Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ridning i fjernsynet
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 09:07
Sig mig er det bare mig eller er vores 2 nationale fjernsynskanaler bare nogle tosser til at sende ridesport i fjernsynet? Jeg kan ikke forstå at en sportsgren som er den 7. største i Danmark(+ alle dem som ikke er organiserede i klubber), ikke får mere opmærksomhed. Og det er da ikke fordi at vi er nogle fjolser til vores sport, sådna rent internationalt, jeg syntes da vi klarer os ret godt, især i dressuren. Og nu er der jo VM til sommer, hvad mon de sender derfra?? Sikkert ikke noget som helst.. Men de kan sende timevis af amerikansk fodbold fra tv2 zulu og jeg vil vove at påstå at amerikansk fodbold er en ret lille sport i Danmark. Den er vel ikke engang på top 100 over forbund i Danmark. Men hvad kan man gøre? De gange de endelig har sendt noget, har det vist været en rimelig stor succes, i hvertfald hvad jeg har hørt . Det er bare ligesom om at ridesporten stadigvæk er for de "rige" og er en snobbesport og dem skal man ikke "lefle" for . Hvad syntes i om dette problem??
0
0
Svar på denne tråd

Irriterende
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 09:34
Det irriterer mig grænseløst at der ikke bliver vist mere ridesport på de danske kanaler end der gør. I sær efter at jeg ikke kan tage svenske kanaler, - for de er ellers flittige til at vise ridning.

Dette er en diskussion der har været oppe mange gange, men grunden må jo i bund og grund være at tv-stationerne ikke syntes der er seer nok til den slags udsendelser. Det er jo ikke et spørgsmål om hvor stor sporten er i DK, for som du selv sammenligner med Amerikansk fodbold. Så kender jeg rigtig mange som går op i det emd liv og sjæl og sidder oppe den halve og hele nat for at se det i tv. Men som resten af sæsonen ikke har nogen interesse i den sport. Men den er åbenbart meget god til trække seer til og det er ridning tilsyneladende ikke.

Men det ville da være fantastisk hvis de kunne/ville vise noget mere. Især med de gode ryttere vi efterhånden har i DK.

0
0
Svar på denne tråd

Heste TV
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 12:54

Fra på søndag sender Animal Planet et hesteprogram.. Så vidt jeg ved er det hver søndag kl.17

Rina B

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider