Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Weekend
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:01

Tja, så har jeg fået weekend og sider bare og venter på at blive hentet Håber jeg kan ride en tur i morgen...

Hvad skal I andre lave i Jeres weekend...?(Ikke for at mobbe nogen, der først har weekend i morgen )

:-) En gang hestefreak-altid hestefreak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Har også
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:05

fået weekend, dejligt!!

Skal ride og op og se stævne lørdag, og ellers bare hygge med hypperne :)

Mvh Trine

Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:06

Ja jeg har så først weekend i morgen kl. 14.25..:-(

Jeg skal til gensynstræf på min gamle efterkole, og jeg skal sove der til lørdag, og jeg glæder mig vanvitttig meget... Da min hest står oppe på efterskolen, tager jeg ud og rider når det hele er færdig på efterskolen, også skal jeg også ride søndag..

0
0
Svar på denne tråd

weekend
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:08

Fredag skal jeg have undervisning for første gang i over 10 år. Det glæder jeg mig meget til.

Lørdag skal jeg ud til min nye part hest.

Søndag skal jeg måske ud til min part hest.

Ellers skal jeg i motionscenter, mit nye jeg, har dog lidt besvær med at holde det

Og så skal jeg også ordne alt det kedelige som vasketøj, gøre rent i hele hytten osv.

Min næste hest skal være en

Welsh Cob Sec. D

0
0
Svar på denne tråd

Arbejde, arbejde
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:11

Ja jeg skal arbejde...

Fredag: 06-21.30

Lørdag: 8-15.30

Søndag: 14-21.30

Det var så den weekend

Knus fra Christina
Der har købt ny hest:-)
0
0
Svar på denne tråd

FEST!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:34
Endelig, for første gang i år siden nytårsaften, skal jeg til FEST!

Jeg kan bare ikke helt beslutte mig til hvad jeg skal have på. Mine nederdele passer mig ikke - de er for store... Så er der sorte fløjlsbukser... kedeligt...

;-)
Jhez

Billeder fra Kreta, Kos, Zakynthos og Danmark: jhez.deviantart.com/
0
0
Svar på denne tråd

Tja.. Jeg er syg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:44

Jeg er syg :-( Har været det siden sidste lørdag.

Men hvis jeg når og blive rask til på søndag, skal en veninde og jeg vist bare købe noget Mc d med og en masse slik og sidde ude i halmen ved hestene og hygge - har vi snakket om længe ;)

Venlig hilsen
Charlotte med Filur og den lille Grace
- Intet af tvang alt af vilje
0
0
Svar på denne tråd

Min weekend
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 17:07

Fredag skal jeg til Sct. Patricks Day i Bri. God mad og god øl, mums mums. :D

Lørdag skal jeg have vasket noget tøj. Derudover skal jeg nyde, at jeg har en hel dag hvor jeg ikke skal noget som helst. Jo, skrive lidt på en artikel til Pipeurten (det er ikke en stavefejl). ;)

Søndag skal jeg til min brors fødselsdag.

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Week-end
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 17:33

Fredag kl. 15.30 har jeg week-end. Der efter er det hjem og lave mad til de gæster vi får kl. 18.00.

Lørdag skal vi ned til min storebror og have ordnet noget på bilen - og så ellers hygge lidt.

Søndag skal jeg lige vaske lidt tøj, og så eller slappe af. Min far (som kun er i landet 3-4 gange om året) kommer til eftermiddagskaffe/aftensmad.

Det var den week-end...

Gitte Laura Nielsen - kommende Fru Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
0
0
Svar på denne tråd

Weekend
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 17:41

I morgen skal jeg mødes med en masse veninder; og så skal vi først ud at spise, på café og så i byen

Lørdag bliver det vidst noget famile-halløj og så i byen endnu engang...

Og søndag skal jeg være sammen med min veninde og op og undervise/stå med hest...

Venlige Hilsner fra Teneng 8-)
0
0
Svar på denne tråd

weekend..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 17:55

Jeg håber, at jeg er rask til weekenden, så jeg kan komme ud at ride på Whisky..

Har ligge syg siden lørdag, og det føles seriøst som om jeg aldrig skal blive rask igen, selvom jeg har fået pencillin...

Ellers skal der ikke ske det vilde. Min kæreste skal arbejde både lørdag og søndag fra 10-22.. Kedeligt..

Så...Ikke særlig indbydende weekend fra min side!

Men rigtig god weekend til alle jer andre..

Hilsen Zuper

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 18:03

Jeg faar foerst weekend i morgen kl. 17.

I weekenden skal jeg:

Fredag: Slappe af tror jeg.

Loerdag: En tur paa Oxford Street og se efter nye sko sammen med en veninde, og bag efter tager vi nok hjem til en af os, og laver noget aftensmad sammen. Det bliver hyggeligt.

Soendag: Tager maaske til Wimbledon for at gaa en tur i parken og se paa folk der rider (og misunde dem :-() men det er kun hvis vejret bliver godt, at jeg gider det.

Det var hvad jeg sku :-)

mvh. Julie

---

Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 18:32

Ja, jeg er jo så en af dem der først har weekend imorgen

Men here goes:

Fredag: Skole, evt. være sammen med en veninde og ud at ride. Ellers slappe af!

Lørdag; Ud med aviser, lave nogle lektier og familietamtam om aftenen.

Søndag: Sove rigtig længe, og ud at ride. Familietamtam igen, og resten af mine lektier

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

Min weekend
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 20:00

Jeg går hjemme i øjeblikket (og går på barsel på tirsdag), så mine dage ligner hinanden ret meget...

I morgen skal jeg ud og passe Verona, da hverken hendes ejer eller hendes nye passer(e) kan i morgen. Savner hende rigtig meget, så jeg vil nyde at være sammen med hende i morgen Ellers er der noget tøjvask (har en masse tøj jeg skal have vasket - primært babytøj, som vi har lånt forskellige steder fra) og noget rengøring (plejer at gøre badeværelset rent hver fredag, dog før hvis det trænger).

Lørdag skal jeg sove længe (det er med at nyde det så længe jeg kan *S*), og så regner jeg med at tage ud til Diablo og hygge lidt om ham, måske gå en lille tur. Ellers er der dømt afslapning *S*

Søndag skal jeg til min nieces 5-års fødselsdag, frokost og eftermiddagskaffe. Aftensmaden spiser vi så hos min ene søster (vi skal have risengrød).

Og det var så den weekend

Linda.

Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben

hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider