mit fulde navn Renee Damholdt Kristensen Men der er 114 piger der hedder Renee
Slesvig?? Det tror jeg nok frisør. You'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit navn |
|
|
Tjah, hvis jeg skriver mit fulde navn, så er jeg den eneste (hm, har nu altid vist, at jeg er ret så speciel ) Bruger jeg mit kaldenavn - Lotte Madsen - så er der 90 med det navn i år 2006. Bedre er det for "husbukken", sønnen og datteren - der er ingen i lille Danmark, der har det/de samme navne.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Er ejer af 1 "tragedie" - øh, rettelse trakehner og 2 lettere erotisk buttede ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 med mit navn |
SusZerima |
24-03-2006 12:17 |
|
mig selv...der findes i DK 25 personer der deler efternavn med mig...men mit fulde navn er jeg ene og alene om at ha... MVH Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der findes |
|
|
lige præcis kun mig med mit navn. Dels er jeg døbt med et meget specielt fornavn og så er det et familie efternavn vi har. Dvs alle der hedder det samme efternavn er jeg i familie med på den ene eller den anden måde.
Charmerende miniature hingsteplag sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der findes |
Annette Kray |
24-03-2006 12:31 |
|
kun 1 af mig!!!  Annette
Rigtige kvinder er gift med en cowboy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun mig |
|
|
Med mit gifte navn er jeg alene og med mit ung pige navn er vi 2, og det ved jeg fordi hun er lærer på SUSO skolen i greve. Lene
Lillevangs heste er de bedste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun mig |
|
|
Jeg har ingen navnesøstre og det passer mig ganske glimrende  Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange. |
|
|
Hvis man kun tager fornavn og efternavn, har jeg, ifølge krak, 1548 navnesøstre. Tager jeg fornavn, mellemnavn og efternavn er jeg den eneste. Nielsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnesøstre... |
|
|
Jeg har kun én navnesøster der hedder akkurat det samme som mig (Rikke Viborg) og vi bor faktisk i samme kommune.  Hvis jeg skal tælle dem med, der også har et mellemnavn imellem Rikke og Viborg, så er vi 10 personer i Danmark, der har fornavn Rikke og efternavn Viborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overrasket |
|
|
Jeg blev da lidt overrasket over resultatet. Jeg troede der var færre med mit navn, men det er nok mit almindelige efternavn, som trækker tallet lidt op  Janne Jensen søgt på Krak, giver 191 resultater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen.. |
|
|
Jeg er en ener 
Yuki - Med den lille salathest med den store personlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmarks Statistik |
|
|
Søger jeg på Danmarks Statistik, så er der pludselig 290 kvinder med navnet Janne Jensen her i år 2006. Det er 3 færre end sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha... |
|
|
Der er 10 der hedder det samme som mig, men kun 3 der ikke har andre navne også - måske skulle man trykke på "send blomster" til disse ægte navnefæller  , men der er noget galt, for jeg står der ikke selv... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig mig mig.. |
|
|
Jeg er den eneste ved mit navn, af hvad jeg kan finde.. Men der er heller ikke så mange der hedder Lehrmann. De hedder som regel lehmann.. Mvh Louise Lehrmann Nielsen, som er den eneste ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Tjah, jeg er, (så vidt vides), også helt alene om mit navn... Mit fornavn er ganske almindeligt, men mit efternavn er ganske unikt, og sammensat med bindestreg af min fars og min mors efternavne.. Jeg skal faktisk skrive samtlige 23 tegn, inkl. bindestregen når jeg underskriver noget.. Af samme grund bliver jeg ofte "arkiveret" forkert, da langt de fleste regner den første del af mit efternavn som et mellemnavn, hvilket det IKKE er, LOL.. Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er vist ene om mit... |
Theis |
24-03-2006 13:37 |
|
Med både fornavn og efternavn er der 0-2 der hedder det ifølge den navnestatestikside der... (Så jeg vil gætte på at jeg er ene om det) 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
Anja H Hegnsvang |
24-03-2006 13:40 |
|
Jah, jeg er den eneste med mit fulde navn og også hvis det kun er fornavn og efternavn. Det ligger sådan at min oldefar (så vidt jeg husker) købte navnet Hegnsvang. Nu er vi så 8 i hele landet med det efternavn. Ret fedt at være lidt speciel  Tror desværre slægten med Hegnsvang snart uddør - medmindre jeg får trumpfet min vilje igennem og får lov til at kalde mine børn for Hegnsvang til efternavn - når de engang kommer, og hvis de altså kommer.. *S* Mvh Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Ja jeg er godtnok i flertal haha nogle der kan stikke den Tina Jensen på dansk statistik Kvinder med navnet 'Tina Jensen' 1416 1390 -26 Kvinder med fornavnet 'Tina' 23559 23504 -55 Mænd og kvinder med efternavnet 'Jensen' 300351 297857 -2494Haha nogle der kan stikke den hva hva hva?? Nu meget rart at kan gemme sig i mængden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
24-03-2006 13:47 |
|
Der er 124 som mig! Og 0 som min mor 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg findes ikke |
|
|
på krak (mærkeligt), men tvivler på at der er andre, der hedder præcis det samme som mig. På dansk statistik kan jeg se, at der er næsen 1900 piger, der hedder det samme som mig, hvis jeg søger på for- og efternavn  Men mit mellemnavn er lidt specielt, så 
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Dansk Statestik siger om mig: Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'xxx' .. .. Kvinder med fornavnet 'Trine' 12969 13022 53 Mænd og kvinder med efternavnet 'xxx' 59 59 0 ..) Der er højst 2 personer med navnet. (Jeg søgte selvfølgelig ikke på xxx, jeg er bare imod at opgive fuldt navn på nettet, så derfor har jeg lige erstattet mit efternavn med de tre x'er herinde)
Så jeg gætter på at jeg er den eneste med mit fornavn og efternavn  På krak.dk og degulesider.dk kan jeg ikke findes, så jeg er faktisk temmelig hemmelig 
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hmm... jeg ku også kun finde mig selv på de gulde sider og kraks. Men det er hvis jeg søger på mit fulde navn. Hilsen Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| racfqwrw3e |
Gitte C |
24-03-2006 14:13 |
|
Der er 561 der hedder Gitte Christensen - og den ene af dem har jeg arbejdet sammen med... det var lidt besværligt  !!!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Forhandling af Cheval Liberté - se også brugte trailere Breyer - Kvalitetslegetøj til hestefolket - SE ÅRETS FLOTTE NYHEDER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Søgte inde på krak.dk , men der var ingen med navnet Tatjana Rasmussen (ikke engang mig selv) Men inde på dst.dk er der 3 med mit navn .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Gitte C: Jeg kender en af de 561  Mvh. Julie
--- Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krak... |
|
|
Krak er generelt ikke et godt sted at soege paa antal af personer med ens navn, da mange mennesker slet ikke er registreret paa krak. Men det kan selvfoelgelig altid give en en ide om, om man er 10 eller 100  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit navn er der ikke så mange der hedder.. |
Allouette |
24-03-2006 14:54 |
|
Kvinder med navnet 'Anna Bjerrehuus' .. .. Kvinder med fornavnet 'Anna' 38491 37960 -531 Mænd og kvinder med efternavnet 'Bjerrehuus' 41 43 2 ..) Der er højst 2 personer med navnet.
Horses don´t care how much you know until they know how much you care Citat: Ute Lehmann Min Hp - - klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa..! |
|
|
Jeg er den eneste der hedder Nathalie L... (siger ikke lige efternavnet) Og så står der bare sådan mit mobil nr og adressen er det normalt?!?!?!?!
¤Nathalie¤ LÆKKER Fjordhest TILSALG! www.heste-nettet.dk/ma.../101212/1/ Craazy like a coconut! ..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤.. [Kan du ikke acceptere min mening, kan jeg ikke acceptere din]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
36 personer hedder Winnie Madsen..
<3 Winnie & Tøsen <3 >> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care << ~Dækken ønskes byttet m. lammeskindsgjord~ Info: Klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu kan man |
|
|
på dansk statistik ikke søge på mellemnavne, og jeg bruger konsekvent mit mellemnavn til alle underskrifter. Hvis man blot søger på Trine Christensen findes der ifølge DS 329 med dette navn, med med mit fulde navn (Trine Nørgaard Christensen) er der nok ikke så mange, og det er kun mig der kommer frem på krak og dgs. Nørgaard og Christensen er ellers almindelige navne, men åbenbart ikke kombineret. Meget skræmmende egentlig. Hvis folk kender mit fulde navn, jamen så kan de også finde mig (godt man ikke har nogen fjender - så vidt jeg ved  ). Min kærestes navn er der 2 eller mindre af på DS, så hans navn er ret specielt.
Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkfhvjkhv |
|
|
Jeg er den eneste der hedder Annecathrine Jakobsen
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten Tidl. "Gizmo"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
De Gule Siders motto kan ikke passe, da de ikke kan finde mig... Og som de siger: "Findes det, findes det her" Tjah... Krak havde heller ikke det store held med sig... fra dst Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'Camilla kikkenborg' .. .. Kvinder med fornavnet 'Camilla' 24026 24204 178 Mænd og kvinder med efternavnet 'kikkenborg' 282 281 -1 ..) Der er højst 2 personer med navnet. Jaja... Jeg deler fornavn med mange... Men det var også det mest populærer navn en overgang...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
C-harlotte |
24-03-2006 18:38 |
|
ja. jeg hedder charlotte christiansen og det er der 133 der hedder inde på krak i hvert fald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er 12.. |
|
|
Jeg hedder Charlotte Thomassen, det er vi 12 der hedder. Min mand hedder Claus Thomassen, det er der 7 der hedder, der i blandt også min storebror der pussigt nok også hedder Claus Thomassen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nummer sjok... |
Cruella76 |
24-03-2006 20:50 |
|
Ja, der er ikke andre der hedder det samme som mig. Ikke i DK i hvert fald - faktisk tror jeg ikke der er nogen i hele verden... Christel Reipur Brahtz - den bliver svær at slå  Ps. Sjovt nok findes ikke engang jeg på krak??
Christel Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan her ser |
HeidiMax |
24-03-2006 20:52 |
|
mit ud... Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'Heidi Brodersen' 10 11 1 Kvinder med fornavnet 'Heidi ' 16508 16511 3 Mænd og kvinder med efternavnet 'Brodersen' 2007 2013 6 og hvis jeg tager med mit mellem navn som er Thingmann ser den sådan her ud...
Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'Heidi Thingmann' .. ..
Kvinder med fornavnet 'Heidi ' 16508 16511 3 Mænd og kvinder med efternavnet 'Thingmann' .. ..
..) Der er højst 2 personer med navnet. og nej der er ikke højst to med det efternavn vi er 15
{> De venligste hilsner Heidi....  Medlem a D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bananmos |
Lone (Nu uden Leander) |
24-03-2006 20:59 |
|
På krak er der 98 som hedder Lone Schmidt, men de har så også et andet navn imellem. Og på det der danmarks stalistik er der 94 som KUN hedder Lone Schmidt 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Med mit fornavn og efter navn er der 941, men jeg er den eneste der hedder alle mine navne.
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er kun |
|
|
1 af min slags... Heldigvis for det vil mange sikkert sige 
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er de eneste |
|
|
i Danmark med vores efternavn. Der findes tre med efternavnet: min mand, jeg og vores lille dreng. Det er tjekket på den navneside og på krak. Krak kan man ikke regne med. Det er ikke hele husstanden der er opført i telefonbogen. Er man flere om telefonen er det ejeren der registeres i krak osv. Mit fornavn Beagle, er vi to i Danmark om dette. Beagle.
Rideudstyr tilsalg, som Pikeur Fleecebluser, lækre schabrack-underlag, CATAGO vinterridejakke. Alt billigt tilsalg. www.123hjemmeside.dk/albertje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt... |
xenia |
24-03-2006 21:38 |
|
Der er kun 2 andre end mig som har samme navn. Min lillebror er den eneste om hans navn i hele DK. Sjovt. Min mor er der 4 andre plus hende som der hedder i hele DK. Om min far's navn er der også kun 2 at dele med i hele DK. Min farfar derimod deler navn med 7 andre. Min farmor deler med navn med 4 andre. Min faster deler navn med 4 andre også , hendes mand som hun blev gift med i 2005 tog hendes efternavn istedet for hans eget, så istedet for sidste år hvor de var 4 der hed det samme som han, er der nu 5 fordi han har fået det efternavn. Det er nu ret sjovt at tænke på. I hele DK er der 631 med vores efternavn, så det var dælme ikke ret mange ! I forhold til min familie på min mors side som hedder Jørgensen der er 97671 som har det efternavn. Damn til forskel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11 af mig |
PernilleKrake |
24-03-2006 21:44 |
|
Jep 11 af mig i lille Dk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit mit mit |
Tine85 |
24-03-2006 21:47 |
|
Sådan ser mine resultater ud Kvinder med navnet 'tine nyggard' .. .. Kvinder med fornavnet 'tine' 7835 7831 Mænd og kvinder med efternavnet 'nyggard' .. .. -4 ..) Der er højst 2 personer med navnet. Og med mit anden efternavn som jeg bruger mest: er der 83 kvinder i 2005 og 82 i 2006 med det fulde navn!
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette Morthensen Hansen |
|
|
Tror heller ikke der er nogle der hedder det samme som mig. Jeanette Morthensen Hansen Morthensen med H, bemærk den  Men hvis man søger på Jeanette Hansen er der jo mange Så det er ikke nær så sjovt 
- Jeanette Smiiiil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ene og alene |
Henrietta |
24-03-2006 21:55 |
|
Ingen andre har mit navn end mig Da jeg fik mit navn Henrietta var jeg den eneste registrede i DK  Men der er efterhåndende en hel del som har taget det til sig 
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af (RKK) medlem af Katla - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn! Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er den |
Louise Post |
24-03-2006 22:00 |
|
..eneste i DK der hedder Louise Post!
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Louise... Bjarke, du vil altid være i mine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ene og alene ... |
Lisbeth Sejberg |
24-03-2006 22:02 |
|
... om at hedde Lisbeth Sejberg Sørensen. På Krak er der 58 med Sejberg som mellemnavn eller efternavn. Med stavemåden Seiberg er der 11, der i blandt nogle af mine fætre og kusiner, der har lavet stavemåden om  Hvor SEJE er de lige  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
kalundborg |
24-03-2006 22:03 |
|
Ifg. krak findes jeg ikke...ellers er de 6 i landet der hedder Beate Jen´sen...så med mit mellemnavn er jeg nok den eneste i DK...
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hedder det samme |
|
|
som en fynsk operasanger. Jeg hader opera af et godt hjerte, men det giver nu mange sjove telefonsamtaler ("ja hej det er berit vi skal træne sammen i morgen aften, har du lyst til noget specielt?" (berit, hvem f... er berit, øhhh nejnej, nøhh, ikke lige idag tak). Vi er ni der deler MIT navn - eller ni med telefon, som deler mit navn for at være præcis. Og to der ikke har telefon. I 8. klasse blev der helt stille, sådan rigtig ubehagelig stille, en dag jeg mødte i klassen. Indtil Frandsen sagde: "Er .. du ... ikke .. død???", det var en anderledes oplevelse - men de mente åbenbart at alle navne var unikke, og der havde altså været en dødsannonce i avisen, og så havde de ikke tænkt mere over det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnet. . |
mette (ronni) |
24-03-2006 23:08 |
|
2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'mette jensen' 2201 2183 -18 Kvinder med fornavnet 'mette' 39653 39623 -30 Mænd og kvinder med efternavnet 'jensen' 300351 297857 -2494 såå jeg er da ikke den eneste med det navn ,,
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så vidt jeg ved |
|
|
Så vidt jeg ved ved så er jeg den eneste i DK som hedder Chirie. Altså hvor det staves sådan. Og mit efter navn. Der er vi kun 6 i Dk der hedder det og vi er 4 her hos mig Og i Norgen er der 4 (familie til os) med det navn.
Hilsen Chirie Pony hingste plag sælges. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
JEg deler mit fornavn med ca. 22 andre personer, men der er ingen der hedder det jeg hedder til fulde navn! Sirid
* En gang welsh, altid welsh, også selvom jeg er i Island  * Svadilfari informationer om turen kan sendes. * Noget med et sommerjob i Island? * Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ifoelge... |
eimmik |
25-03-2006 07:24 |
|
den statestik er der: 19 der hdder Maybritt Pedersen 341 der hedder Maybritt 183935 der hedder Pedersen Min datter: 3 der hedder Kimmie Schmidt min son: 66 der hedder Daniel Schmidt hvis vi bruger mellemnavne er der ikke andre end os selv... KH May
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på mit navn er vi |
|
|
5 men de andre hr også mellemnavne eller andet efternavn Men Ditte Dahl
Husk at smile, det smitter! >o< Gaia*** Du vil ALTID være min stjerne, Som på himlen kommer der flere lige nu blinker Lady Ann***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er... |
Tanja og Angel af Elmegård |
25-03-2006 08:53 |
|
3407 der hedder Tanja 0 der hedder Tanja Jensen Østerbye (Så jeg findes åbenbart ikke på krak med mit fulde navn ) 0 der hedder Tanja Østerbye. Jep jeg findes ikke på krak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups glemte |
Tanja og Angel af Elmegård |
25-03-2006 09:07 |
|
at søge på kun efternanvet.. der er 190 der hedder Østerbye til efternavn Søger lige på Jensen da det er mit døbte efternavn: der er der for mange resultater til de kan vise det  Jeg har også heddet Brodersen (og overveje at skifte tilbage til det) det er der 1385 der hedder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne... |
|
|
Mit fornavn Dithe er der vist kun 1 eller 2 mere der hedder. Hvis jeg tager både mellemnavn og efternavn, så er jeg den eneste 
Mvh Dithe Den HELDIGE ejer af Sputnik & Oldenborgeren Højskovens Tinto:-) I kan se billeder af vidunderne på min profil dithe82 {> {> {>
Speciel er jeg, men hvem er ik´ det?  Helt nyt pony dækken sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kn mig... |
|
|
jeg er helt alene om at hedde mit navn... og alle der har samme efternavn er i familie med mig.. hehe 
Regiina og Piikachu! -en rigtig hest er en pony...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er den eneste |
|
|
jeg er den eneste der hedder Stine Tornvig 
. .:Live to love horses:. Never make sombody your everything cause when they're gone you've got nothing .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er ikke nogen |
|
|
Der hedder det samme som mig, men en der hedder Sussie Schreiber og så mig Sussi Schreiber. Der er 1333 der hedder Sussi i DK og 169 der hedder Schreiber til efternavn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun mig |
jaba |
25-03-2006 16:52 |
|
det er kun mig der hedder mit navn i hele danmark (og verdenen) har et specielt efternavn, og endnu mere specielle mellemnavne, eller nærmere sammensætning af navne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
25-03-2006 17:23 |
|
Der er 3156 der hedder Sigrid, men jeg er ene om mit efternavn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jackpot du er ikke alene |
|
|
Her er også en sikker taber jeg er også alene om mit navn, så vi kan vist godt takke af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Alene... |
|
|
Jeg er også helt alene...: Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'Ida Neiendam Nielsen' .. .. Kvinder med fornavnet 'Ida' 13897 14491 594 Mænd og kvinder med efternavnet 'Neiendam Nielsen' .. ..
..) Der er højst 2 personer med navnet. Kh Ida Neiendam Nielsen
Nordbagger er super ponyer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit navn |
|
|
Resultat af søgning: 2005 2006 Ændring Kvinder med navnet 'lene clausen' 90 93 3 Kvinder med fornavnet 'lene' 32215 32137 -78 Mænd og kvinder med efternavnet 'clausen' 13573 13563 -10 Tjaaa... så er vi altså 93! Ikke så hyppigt en kombination kan jeg se  Hilsen Lene
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok alligevel! HN's fedeste klub: Hyggegumperne! Venligst svar via Besked/Mail og ikke i tråden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 foruden mig |
Metrik |
25-03-2006 19:53 |
|
Der er 1 stk foruden mig selv som har det præsis samme navn, der er dog 2 stk som har det samme fornavn og efternavn, men har så et mellemnavn. Så altså 2 stk. Meget sjov indlæg 
Knus Christina & Metrik Husk at nyd hver dag!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen... |
|
|
Mit fulde navn er jeg ene om.  Mellemnavn deler jeg med kun 2 andre i DK-min mor og min lillebror Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| johnsen |
|
|
Johnsen har ellers ikke været et helt normalt efternavn, men med tiden er der flere der hedder Rikke johnsen. Jeg kan finde 15, men med mit mellemnavn er der kun mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Palle alene |
|
|
Der er kun mig der hedder Conni Lehmann..  Der er næsten 1000 der hedder Lehmann, hvoraf jeg kender ca. 10. Nu har jeg så 2 navne mere (4 i alt) og det er der heller ingen andre der hedder  Conni
Tja, så er jeg tilbage på HN.... Nu med ny hest og ny præsentation, billede af mit nye vidunder kommer senere....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en ener |
|
|
Der er kun en der hedder det som jeg gør, og det er mig selv, jeg hedder helt præcist "Christa Marianne Høgh" Hilsen Marianne
*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Fornavnet Lisbeth er jo mere en massebetegnelse end et navn - der er 14609 af os. Mit mellemnavn er lidt mere specielt. Jeg deler det med 77 her i Danmark. Mit første efternavn ved jeg at vi kun er 2 i Danmark der har. Den anden er min bror. Mit andet efternavn deler jeg med 6285 andre. Mit samlede navn er der ingen andre der har. Og da det er en blandet historie af Dansk og udenlandsk, kan jeg være RET sikekr på at være den eneste af min slags i verden (selv om jeg delvist er opkaldt efter en faster mht mit mellemnavn og hun har naturligvis også mit første efternavn)
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vickie |
|
|
Er vi 222 stk.. Og 6 der Hedder V Pedersen
Med Venlig Hilsen Vickie Fremtiden kommer af sig selv.. Men det gør fremskridtet ikk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laura .. |
Laura I |
26-03-2006 11:54 |
|
Der er højst 2 der hedder Laura Ivanoff olsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er mig... |
StinaE |
26-03-2006 11:54 |
|
...og der er kun mig der er mig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun uno one en |
Windstrup |
26-03-2006 12:07 |
|
Der er også kun 1 af mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heyhey |
|
|
Er den eneste i Dk der hedder Louise Rubinke Rasmussen- rubinke er det kun min fam. her i DK der hedder- har jeg fået fortalt (fra min mors side) det er rumænsk;-)
*STALD VESTERBÆK* Oldenborg , Holstener & Belgieravl *Medlem af D.B.H og DOA* Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun én... |
¤ Stald P:A:P ¤ |
26-03-2006 12:31 |
|
og det er vidst mig..