Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvorfor bliver kattene ikke gravide?
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:06

Jeg har to smukke hunkatte og vil gerne have killinger.

de går ud og ind som de ønsker.

over i stalden kommer der rigtig mange hankatte.

nogle gange sider hankattene ude foran hoved døren og synger grædende sange til mine to hun katte.

den ene af min hun katte har haft killinger i juni måned.

hvorfor for de ikke killinger?

vente vente vente

¤

sadel kombi 17½" mellem bom, ny pris 2999 nu kun 1000. hænger i Nørrelund. brugt til DV'er i få mdr.

sadel dressur 17½" ekstra bred bom, ny pris 1200 nu kun 500. brugt til Fjordhest få mdr.

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:12

...de hankatte der kommer i stalden er sikkert ikke lige deres smag hehe.

Ej...det kommer nok lige pludselig

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:19

Der står da på din præsentation at Duchess venter killinger???

Ren udenpå, beskidt indeni.

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

misserne
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:22

ja, hun snød mig!!

jeg var 110% sikker.

men hun er bare blevet fed!!

¤

sadel kombi 17½" mellem bom, ny pris 2999 nu kun 1000. hænger i Nørrelund. brugt til DV'er i få mdr.

sadel dressur 17½" ekstra bred bom, ny pris 1200 nu kun 500. brugt til Fjordhest få mdr.

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ikke
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:24

låne en hankat?

En hvid kat måske (jeg ønsker mig fx. brændende en hvid killing) :-)

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

lån af hankat
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:26
tror du ikke de to hun katte ville tæske den stakkels hankat?

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Det er vel
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:30

et spørgsmål om tilvænding (???)

Hvad gør de på katterier, der skal jo også laves killinger og indavl skal vel forhindres...

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

lån af hankat.
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:38

Jeg må lige snakke med min katte kloge moster hvad hun gør på sit burmeser katteri.

men hvis de ikke vil over stalden, hvorfor skulle de så ville hanky panky herinde i stuen?

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Du skal "bare"
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:48

præsentere dem for hinanden, når hunkattene er i løbetid :-)

Lyst skaber venskaber ;-)

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

arose...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:53

hun fik nogle smukke hvide hankatte sidst.

langhåret med kæmpe egen haler.

De bor nu hos familiemedlemmer så jeg ser dem af og til, de er bare smukke, den ene har to isblå øjne den anden har et brunt og et blåt øje, de ser vildt flot ud, så mon ikke hun levere sådan nogle igen.

...engang... når hun ikke er så sippet over for hankattene.

hi hi

hvem vil dog låne sin lyse vamsede hankat ud?

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er på udkig
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 12:56

Efter en odd-eyed hunkilling.

Desværre ved jeg ikke hvordan møgkat vil reagere, så jeg er nødt til at kunne levere killingen tilbage, hvis det ikke går.

Alt er planlagt, navnet vil blive kyndelmis :-)

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 13:05

hvad betyder odd-eyed hunkilling

?

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Odd-eyed= forskelligt farvede øjne
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 13:14
Se overskriften.

Prøv at væbne dig med tålmodighed, nogen af mine får forårskillinger, men to af dem synes sensommer/efteråret er bedre. :-P

Hvis min Snyd var ældre, kunne du have lånt ham- han er wannabe-perser eller sådan noget. Han har ihvertfald flot busket hale, krave og "bukser". Men han er for ung endnu.

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Inde/ude katte...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 13:48

Du skal ikk være ked af det med manglende killinger... Jeg har 5katte 3 hunner en han og en kastrat. Og tja nu har de 2 af hunnerne gået ude blandt blandtandet naboens hankatte i over et år og der er stadig ikk kommet killinger...

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

:-)))
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 14:55

jamen så venter jeg suk

de synes nok bare naboens hankatte er for grimme.

Jeg har bare så mange killinge bestillinger, duchess fik 5 vidunderlige killinger i sommers og nu ville deres nye ejeres venner og familie også have en killing efter Duchess, det er nok derfor hun venter hi hi, hun kan ikke klare presset. Og nå hun så endelig for, for hun sikkert en!! hi hi

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

jikiuyhhj
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 15:17

Duchess er bare virkelig en smuk missekat... Tja så fine katte får jeg nok aldrig... ;-p

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

killinger
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 15:20

du skal bare bestemme dig for at du ikke vil have killinger, så skal de nok komme væltende

suk, jeg kunne også rigtig godt tænke mig sådan en bette misling, men det er ikke helt nemt at få overbevist kæresten om at katte ikke er noget fanden har skabt

men det hjælper jo ikke ligefrem at min søsters kat er noget af en terrorist (ødelægger tapet, vælter ALT ned der kan væltes, spreder kattegrus udover det hele og når man får l*rt på poterne(som man er god til) så tørres det enten af på væggen eller på gulvet rundt omkring bakken, og så kradser hun heller end gerne i sofaen) og opdragelse fiser ud lige så hurtig som det kan komme ind(hvis det overhovedet kommer ind).

hun er absolut ikke en videre intelligent kat! Da hun var mindre mente hun at måden man åbnede døre var ved at banke hovedet ind i dem til min søster kom og åbnede!

ikke ligefrem det bedste forbilled for en kat

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side
0
0
Svar på denne tråd

:-)))
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 16:03

Ok

jeg VIL IKKE have killinger

...hørte du det Duchess.

hihi!!!

¤

evt. byt?

0
0
Svar på denne tråd

Vinter
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 17:21

Det kunne hænge sammen med vejret. Katter der færdes meget ude får ikke så tit killinger om vinteren. Det kommer når varmen og lyset kommer så du må væbne dig med tålmodighed.

-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider