Håber selvfølgelig at det lykkedes at få hundene til at spise det foder du nu får ..
..
Ellers kunne du jo overveje at prøve at lave deres foder selv..
Min egen tæve får af forskellige årsager hjemmelavet mad.. Og ja, der er da lidt mere arbejde i det end blot at hælde en portion tørkost op.. Men for mig bliver det hurtig opvejet af at se hunden med stor velbehag kaste sig over sin mad, dag efter dag..
..
Det eneste der har kunnet fange min hunds interesse for madskålen i længere tid er og bliver altså hjemmelavet mad.. Hun er snart 10 år gammel så rundt regnet alt er blevet prøvet.. Tørkost er fint nok som godbidder, men ikke tale om om hun gider at æde det dag efter dag..
Så i samarbejde med dyrlægen, som er en af de dygtigste indenfor fodring, lægger vi en kostplan der passer til hende..
Ellers er der mange hunde der er glade for en lille klat leverpostej i maden, lakseolie eller madolie henover maden, varmt vand over maden osv.. Engang har jeg endda fået anbefalet at lune hundens mad i ovnen da det trækker de gode smagsstoffer frem.. (samme effekt har det varme vand, men ikke alle hunde bryder sig om vådt foder)
MVH ManEater, Nu med Egen ZooLogisk Have..