Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er det fair??
Forfatter: 
Dato:  20-03-2006 18:55

Jeg har de sidste par dage gået og glædet mig til at jeg skulle ned og se på en DH hoppe i morgen..

Men så har jeg fået en sms idag hvor der stod at vi nok skulle udskyde turen derned og se hende fordi hun næsten har solgt den til nogle som kom i aften.. Men hvis det gik i vasken skulle hun nok ringe..

Synes det er lidt unfair når hun har lovet t vi kunne komme i morgen, det kunne jo være hun heller ville sælge til os, hvem ved...

Hvad synes i Er det fair??

Sælges Oldenborg blandings hoppe B-) B-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2006 19:01

...det er godt, at hun sender en sms nu og forbereder jer på det. Om det er fair ved jeg ikke. Sælgere gør så mange mærkelige ting. Jeg ville jo nok også vælge at se flere købere an inden jeg underskrev en salgskontrakt, men sådan er vi jo så forskellige.. :-)

Camilla

- NU MED HUND!!! :-D

Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

du var da heldig
Forfatter: 
Dato:  20-03-2006 19:02

at sælger kontaktede dig, så ikek kørte forgæves.

jeg har oplevet at stå i slagelse og skulle se på en hest til min datter.

Snakkede i telefonen med sælger dagen før og aftaler tidspunkt.

da vi ankom hos sælger, nå ja så var hesten da sørmer solgt.

IMC
et godt sted at være rytter.
www.jrk.webbyen.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Fair og fair...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2006 19:03

Altså - hvis jeg stod og skulle sælge (hvilket jeg lige har gjort). Så var det altså "først til mølle", sammenholdt med om jeg kunne forholde mig til køber (hvis man kan sige det sådan).

Et eksempel:

En pige ringede og forhørte sig om min hest, og ville ringe tilbage for at aftale at se ham.

Samme aften ringer hun igen, og vi aftaler at hun skal komme og se ham 1 uge senere (hendes valg).

Dagen efter ringer en ung herre, som vil komme og se ham med det samme, og det siger jeg ja til.

Jeg gav pigen fra dagen før besked om at der ville komme en og se ham samme aften - for at give hende muligheden for også at komme hvis hun ville det.

Den herre der kom og så ham, ville købe ham, og det måtte jeg jo så sige til den pige, selvom hun egentlig havde ringet først.

Hun tog det nu fint nok, for hun havde i det mindste haft muligheden for at komme og se ham med det samme.

Øh, blev det lidt rodet?

Men jeg synes da nok de kunne tilbyde jer også at komme og se den i aften, hvis i så ikke kunne det, var det jo jeres problem.

Christel

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det er fint med først til mølle
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 08:21
men så bør man som sælger nævne det, når folk ringer. Det ville jeg ihvertfald have gjort.

OPSTALDNING SØGES I ODENSE SØ
Kontakt mig endelig, hvis du har - eller får - en ledig boks :0)
0
0
Svar på denne tråd

Hvis man finder den rette køber
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 08:43
Hvis det var den helt rigtige køber, så er det da fint nok. Der er ikke grund til at lade 700 andre se hesten, når man har bestemt sig - og som sælger har man fuld ret til at vælge hvem man vil sælge til. Sådan er virkelighedens verden.

Jhez

Billeder fra Kreta, Kos, Zakynthos og Danmark: jhez.deviantart.com/
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider