|
|
| At ride uden sadel |
| Forfatter:  |
Aribeth |
| Dato:  |
16-03-2006 10:37 |
|
Hele vinteren og et godt stykke af efteråret har jeg redet uden sadel. Jeg rider på Ricko's (Annette) dejlige Ricko, og vores ridning i denne periode har udelukkende stået på skovture, sammen med Annette og Bambi.
En westernsadel vejer godt til og fylder i et bagagerum, så jeg har ikke gidet at tage den med ud til Annette. Derfor har de været uden sadel...
Og HOLD FAST MAND jeg har fået en superduper balance!!! Jeg har vel redet western i 2½ år godt og vel nu og efter jeg konverterede har mine rideevner forbedret sig rigtig rigtig meget, men at have redet uden sadel op og ned ad bakker, på is, over grene og småtræer og så videre, det har simpelthen forbedret min balance HELT VILDT!!!
Jeg kan galoppere afsted i skoven nu helt uden problemer og uden at jeg stiver mig eller klamrer mig til rickos kæmpe man... og DET er fedt!!! Mit sæde har ændret sig drastisk og jeg har nu en helt anden fornemmelse af hvordan indvirkningen af både mine ben og sædet virker. Min opstilling har ændret sig utroligt meget, man kan simpelthen ikke falde sammen når man rider uden sadel, man er "tvunget" til at rette sig op, ellers skøjter man rundt deroppe. Det er en feeeddd fornemmelse at galoppere afsted læne sig lidt frem så man kommer op i det der kunne minde om let sæde, føre hånden med tøjlerne længere frem og så øge farten. Og jeg sidder der bare, fuldstændig roligt og følger med...
Nu bliver det spændende at se hvordan jeg sidder når jeg igen kommer ud at ride i sadlen, men indtil videre bliver det fortsat uden!!!
Det kan klart anbefales alle at tage en længere periode uden sadel, i det mindste bare for at prøve sine balanceevner af. Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er sådan jeg |
Illum |
16-03-2006 10:44 |
|
Red som barn og teenager . Så købte jeg en hest med et meget markeret lansemærke , nej sidder ikke der med alligevel , og så prøvede jeg kun det en gang... Men på ponyer og heste med en behagelig ryg gjorde jeg det gerne og ja man får en rigtig god balance og et godt benslut...
Illum, navnet forpligter!! Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE. Pris MAX. 3000 kr IKKE Jylland .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| giver dig |
|
|
helt ret, det er em lækker fornemmelse at sidde på en bar heste ryg og ja så er det jo rigtig ghodt for balancen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eneste ulempe er bare... |
Camilla (Felur) |
16-03-2006 10:49 |
|
... at når man så kravler "til sadels" efter en hel vinter bareback (eller for de mindre rutinerede (undertegnede, red.): med pelssadel), at så er en sadel bare det tungeste, mest ufleksible og hård at sidde i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville gerne |
|
|
ride mer på bar hesteryg, men punkt et har jeg desværre en ryg at tænke på, og det værker kraftigt i den efter en tur uden sadel. Punkt 2 så tror jeg at jeg er meget sart..."sydpå". Jeg har ihvertfald store problemer med vandladningen efterfølgende. Hvad pokker gør i andre? Er det kun mig der er sart?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden sadel |
|
|
Jeg rider helst uden sadel på Chanell også når jeg rider dressur. Jeg kan mærke hendes bevægelser meget bedre og hun kan mærke mine signaler meget bedre. Hun går faktisk bedst i dressuren når jeg rider uden sadel. Jeg kan også sidde nedsidning på hende uden sadel, det har jeg meget svært ved når jeg rider med sadel. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og når man |
|
|
så har en hest som Ricko der bare tusser afsted uden at lave vilde vendinger i luften og andre fjollerier så er det jo osse en lidt større fornøjelse end når man rider på en der for det første er markeret i ryggen og dernæst HADER en rytter uden sadle imellem ( det tror jeg ihvertfald for hver gang jeg prøver så ryger jeg af! OMGÅENDE ) Så min næste hest skal være en man kan ride bareback på!  For jackie er ihvertfald IKKE egnet til den slags! June PS Katrine, når du nu får tilredet strawberry så kommer jeg og rider med på Ricko (håber jeg ) June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ride uden sadel |
|
|
hehe jeg red osse meget uden sadel på ponyerne. og rigtig tit med ridegjord på den mindste. men med min store hest kan jeg godt glemme alt om at ride uden sadel kan godt skridte af uden. men kan ikke trave og galopere, da dyret har så stor en gang jeg ikke kan blive sidende. og så er han så forfærdelig kilden såe hehe der kan godt komme lidt bukspring fra den finurlige hest og så er jeg helt sikkert landet nede på jorden 
Nellas Elanessë mit den göta AUGUST
Roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden sadel |
|
|
Jeg rider også uden sadel, det har jeg gjort i et år. Det kan vist tælles på en hand de gange jeg har haft sadel på.
Men det dumme ved det, er at det er absolut umligt for mig at ride i en sadel nu. Så de næste 20 år skal jeg ride uden sadel på min prinsesse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker også at ride |
Tanja og Angel af Elmegård |
16-03-2006 11:18 |
|
uden sadel.. Da jeg havde Rødhætte tog jeg kun ponyoude på når vi skulle langt.. På min venindes gamle nordbagge red jeg også tit uden sadel.. det var livet 
Ejer af: 1 pony, 2 rotter (snart 3), 1 kat og 2 dværghamstere - HJÆLP Jeg er ramt af GMA (Get More Animals)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh, bare det var mig... |
|
|
Ja, jeg kan jo så kun misunde dig, for jeg har det lige omvendt . Dengang jeg kun havde Fjodor og da Bob endnu ikke kunne rides, der red jeg altid uden sadel. Afsti afsted ud over marker og spring i skoven og hvad ved jeg. Mange synes jeg var tosset, fordi jeg kunne komme lige hjem fra 3 ugers ferie og så ride ud på hesten uden sadel. Jeg havde den bedste balance nogensinde og ja, det kan klart anbefales... MEN... Nu hvor jeg mest rider Bob, så er sadlen altså min bedste ven. Hvis jeg skulle ride uden sadel på ham, så havde jeg ikke siddet der særlig længe, han er jo værre end en mekanisk tyr, når han først begynder at bukke rundt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rider også |
jan christiansen |
16-03-2006 11:27 |
|
uden sadel på den gamle men ligner et egern der har samlet forråd til vinter de dage hun ikke gider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden sadel |
|
|
Jeg rider også altid uden sadel. Primært fordi at jeg som ponyrytter ikke havde råd til fine, tilpassede sadler og sidenhen fordi jeg har redet heste, der af den ene eller anden grund ikke har haft sadel. Som yngre havde det så den bivirkning, at jeg ikke kunne ride MED sadel. Siden har jeg i en periode prøvet at ride i en Bent Branderup sadel uden problemer, men der er jo heller ikke meget støtte i. Jeg fatter i dag ikke, at folk i dag ikke kan få støtte nok - den tilbøjelighed havde jeg kun dengang, jeg ikke kunne ride  Men tja, jeg har sprunget på et dyrskue, redet jagter osv. uden sadel. Desværre blev det ikke til stævner, da man jo ikke må starte uden sadel... Min nuværende halvpart, hoppeloppen, bukker for et godt ord, og folk siger overrasket "hvordan kan du dog hænge fast?!" - jamen, det har jeg jo altid gjort... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh ja...bar hesteryg.. |
|
|
...det er en skøn ting...bare ikk på Zeppelin om vinteren. Han er en af de heste(ponyer) der bliver tynde om vinteren(til trods for over 5 kg veltilpasset foder + fedefoder + wrap + hø, samt dyrelægens tilkendegivelse af at der intet fysisk er i vejen med ham)...hans ryg er bar nærmest som et barberblad at komme op på, og hans lansemærke er MEGET markeret. Dette resulterer så i HUDLØSE fartstriber mellem ballerne...knap så stor en fornøjelse når man kommer i bad de første par gange efter dyrkning af denne disciplin...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
karinacomisa |
16-03-2006 13:34 |
|
Jeg har næsten altid redet uden sadel om sommeren, da jeg synes at det ville være for varmt for hesten med sadel på i den varme, men jeg er (var) også turrytter.
Med venlig hilsen Karina Nu uden hest  MØBLER SÆLGES BILLIGT PGA. AF FLYTNING SE PRÆS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvem der bare kunne... |
|
|
ride uden sadel. Ponyen som pt står stille, er noget spidsrygget! Men da jeg fik hende var det ikke så slemt, så der fræsede jeg rundt på bane uden sadel. Og hvor var min balance god! Så fik jeg min sadel, og side er min balance blevet noget nær ikke eksisterende.
vallakken kan jeg godt skridte på uden sadel. Men fordi han er lidt småfed så har jeg lidt svært ved at sidde fast i de andre gangarter. Og da jeg for tiden er ved at genoptræne rygmusklerne, så er det med sadel... Så kan jeg da sidde fast...
Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden sadel... |
|
|
Mm. Jeg elsker at ride uden sadel og gjorde det altid på fjordhestene på rideskolen, dengang jeg gik der. Det var hyggeligt - og så havde det den klare fordel, at mine signaler fra benene kom en del tydeligere igennem. Jeg rider også gerne skridtture på Croslee uden sadel. Trav kan vi godt i korte intervaller; galop er kun muligt, hvis det foregår meget kontrolleret. Når Croslee sætter farten ned fra galop til trav, så kan man nemlig godt mærke, han er en travhest. Og det er knapt så sjovt for rumpetten - og hestens ryg. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg red tit uden sadel |
merhaba |
16-03-2006 15:11 |
|
på den NF hoppe jeg havde part på. Det startede som ren dovenskab fra min side, men jeg fik hurtigt smag for det. Og tilsidst var det kun en sjælden gang jeg gad at sadle op...men idag - ahem, der skulle jeg nok kæmpe lidt mere for at sidde afslappet 
OPSTALDNING SØGES I ODENSE SØ Kontakt mig endelig, hvis du har - eller får - en ledig boks :0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden sadel |
|
|
Hilde er meget markeret, men jeg elsker også at tage en tur uden sadel på hende. Selvom hun har en godt markeret manke, sidder man egentligt fint. Også selvom der kommer fart på 
Det er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indbygget varme |
|
|
Hvis man er lidt sart "sydpå" så kan et par rigtige cykelbukser inde under ridebukserne være guld værd  Jeg rider ret tit uden sadel, det er ikke så meget anderledes end med sadel, fordelene er dog at jeg kan mærke musklerne bedre og indvirkningerne behøves ikke gøres ret tydelige, ja og så er der varme i "sædet" 
Venlig hilsen Gitte Dressur video´er eller DVD´er købes til en rimelig pris Gerne Kyra´s men andre har også interesse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varme i sædet! |
Sidsel |
16-03-2006 16:33 |
|
Hele vinteren har jeg også redet Notty uden sadel, desværre er han ret smal, så jeg har virkelig fået min sag for.. Men det gavner jo ens balance og når man, som jeg, forsøger sig med at ride uden tøjler, er det faktisk nemmere at give signalerne uden sadel også.. Har dog altid grimen på ham, når jeg rider ud (bare for en sikkerhed skyld).. På Liva er det en helt anden sag, hun er dejlig rund og det er virkelig en fornøjelse at side på hende uden sadel(som sadt i en sofa)..
He he.. så var der jo lige her for en uge siden, hvor jeg gav Notty sadlen på og så kunne den lille mand jo godt mærke at han sagtens kunne give den lidt gas, så efter et par krøfter og en galop op ad bakke fik jeg lige lidt rodeo med i købet!(godt jeg havde sadlen på)
MVH Sidsel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig enig.. |
|
|
Det er SKØNT at ride uden sadel, og jeg gør det hvis jeg en sjælden gang er på ryggen af Tulle, eller af og til når jeg træner Plethesten på banen. Pletten og jeg rider også ture sådan... men så foregår det i særdeleshed kun i skridt. For jeg priser mig noget så lykkelig over mine stigbøjlers støtte, når hun leger rodeo ud over markerne. For søren da 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| da jeg som |
Anne. |
16-03-2006 17:07 |
|
barn startede med at ride, red jeg nok de første 3 år uden sadel. Årsagen var at, der simpelhen ikke var sadler til alle ponyer. Der var ikke penge til at indkøbe dem. Nøjj hvor havde jeg tit sadelsår...øv.  Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
mo-cheri |
16-03-2006 17:48 |
|
jeg har stort set også altd redet uden sadel på min pony. -selv om jeg både har haft western- og alm.- sadel. der er bare ikke ret meget der er bedre. -og som en også sagde, så er der varme i sædet. jeg har sprunget og redet ponylege og div. væddeløb på dyreskuer, uden sadel. men efter beauty er blevet lånt ud pga. manglende tid, så er balancen ikke så god mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gid jeg kunne |
|
|
Men der er altså ikke mange kræfter i mine skanker, så knap trav kan jeg klare, selvom min Janus hverken er spids eller noget. Faktisk har jeg aldrig prøvet at ride ham uden sadel, da jeg ved at jeg vil ryge af for et godt ord. Og det har han ikke fortjent. Nej, sadel til mig og det blir desværre nok aldrig anderledes. Hurra for den moderne medicin 
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Skøn stabil 2'er pony udlånes, tje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig dag |
dichte |
16-03-2006 18:40 |
|
Hej en dag skulle jeg ud og ride og det gik rigtig godt ind til Isabella (min hest) begynde på sit sadvanlige drilleri jeg haved 38 i feber men ville til ridning Isabella er stædi og bedtemmer selv eller det tror hun. hun kan ik lide at være ride-skole-hest og det synes jeg er synd!!! men hun og jeg er ganske særlige venner vi har været sammen i 3år og der for er vi rytter og hest for evigt og altid .min bedste ven er Isabella og det er der igen der kan ødelægge.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lægger ned |
|
|
ja elsker også og ride uden sadel. og tænkte så for et par år siden hvorfor hoppe op på hesten så lærte ham lige og ligge sig ned på komando det er altså dejlig nemt hvis man har flyverdragt der strammer i røven på haha
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ryg og bareback |
Ricko |
22-03-2006 19:56 |
|
Vicky02: Jeg har også en ret dårlig ryg, og noget af det bedste jeg kan byde den er en tur uden sadel, det er rent naturlig smertestillende, den der bløde vuggen, kan bare få det til at løsne sig hele vejen op. Men det er ikke nemt at forklare andre, at jeg har rigtig ondt i ryggen i dag, jeg tager hjem og rider men det er tilfældet. Heldigvis er min læge 200% på min sige, og så i alle mine papir står der at jeg skal ride og det er godt for min ryg  Hilsen Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ride uden sadlen |
Kit Nielsen |
22-03-2006 20:08 |
|
Hej alle sammen!  Jeg har også redet uden sadel i godt et år -mest fordi min smukke hoppe måske er en lille smule overvægtig. Men nu hvor jeg er blevet vant til det, har jeg slet ikke lyst til at finde en sadel til hende. På baggrund af dette har jeg et spørgsmål til jer alle. Er det rigtigt at det kan være skadeligt for hesten at man rider uden sadel i længere tid?? Har hørt at det i en længere periode ikke er godt for hestens ryg, da rytterens vægt ikke bliver fordelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bareback |
Ricko |
22-03-2006 20:12 |
|
Ja, katrine, du er ved at være rigtig sej, til uden sadel. Jeg kan godt huske første gang, puha puha, det holdte hårt at få dig til at slappe af  Men jeg har nu også måtte lade være med at være flink, og så bare afsted en gang imellem, og se hvordan dine grænser så flytter sig 
Hurra for vinter og varme heste rygge  Se bare her, Katrine på vej ned af bakke, uden sadel !!!  I søndags var vi så afsted i sadel, jeg skal til stævne på lørdag, så måtte heller prøve, om jeg stadig kunne huske det. Og June, Du er hermed skreven op til en tur på Ricko, men vogt dig køen er lang men jeg tager mod bestikkelse, eller retter Ricko gør  Hilsen Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden sadel ja |
Heidi(Lea) |
22-03-2006 20:31 |
|
Ja, jeg rider ofte uden sadel - oftere end med. Når jeg træner unghestene på banen. Når jeg rider tur i koldt vejr. Når jeg kun skal skridte. Eller om sommeren, når jeg ikke gider have sadlen bagpå cyklen.  Sidste forår skulle jeg for første gang springe med Lea. Havde ingen sadel på, men skulle da lige se hvor højt vi kunne springe. Inden jeg vidste af det sprang jeg 90 cm uden sadel. Nogle gange er det også dejlige bare at stryge derudaf uden sadel på... - Heidi
--- Hvil i fred, elskede Lea 23. april 1992 13. marts 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden sadel... |
|
|
Jeg har redet uden sadel i omkring 5 år. Cille er ikke let at finde en sadel til, den eneste jeg har kunne finde som hun kan lide koster 16000 kr. Og JEG kan ikke lide at ride i den  Så vi har ingen sadel, kun en barebackpad. Den bliver brugt de dage jeg ikke vil være beskidt bagi, og så aflaster den jo også hendes ryg en smule. Og min balance er perfekt  Jeg har redet Cille i en grusgrav uden sadel. Vi var en flok på 40 heste, i galop op og ned af STEJLE skrænter, over spring og igennem søer, i en grusgrav UDEN sadel. Når jeg kunne klare den tur uden sadel, kan jeg klare alt 
Gå ikke foran mig måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven. Citat: Albert Carmus
Regndækken og Mylderbid mm. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uden sadel ikke mere |
mariarytter6 |
23-03-2006 01:45 |
|
jeg passede på et tidspunkt en pony... hendes sadel manglede det halve af den ene knæpude så den kunne ikke bruges... af sti afsted bareback... jeg røg af mange gange men blev for det meste siddende... ponynykker kan vælte enhver af pinden det er jeg sikker på... så en dag fandt min stedlillesøster på at hun skulle lære at ride, og det var altså mit problem... mest fordi hun havde ikke så meget flair for dyr i det hele taget, hun var langt bedre til det med bolde... anyway hvad barnet ikke ved noget om kan hun ikke bestemme over, så op med hende: her skal du se skridt, trav og galop... nu traver du så ned til lygtepælen, og kan du ikke stoppe hesten, må du vende hende rundt ved venstre tøjle så bliver hun jo nok træt... så skulle man mene at jeg da er verdens ondeste søster... men det der var den ultra korte version og det gik forrygende hesten morede sig barnet morede sig og jeg fik selv lov at gå hele vejen hjem... min søster marlene rider ikke så meget mere for hun var ikke så tryg ved fremmede heste, og da hun en dag mødte en vaskeægte heste tosse totalt blottet for pædagogiske evnerm der udnyttede hende på det groveste tabte hun hurtigt interessen igen, når hende og jeg ikke kunne følges ad... desværre for det viste sig faktisk at hun havde en god sjat talent... og bare lige for at slutte det af til marlenes fordel, hun har aldrig set skyggen af en sadel, alligevel er hun kun faldet af de gange hvor vi har siddet to på hesten og den valgte at lave ballade... det tager jeg sgu hatten af for... godt gået malle...
det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... på trods af det er jeg hesteløs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh Anette |
|
|
Altså Anette, det er ikke pænt at drille bare fordi man er helt syg for at få en tur på hesteryg i skoven  Jeg skal nok tage godbidder med til både heste og ryttere  (Iøvrigt så gælder det ikke som bareback når man har termodækken på Katrine så sidder man jo som i en stor blød dyne .. min datter ELSKER når hun må ride med dækkenet på, men bareback "gider" hun ikke for så er ponyen for glat ) Øv hvor jeg længtes efter en tur ud i det blå nu ... PS Anette, jeg fik for et par år siden at vide af en læge at havde jeg ikke været så stædig selv at tage initiativet til at VILLE ride dengang jeg fik rideforbud efter min fødsel så havde jeg idag sansynligtvist siddet i en kørestol (men ok det gjorde osse NAS hver gang - og det gjorde NAS i selvtilliden at skulle løftes op og trækkes rundt med som en anden handicap rytter men der var bare ikke anden udvej) Hvad er Ricko´s livret ? (udover mad ) June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhææhhhaaa |
Aribeth |
23-03-2006 08:07 |
|
Termodækken??? Jeg har nu aldrig hørt at det ikke gælder med et tyndt fleecedækken på... slet ikke når man går rundt i et par "smarte" glatte skibukser...  Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden sadel |
|
|
Ja jeg kan huske en vinter, hvor jeg var mere eller mindre tvunget til at ride uden sadel. Minpart hest skulle have ordnet sadlen, og det tag et par måneder (læs, laaang tid) og derfor red jeg uden sadel, det var både undervisning og tur, men det var fedt, og det gav mig en masse. Da jeg fik ny underviser og vi havde mistanke om at sadlen igen var skidt, blev hun også lidt overrasket da jeg sagde jeg bare kunne ride uden. Men det gjorde jeg, dog kun en gang, da hun så fandt en super sadel til mig.
Hilsen Pernille Nu som fjordheste rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| June... |
Ricko |
23-03-2006 12:14 |
|
Æbler, Ricko er klart mest til æbler  Men skal vi ikke se at få lavet en aftale så, ellers bliver det måske kun ved snakken...  Hvad med i påsken (- den 15, hvor der er stævne), eller den 1. april, der skal jeg hvis heller ikke noget ? Du kommer bare vi er klar  Hilsen Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vidste i |
|
|
at der kører en tråd om det samme emne under træning. Folk er bare gået i barn/ungdom over det. Vi burde lave en sadelfri klub... ren hygge
* SØGER PONYRYTTER til hygge ridning på 115 stor vallak, i Løgumkloster og omegn * Hvis man går i seng med en r#v der klør, vågner man op med fingre der lugter . ( gammelt kinesisk ordsprog ) knus Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I MORGEN!! |
|
|
hvad med idag eller .. i morgen Anette  Jeg går jo hjemme lige nu. Starter nyt job til den første (eller før hvis det flasker sig med kontrakten) Og jeg er SYG efter en tur i skoven  send mig dit nr på beskedcenteret så ringer jeg så vi kan få en aftale  June PS og hvad spiser fruen så som yndlings kage (eller lign ) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|