Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er så ensom nu jeg er alene
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 16:57
Jeg hader og være single. Har indset nu at det var godt han smed mig ud, men alligevel... Er bare så ked af det. Har det lige som i sangen @!#$ dig. Nogle som har nogle gode råd?
0
0
Svar på denne tråd

aktiviteter...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 17:20

Ved det ikke. Det bedste er nok at aktivere sig selv... gøre nogle af alle de ting du godt kan lide. ting som gør dig glad.

også er motion altid godt imod tristhed, selv om man måske nok føler sig mest fristet af dynene, tudefilm og chokolade.

Føler med dig.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 17:24
lave noget... alt minder mig om ham og de ting vi gjorde. Alt er trist og gråt.
0
0
Svar på denne tråd

Det er en naturlig sorg
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 17:37

proces du er igennem. Og du skal have lov til at føle dig ked og trist. På den anden side skal du også nu finde veninderne/vennerne frem og gå i biffen, til fest, hygge med dem. Og hvis du ikke allerede går i et motionscenter, så tilmeld dig nu og få lidt motion. Som Diana skriver, så er motion godt mod tristhed.

Held og lykke, det går alt sammen

De bedste hilsner,
Lotte K.:-)
0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 17:53
har ingen venner... det er derfor jeg skriver herinde, for at finde lidt trøst.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 18:59

virkelig ikke har nogen, som du kan søge til i denne svære tid, så er det måske også på tide at hope op på hesten her. Hvis du hverken har eller passer en hest, så find dig en, for man møder mange søde mennesker índen for heste-verdenen. Jeg har selv en venneflok som kan tælles på en hånd, hvor min kæreste er en af dem, men efter jeg er begyndt at passe hest, får jeg snakket med nogle ude fra stalden, hvilket er et dejligt skub fremad.

Aktiver dig. Det er vigtigst. Om det så er heste, svømning eller billedkunst - det er lige meget, men det er super hvis det er noget, hvor du kan få snakket med nogle mennesker.

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
0
0
Svar på denne tråd

Som single
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 19:20

Som single, og måske i en ny by kan man sagtens gå hen og føle sig ensom hvis man ikke lige er verdens mest udadvendte type eller har vænnet sig til den samme omgangskreds hjemmefra.

Så er det godt at få en hobby, som Trine siger, hvor man kan komme ud og møde nogle nye mennesker. Og stalden er virkelig et godt sted!

Jeg har aldrig følt mig så ensom som sidste forår hvor min hest stod i Nordjylland og jeg selv lige var flyttet til Odense. Op på hesten! Eller noget andet su synes er fedt! Held og lykke med det

Team Janus
Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars
Vi savner dig stadig
Daisy
04/06-1997-03/01-2005
Sorg er kærlighedens pris
Skøn stabil 2'er pony udlånes, tje
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider