|
|
| hvilken parfume bruger i |
| Forfatter:  |
syersken72 |
| Dato:  |
15-03-2006 18:53 |
|
jeg tænkte på hvad der er jeres favoritdufte? På mit badeværelse har jeg ligenu: hypnose (min yndlingsduft) Splendor (elizabet arden) Summer by Kenzo(sommerduft men jeg bruger den også nu) Mozart (blevet afhængig af den. min kæreste har haft den med hjem til mig da han var i østrig DogG (fået af min veninde Lovely (sarah j parker)
m.v.h Heidi uden hest men for altid hesteelsker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
...lige nu har jeg kun en nivea deo antiperspirant til at stå i skabet. Min totale yndlingsduft er My Kaos. Tror nok den er lavet af GOSH. Ellers syns jeg Cerutti Image 1881 dufter rigtig godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfumer... |
|
|
Jeg bruger pt. fire forskellige parfumer: Light Blue fra D&G(klart min ynglings) FLOWERS by KENZO White, She fra Emporio Armani og Oceanus fra The Body Shop Den næste parfume jeg har planer om at anskaffe mig er Cassis Rose fra The Body Shop.
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jenifer... |
|
|
Jeg bruge J.LO parfumen, den er rigtig godt syntes jeg. Ellers står der jean paul gultier ( staves ) på hylden, der står no 2, og et par andre halv dyre dufte som jeg bruger efter humør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha er parfume fan |
|
|
Jeg elsker simpelthen mine parfumer, har omkring en 25 - 30 forskellige, alt lige fra "eu de par Kenzo" (staves) til Versace. Jeg bruger parfume lidesom jeg bruger tøj, den skal passe til mit humør den pågældende dag, det har også betydning om det er vinter eller sommer, og man skal ud om dagen eller det er om aftenen  Mine undlingsparfume er Ralph Lauren "Romance" Gucci "Parfume II" Gucci "Envy me" Dem kan jeg bare ikke undvære.  Elsker når jeg selv kan dufte den parfume jeg har på, og det kan man ikke hvis man bruger den samme dag ud og dag ind, så variation gør min næse ikke bliver "døv". Jeg er dog bestemt ikke fan af at man tager bad i parfume, man skal dufte, men diskret, ellers bliver det vammelt
Hilsen KarinaP Behandel andre, som du gerne selv vil behandles. Hævnen er som en blodpølse, den vender altid tilbage 3 årig, lækker, dressur DV hoppe sælges www.heste-nettet.dk/ma...s/95043/1/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ynglings parfume |
Petit |
15-03-2006 19:16 |
|
Åh jeg har så mange parfumer.. Men den er er mest tosset med lige nu er DKNY (den der ligner et æble)Uha den er go Så har jeg også Gicci (den er firkantet og parfumen er brun)vildt go Amor Amor fra Cacharel den går jeg også med en gang imellem den er også rigtig go Light blue fra Dolge&Gabbana er også super Acqua di gio fra Giorgio Armani også en af mine ynglings,men den er tom nu  Den nyeste jeg har købt er Promesse også fra Cacharel Men jeg kan lide rigtig mange,og kunne sikkert købe mig fattig.. Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ynglings |
Henrietta |
15-03-2006 19:20 |
|
Min eneste og min ynglings er helt klart gucci rush 2 Den passer perfekt til mig. 
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af "rygklapperklubben" (RKK) medlem af "Hysse-klubben" R.I.P Girl Of Beauty 01.04.2005 Dyr er ikke et legetøj men et ansvar DIT ansvar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
bimboe |
15-03-2006 19:28 |
|
Ultraviolet G&B light blue Jean Paul Gaultier Issey Miyake Emporio Armani DKNY Hugo Boss Woman Bimboe
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Prada (min favoritt for tiden) Ralph Lauren: Blue Cartier MustII Tova
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgfjrghrg |
|
|
Lacôste - Touch Of Pink Kenzo - Glam Light Date - Party (En gave fra min lillesøster, som sætter en store ære i jeg bruger den)
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhaaa |
|
|
Jeg har, : Sarah Connor Puma Flowing og Puma woman ^De er mine ynglings :p
Mvh. Tiiine & Ibenholt...<3 - Vejen til succes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chanel No. 5 |
Jhez |
15-03-2006 19:45 |
|
... og jeg sover Marilyn style...  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfume |
Ditte H |
15-03-2006 19:48 |
|
Jeg er helt vild med den parfume jeg har fået af min kæreste, Gucci - envy me Gucci 2 - Rush Elsker bare gucci, i det hele taget ;p
Ditte og Tulle'erne <3 - vi elsker lyserød Det er ikke altid jeg tjekker debatterne 2gange, så hvis du har en kommentar, til hvad jeg skriver, så send en besked til min gæstebog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amor amor |
|
|
jeg har den dejlige Amor Amor ståene på bordet på værelset. bruger den kun efterår/vinterperioden. da den er tung. og derfor ikke vil dufte så godt en sommerdag. til sommer vil jeg bruge en lidt lettere duft. har bare ikke fundet den HELT rigtige endnu. men det kommer sikkert:)
Nellas Elanessë mit den göta AUGUST
Roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskelligt |
Helle W |
15-03-2006 20:11 |
|
Har mange bl.a. - Clinic "Happy" - Issey Miyake "Pour homme" - Hugo Boss "Deep red" - Jean Paul G. "La famme" - Naomi Cambell - Ralph Lauren "Blue" - Chanell "Cocochanell" - Kenzo "Léau par Kenzo" - "Cool Water" - Cacharel "Amor Amor" - Hugo Boss "Woman" - Georgio Armani "Gio"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlingsparfume |
|
|
Jeg har i øjeblikket fire parfumer stående. Ved ikke helt, hvilken der er min yndlingsduft, men det er enten Armani Mania eller Pure Poison fra dior. Derudover bruger jeg Miracle fra Lancome, Poéme fra samme og Fifth Avenue fra Elizabeth Arden.
Sommergræs tilbydes ved Kolding Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfume |
|
|
Jeg ELSKER DKNY, simpelthen min favorit ! Men ellers bruger jeg Gucci Rush, Gloria, D & G Light Blue og Lacoste... 
Venlige Hilsner fra Teneng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efvawerfvc awes |
Gitte C |
15-03-2006 20:42 |
|
Yndlingsduftene er: Davidoff - Cool Water YSL - Rive Gauche - og jeg er løbet tør for begge, så tak for tråden, nu ved jeg hvad jeg skal ønske mig til min fødselsdag snart! Er der én duft jeg bare IKKE kan med, at det Tresor, den er så bolchesød, at jeg får helt kvalme af den!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Breyer - kvalitetslegetøj til hestefolket. - SE ÅRETS FLOTTE NYHEDER!!! Vi har brugte trailere til salg. Se hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elsker parfumer |
|
|
Og lige nu har jeg følgende på min hylde: DKNY Ultraviolet Amor Amor Men yndlingsparfumen er "Be delicious" fra DKNY Pernille
Gør hver dag til en fest. Rid OX araber hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlingen |
Eva Lüchau |
15-03-2006 21:07 |
|
er Amor Amor fra Cacharel. Derudover Issey Miyaki, og så står der nogle andre, som sjældent kommer frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg havde også en |
|
|
masse parfumer indtil fornylig. Min mand kom hjem fra en forretningsrejse fra Grenoble. Med sig havde han en dejlig gave: en ny parfume (aaahhrrj ! nu igEn !) Men det er bare parfumen over alle parfumer ! La Praire´s Silver Rain ! Den er bare SÅ god og lækker på mig Næste dag røg alle de andre parfumer ned i en pose og blev sendt over til min mor på den anden side af vejen  Beagle, som nu ejer EN parfume 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjoo... |
Mokey Fraggle |
15-03-2006 21:45 |
|
Jeg bruger: Issey Miyake Flower by kenzo Light blue Og er helt vild med beyound paradise, men har den desværre ikke. Helle W: Bruger du selv herre udgaven af Issey Miyake? Jeg har lånt min kærstes duft en gang, men jeg synes ofte de er lidt for "tunge", kender dog ikke herre udgaven af Issey Miyake.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
Yiip |
16-03-2006 15:01 |
|
lige for tiden er min yndlings PRADA -fra PRADA... den dufter bare af luksus...
Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf *La'Chalina* Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfume |
|
|
Jeg bruger de 3 parfumer jeg har fået af min kæreste: Gucci "Envy me" Gucci "Parfume II" D & G Men jeg tror jeg vil ud og købe Miracle igen snart, for den er os' bare rigtig go'! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
Katarina s. |
16-03-2006 16:52 |
|
jeg bruger: cucci rush og Dolce&Gabbanna her for tiden 
Venlig Hilsen Katarina  -bare kald mig berider katarina skaaning *fnis* - Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hugo... |
|
|
Jeg har brugt Deep Red fra Hugo Boss i et års tid nu, og er ikke blevet træt af den (som jeg ellers tit bliver af parfumer). Synes den er SÅ herlig  Ellers står den på Hugo Boss' Woman, eller Touch of Pink fra Lacoste, som jeg også er ret begejstret for  Den blå fra Ralph Lauren, den lyserøde fra Betty Barclay og den gule fra Thaïs er også rigtig gode - jeg har bare ligesom fået nok af dem 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123546 |
|
|
Min absolutte yndlings er: Laura Biagiotti "Tempora Donna" (og jeg har snart ikke mere, så hvis du har en flaske ståend du ikke bruger - så sig endelig frem) Desværre fremstilles den ikke længere, så jeg må nok snart se mig om efter en ny duft. jeg bruger ikke parfume i dagligdagen, men elsker en god duft når man skal i byen el. lign. Miriam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Den var nem  "She" fra Imperio Armani, bedre faaes den ikke. Og "Ralph" fra Ralph Lauren kommer lige efter. Skoen sommerduft, som man alligevel ikke kan lade vaere med at bruge om vinteren  "Laura" er nu heller ikke tosset, men min flaske er tom  Jeg har ogsaa D&G's "Light Blue". Den var laekker de foerste par maaneder, nu synes jeg den lugter forfaerdeligt meget af citrus eller lignende, saa jeg bruger den ikke mere. Mvh. Julie
--- Opstaldning ved Roskilde søges pr. 1/9. Max. 1200 kr., gerne uden foder. Tæt på ridehus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bruger |
Gonzalez |
17-03-2006 11:18 |
|
jeg bruger ganske enkelt kun 3 dufte - til hverdag bruger jeg Hugo Boss dark blue, i deo udgaven (jaja en mande duft, whatever den er go' ) til lidt festligere lejligheder eller noget i den dur har jeg to at vælge imellem: Gucci envy me, og Giorgio Armaní armani mania.. kan godt lide den sidste fordi den er okay maskulin af en kvinde duft at være. Guccien syntes jeg er forførende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfume |
Tuller_muzz |
17-03-2006 12:34 |
|
Lige pt bruger jeg: Amor Amor fra Cacharel Woman fra Hugo Boss Pink Touch fra Lacoste Promese fra Cacharel Gucci Rush 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Parfume... |
TinaCR |
17-03-2006 16:21 |
|
Jeg er helt vild med Calvin Kleins CK1, og bruger også en anden. Kan søreme bare ikke huske hvad det er, den hedder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine favoritter er |
Ronjaven |
17-03-2006 17:16 |
|
elizabeth arden kaos Noa cacharel woman spring gos feeling. uhh de dufter så pokkers godt.
rigtige kvinder rider islandske heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine favoritter er |
FME79 |
17-03-2006 17:35 |
|
Cool Emne Dem jeg bruger er  Yves Saint Laurent: M7 Georgio Armani: Armani Code PS: den bedste til piger er Lancôme HYPNÔSE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chanel change |
hellec |
17-03-2006 23:33 |
|
Chanel change er simpelhen den eneste ene for mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
mange favoritter: Coco fra Chanel Ligth blue fra Dolce og Gabbana 5th avenue fra Elizabeth Arden(bruger jeg til hverdag) Og min yngling en jag fandt i Paris har ikke set den i DK: Modern Quartz Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har forresten |
bimboe |
18-03-2006 10:15 |
|
også Eternity Purple Orchid fra Calvin Klein og Oui fra Lancome samt Romance fra er det ikke Ralph Lauren. Kan ikke fordrage Cool water, bvadr  Bimboe
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Tosset med heste |
18-03-2006 11:42 |
|
Jeg kan lide mange, men jeg har: Curious (britney spears) Glow (Jennifor Lopez) Og Amor amor (kan ikke huske hvem der har lavet den )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|