Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nat-ridning
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 11:56

- Vågnede kl 04.00 ved at det var helt lyst udenfor, - en stor, rund måne lyste og lavede genskind i sneen. Det var ikke muligt at sove længere, - istedet listede jeg i skidragt, hue, termostøvler og hentede tykke Cirsa i løsdriften. Hun var noget forundret over at blive vækket så tidligt, men var helt med på ideen da vi trippede ud over markerne uden sadel men godt pakket ind i tæpper. Jeg ved ikke hvad den dis, der kan komme når det er rigtig koldt hedder, men det var helt eventyrsagtigt og nok et af mine bedste heste-oplevelser i lang tid.

Kan klart anbefales.

Mange hilsner

Linda-Doris , - med hypperne:

Cirsa

Loppen Lora

Lille P &

Lucky Lancie

0
0
Svar på denne tråd

Det er det bedste
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 12:06

Det lyder til du har haft en rigtig godt oplevelse.

En veninde og jeg har også gjort det nogle gange her i vinter, dog ikke klokken 4 om natten, men sådan omkring klokken 23 i måneskind og sne. Det er så hyggeligt, og der er ingen andre mennesker ude.

Venlig hilsen
Charlotte med Filur og den lille Grace
- Intet af tvang alt af vilje
0
0
Svar på denne tråd

Jeg glæder mig også
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 12:47

...til at prøve det -det er en drøm, jeg har haft længe men ikke haft mulighed for at føre ud i virkeligheden. Nu hvor jeg har fået min egen lille hest at prøve det med, kan jeg næsten ikke vente til isen(!) i skoven er væk, så vi kan få vores første tur i mørke

Med venlig hilsen Marie

0
0
Svar på denne tråd

Mosekonens bryg
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 14:14

Det der dis der ligger hen over marken ved skumringstid kalder man mosekonens bryg.

Det lyder til at have været en skøn tur. I nat er det fuldmåne og oven i købet med måneformørkelse. Måske du skulle overveje at sætte vækkeuret? :-)

Tina - Nu med ridedyr i hestestørrelse!!
0
0
Svar på denne tråd

lækkert...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 15:16

det lyder da som en lækker start på dagen!

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider