Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er jeg den eneste... [Sunsilk reklame]
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 23:36

der simpelthen ikke forstår sunsilks reklame for den der shampoo der fremhæver farven??

Hvorfor skal der laves hul, hvorfor er hullet pludselig væk?? Jeg fatter bare ingenting af den reklame.

Nogle der gør der kan forklare mig det? Nu er jeg nemlig snart træt af at se på dem...

Hilsen Sarah der er gået i stå med sin fysikrapport (nogen der ved noget om lasere HURTIGT?)

Duxen

"Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade"
0
0
Svar på denne tråd

jaeh altså
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 11:27

Er det den hvor pigen og drengen kigger på hinanden gennem hullet i badeværelset? For den forstod jeg heller ikke meget af, før jeg fik den forklaret af kæresten, haha..

Det går ud på at hun er blevet så lækker efter at have brugt det der produkt, at hun hellere vil kigge på sig selv og sit smukke hår end ham! hehe

Held og lykke med din opgave.

Mvh. Louise

0
0
Svar på denne tråd

Forklaring
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 11:31
Er det det, der er forklaringen? For jeg har også brugt en del tid på at tænke over den reklame. Synes nu stadig ikke den giver nogen mening. Fjollet. :P

*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians

Sort 17" Free'n'Easy dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Det er da ikke meningen..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 11:39

Reklamen går da ud på,at hans badeværelses væg er utæt og de bliver nødt til at rykke et stykke væg ned, ind til nabo lejligheden.

Først bliver de begge forskrekket da de pludselig ser hinanden gennem hullet, men bliver hurtigt hinandens fortrolige.Han bliver forelsket og da han kommer hjem med blomster og går ud i badeværelset, er håndværkerne færdige og har sat spejle op igen.

Så slutter reklamen med at man ser hende i badeværelset og hun kikker på spejlet og man kan hører at han banker på væggen inde ved ham selv..

Hvad fan, det harmed sunsilk at gøre vedjeg ikke, måske er det hendes smukke hår han er faldet for???

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider