Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

adr badr...at være syg og sløj..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 11:51

Øv bøv...jeg er bare så hammer forknønet Har været sengeliggende siden lørdag...og det hele er bare så...ADR.. Jeg laver ikk stort andet end at pudse næse, tørre øjne, drikke the, spise stærke bolcher(der findes GODT nok et stort antal Vicks, Halls, Fishermans friend osv...you name it...I got it), og nåhhh ja, så svimler jeg lige lidt rundt indimellem...har også feber..

Gudsketakoglov har min mand haft fri i denne uge, og har bare sørget for ALT...tak skat

I søndags skulle jeg liiige spille helt og tage ud til hestekrampekrikkedyret et par timer for "frisk luft er jo skiiide godt, og kan da ihvertfald ikk skade ved en smule snue" Year righti then...det resulterede kun lige i en temperatur på 38.7 og skulle jeg hilse og sige, en pæn eskaleret forkølelsestilstand..hmmm!

Så sig mig lige...er der andre end jeg der ligger og lider, og skulle vi måske danne en form for(selv) medlidenhedsstøtteforening...et forum hvor det selvsagt er tilladt at lide i alt andet end stilhed

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

har ligget der..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 12:23

Hej har ligget der siden i tirsdags..med nøjagtig samme symptomer som du har. Snotnæse, ondt i halsen, hovedpine, rindende øjne..

Det tog altså lige en uge at kommer over, og er stadig snottet...

God bedring...

- RID MED OMTANKE, TÅLMODIGHED I OMGANG MED HESTEN ER EN DYD -
0
0
Svar på denne tråd

tak skal du have..
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 12:42

...Anna..jamen det er også første dag jeg overhovedet har orket at fise lidt rundt på nettet...håber ikk det varer ret meget længere...for MÅ bare snart ud til mulen i stalden Og selvfølgelig også på arbejde...meeen må nok indstille mig på at det først bliver på fredag...tidligst, for begge deles vedkommende...MEGA enerhverende..hmmm

Ingen andre der vil med i "lidelsesforeningen??"

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider