Ja, som overskriften siger.
Louise fra stalden kom ud på gården ved 13 tiden. Hetsene var løbet gennem hegnet og stod på gårdspladsen og io stalden [Fra gårdspladsen kan de heller ik komme viderer, da det er hegnet ind der også.]
Hun skynder sig ind og få lukket boksene nogle af dem er rendt ind i, da hun hører t bump. Hun skynder sig ud. Der står Amigo, midt ude på Ribevej - [En stor vej hvor bilerne altså bare drøner afsted.] Han havde knækket pælen ud fra gårdspladsen, og var fotsat ud på Ribevej. Heldigvis var bilisterne opmærksomme, og fik bremset i tide. Louise kunne kalde Amigo til sig.
Sikke en dag, hvor blev jeg chokeret da jeg hørte det. Tanken om at der var kommet en stor lastbil hvor chaufføren ikke var opmærksom eller for tæt på lii i det.. Nej... Jeg kan ikke holde ud at tænke på det, det er for hårdt !
Amigo er uskadt, 1000 tak billister, fordi i var opmærksomme.
Har sendt en besked til Louise for at sige tak fordi hun reddede min hest. <3
Det er højst sandsynligt Amigo der er blevet presset til at gå gennem begge hegn og pæl, da jeg har købt ham fr 15 dage siden, og floklederen kan absolut ikke lide ham. Jeg håber det snart blir bedre, ellers må vi finde ud af noget, det her er gået for vidt.
<3