Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min allerførste jagt... GYS...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 10:41

uha så nærmer tiden sig jo for min første jagt...

både hest og rytter er klar på begivenheden, men hvordan foregår sådan en jagt egentlig??(rider man efter flag ligesom i military?)

øs venligst af jeres viden og erfaring...

(2 stk. børneponyer sælges, skriv for mere info)

Stald Smokie
- et hjem for mishandlede heste

0
0
Svar på denne tråd

Ang. jagt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 10:44

Du kan læse alt om jagtridning på min hjemmeside: www.fynsrideforening.webbyen.dk. Der er flere regler, men jeg tror, at hjemmesiden kan hjælpe dig videre. Man rider IKKE efter flag, men rider i stedet efter to ræve og en master.

Hvor skal du ride jagt henne?

Held og lykke med det. Det er en skøn sport...

MIN FRIESER ER KOMMET HJEM!!!!

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

0
0
Svar på denne tråd

Du følger
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 10:44

Master og overhaler ham/hende ALDRIG ...

Og så rider du bare med så let er det :-)

Rigtig god fornøjelse og se jer nu godt for , det er glat, for jorden er kun tøet i toppen ...

Illum, navnet forpligter!!

Ragnarok er fundet , foto på præs.og ja det blev i Jylland, henter hende på søndag ...

Nu med kennelnavn..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 13:04

er det jagten i hodsager du skal med på?

Som de andre siger, så skal du bare ride efter master og ræven, de har i distrikt 11/13 kun en ræv med på jagterne.

Hvis det er i hodsager du skal med, så kan du læse om reglerne for jagt i 11/13 her: arkiv.hesteinfo.dk/d11-13/

Regner med er der du skal ride, da det ikke er så langt fra hvor du bor.

Håber selv på min ryg bliver klar til på søndag, da det er en god jagt, med fine forhindringer.

Du kan sagtens ride med selvom du ikke har prøvet det før.

Slesvig?? Det tror jeg nok frisør.

You'll never walk alone!
0
0
Svar på denne tråd

det er jo lige det det er!!!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 16:13

ej renee, jeg var jo lige inde og se lidt på dine fine jagt billeder, og den pony jeg stiller op på ligner et gammelt øg ved siden af din smukke ganger.

min pony er gammel springpony, men hun er ikke ung længere(25 år)

og har ikke de runde former længere (karpekryds) og så er hun kun brugt til skovtur/hyggespringning...(men hun elsker at være med hvor der sker noget)

men sjovt det blir det jo nok...

jeg er kun med for sjov, fordi en veninde spurte mig om jeg var intereseret i at komme med...

glæder mig til på søndag, håber da at vi ses...

(det er mig på den hvide, forhåbentligt,1er pony, med det store ar på halsen...)

Stald Smokie
- et hjem for mishandlede heste

0
0
Svar på denne tråd

bliver helt bidt...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 16:42

Hey.

Har lige været inde på din hjemme side (Dianna Pilegård).

Jeg bliver da helt bidt af ideen. Især det faktum at det ikke er konkurrence, men teamspirit og naturen som er i focus.

Jeg er helt grøn, men det skal vist prøves engang.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 18:13

billederne på min præs er fra jagten i Bording sidste år, de holder jagt igen d. 13 april, den kan jeg kan anbefale hvis du kan li det på søndag.

Du skal ikke være bange for at komme på en gammel pony, mange af rytterene(især de lidt ældre) er hygge ryttere, og kommer på de heste de har derhjemme, hvilket jo bestemt ikke gør noget, syntes det er hyggeligt, at der er så mange forskellige ryttere der.

Min kusine kommer også på hendes trav hoppe.

Men nu må vi se om jeg kommer, var lige ude og ride, og det ser ikke for godt ud med min ryg

Slesvig?? Det tror jeg nok frisør.

You'll never walk alone!
0
0
Svar på denne tråd

Diana Kilden
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 18:58
- Det glæder mig da, hvis min hjemmeside har kunne friste dig... Jeg er jo selv en meget aktiv rytter indenfor både jagt og distance, når jeg altså ikke lige er gravid som nu, og jeg kan varmt anbefale begge dele... Men pas på... Når du først har prøvet det, stopper du aldrig igen...!!!

MIN FRIESER ER KOMMET HJEM!!!!

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider