Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godt tip til tørre læber..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 19:37

Er du også en af dem, der går rundt med tørre og sprukne læber her i denne kolde tid?

Så vil jeg da lige anbefale en virkelig god creme der klare dette vildt irriterende problem lige med det samme. Den hedder: Fajaco Glycerin Creme - til tør hud. Den skulle være god til lidt af hvert, bl.a. tørre hænder forårsaget af rengøring fx, derudover skulle den være god til solskoldethed og ømme føder. Lidt af en vidunder creme. Men tørre læber er den i hvert fald bare super til.

Bare et lille råd fra mig.

MVH

Louise - nu med part på vidunderlige Rufus!

0
0
Svar på denne tråd

tørre hænder
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 19:50
he he..
godt med lidt råd for den vinterkolde hud..
Hvis man ingen penge har og gerne vil undgå hænder som sandpapir, kan man gnuppe dem i kaffekrums og så vake dem.. det virker, issær hvis man bagefter smører en lækker crem på eller lidt kopattesalve.. De er ligesom lidt mere medgørlige eftr "kaffekuren"

MVH Sidsel-Med dejligt bløde hænder
0
0
Svar på denne tråd

aloe vera
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 08:47
aloe vera lips...kan jeg varmt anbefale...

Mona

Bedækning ved angloaraber. foto på præstation.

0
0
Svar på denne tråd

mona...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 09:31

Ja, den ville jeg også til at anbefale ;)

Og så brug en Aloe Propoliscreme til hænder og ansigt, evt. blandet med lidt Aloe Gelly, så bliver den lidt mere "lind" at smøre med!

Hilsen
Tina

Opstaldning søges til supersød hoppeplag (2 år til marts) - meget gerne løsdrift med andre ungheste - foldmuligheder hver dag

I nærheden af Hasselager-Hørning

0
0
Svar på denne tråd

Eight Hour Cream
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 09:34
Never ever leave home without it!

Den er fra Elisabeth Arden og er desværre lidt dyr i indkøb (175kr. for 50ml.) men den er enormt drøj i brug og kan med garanti købes i enhver Matas i nærheden af dig ;-)

CC-foto.dk

Nyt design, nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

Mht...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 09:45

..EA 8 hour, da kan den købes gennem en, der kalder sig "billigvarer" på www.trendsales.dk for 120 kr.+porto.

Jeg har selv benyttet mig af at købe gennem ham. Rigtig hurtig service. Fair handel (y)

Ellers vil jeg anbefale at man også investerer i Matas' rene Glycerin creme med grønne striber til omkring 40 kr.

Den virker! Til alt (y)

Mvh Mette..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 11:20

Mentholatum, købes på apoteket, til en billig penge.

Det er rigtigt godt.

hilsen Joan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider