|
|
| Det klammeste jeg nogensinde har oplevet! |
| Forfatter:  |
Linnes |
| Dato:  |
11-03-2006 21:06 |
|
Hej alle sammen! 
Ja, nu vil jeg lige forklare jer det klammeste jeg nogensinde har oplevet, tror jeg da... heh.. Det var da jeg var ude og muge ud i en ponys boks/løsdrift kan fakkertalt ikke lige huske hvor (da det var sidste år) men!: Så ligger der fandme en død KAT - ja en !KAT! Nede under al lorten! Føj, det var bare det mesre ulækre! Det var et par uger efter nytår og forestil jer lige det her: Den er død, og så har hestene bare skidt og skidt ovenpå den, så man ikke kunne se den! Først troede jeg det var en sort "lammeskind" dims til gjorden og så er det sgu en kat" føj føj føj!  Men andre der har oplevet noget ligeså ulækker??
Hygge hejse! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har!!! |
|
|
Det har jeg... Det er når en kat kan bliver begravet i en boks fuld af @!#$ uden at der bliver muget ud!!! Spoo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ad ad ad |
|
|
Nej det har jeg heldigvis ikke, men det er da også mærkeligt i ikke har opdaget den, når der er givet halm. hilsen Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vibha... |
Linnes |
11-03-2006 21:12 |
|
vibha: Det var ikke hos os, det var et sted jeg mugede ud... Men der blev bare ikke muget så meget ud vil jeg gætte på...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, for jeg |
xtiny |
11-03-2006 21:16 |
|
Har lige ryddet op i haven- og i en bunke skrammel lå der resterne af en meget død kat med maddikker i.  Heldigvis havde jeg svære gummihandsker på, og det er frostvejr, så det kunne have været meget værre.
Mvh xtiny
<eras3r> who the hell is digdug? <element_a> he used to be an old video game <element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel <element_a> tragic bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ad ad ad |
|
|
det var skam heller ikke en bebrejdelse af dig. Syntes bare det er vildt ulækkert. Og jeg ville selv opdage hvis der var sådan noget i vores bokse, men nu har vi godt nok heller ikke løsdrift. hilsen Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en dåsebajer |
SusZerima |
11-03-2006 21:30 |
|
med et skod i...det er klamt...men hva...jeg drikker ikke længere øl...så noget var det da godt for...Men forestil dig at du lige har sat din øl fra dig for at tage en svinger...går tilbage til din øl...og tager en tår for at få en andens klamme skod ind i munden  MVH Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Adr adr |
|
|
Har faktisk haft æren af at opleve begge dele. Den med katten er meget længe siden, men det var ikke i en boks men i mudderet uden for stalden, der hvor min far kører ensilage ind (derfor mudderet). Da kom den døde kat til syne i kanten af det dybe spor i mudderet, og den så ud til at have været død et pænt stykke tid. Har faktisk oplevet noget klammere. Jeg var kun 4-5 år og min søster og jeg var ude i stalden sammen, hun trådte på en sæk og sagde så en hel masse ord jeg ikke forstod den gang og skyndte sig så at skubbe mig væk og sige jeg skulle gå ind. Det var fordi at under sækken lå der nogle killinger og hun var kommet til at træde på en af dem - i hovedet heldigvis så den døde med det samme og det ville hun selvfølgelig ikke have at jeg skulle se. Det er rigtig klamt at tænke på, men jeg så det jo heldigvis ikke.
Lidt havre har man vel altid i opsmøget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egentligt |
|
|
kan jeg kun tilslutte mig hvad Spookie skriver... 
Heste sælges. Se præsentation for mere info. Ingen er både ærlig og fjendeløs. (Carl Erik Soya)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ulækkert |
|
|
jeg kan stikke jer andre i ulækkert... vi lejede for et par år siden en moseeng, der skulle vi have vores hingsteplage til at gå på sommergræs. vi hegnede hele området, og naturligvis skulle vi også lige hegne omkring mosehullet, da der før er druknet køer i det.. mens vi gik omkring hullet så jeg ude i vandet at der lå et eller andet der ude, og da vi skulle vande hestene med vandet ville vi ikke have noget ubestemmeligt til at ligge der ude i vandet.. da vi fik "tingen" ind mod land så jeg at det var en meget død cairn terrier... vi fandt den i april, og jeg kunne huske at have set en efterlysning på en om vinteren, vi fik fat i halsbåndet og underrettet ejeren.. den var gået gennem isen.. men føj hvor sådan en rådden hund lugter.. mvh sisse
dejlig 4 års carano/wahnfried vallak til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Uha det må ikke være sjovt at finde sådan en hund, men hatten af for dig, at du informerede ejeren om fundet af den. De må være glad for endelig at få at vide hvad der var sket med deres hund, selv om den jo desværre var død, men det er da meget bedre end uvisheden. hilsen Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suszerima |
donna |
12-03-2006 11:24 |
|
Ad ad ad ja, det er s*u ulækkert. Har også prøvet det og kan næsten smage og fornemme asken inde i munden endnu...  PØJ!!! Fandt den anden dag et stykke mærkeligt plastikagtigt sort et-eller-andet oven på en balle halm, vi lige havde taget ned fra loftet. Stak lidt til det med en hovrenser mens jeg studerede det, indtil jeg kom i tanke om, at vi jo havde hørt killinger på loftet i sommers, men pludselig hørte vi dem ikke mere. Så det var altså en død killing som var helt mumie agtig. 
Hel havre sælges - kr. 90,- pr. 100 kg. område 7800. miniaturehingst sælges billigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har faktisk også prøvet noget |
SusZerima |
12-03-2006 13:01 |
|
med en misser... Der hvor jeg boede før jeg drønede til Sverige...Der lå der en dag ude i vores have en misser...jeg ved ikke om den var blevet kørt ned og er kravlet væk fra vejen en den lå ret forvredet og så udmagret ud, den var en ret så sølle mis at se på...snask i øjnene (det lignede et angreb af klamydia) og ja..tynd som bare fanden...det var om vinteren så den lugtede ikke...men hold op det var ikke rart...Vi gav den en værdig begravelse ved siden af min gamle Queen ude ved flagstangen hvor der om sommeren kommer en masse blomster... Da jeg var lille prøvede jeg faktisk også at støde på noget fra en kat på en stor græsplæne vi brugte til at spille fodbold på og udendørs gymnastik time...der midt på græsset lå der et hvidt bagben med sorte pletter..ret friskt...og pelsen var våd og klam af dug...der var jeg ca. 7 år så det var ret så skræmmende... MVH Sus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har oplevet noget tilsvarende klamt. For et par år siden, da der endnu ikke var installeret vandkopper i stalden, drak min hest jo af en spand. Så en dag da jeg kom derud, skulle jeg gøre boksen klar til natten. Jeg tog spanden med vand. Jeg undrede mig over, at min hest ikke havde drukket af vandet... Men da jeg så hældte vandet ud, røg der en død ROTTE med ud. Føj, siger jeg bare. Så kan jeg da godt forstå at min stakkels hest ikke ville drikke. Dette skete mere end en gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klamt... |
|
|
Mine termoridestøvler havde stået i stalden hele sommeren, og da det blev tid til at bruge dem igen, stak jeg foden i den ene støvle. Jeg mærker straks at der sidder noget i bunden af støvlen, så jeg tager den af og ryster den, medens jeg tænker på hvad det kan være. Nåå, men det sidder fast i bunden af støvlen og jeg kan ikke ryste det ud, så jeg stikker hånden ned i støvlen og TRÆKKER dét af sålen der sidder fast. En død og indtørret mus  Måske er den død af den dejlige duft fra mine fødder???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja føj... |
Cruella76 |
12-03-2006 18:53 |
|
Det var godt nok en øv oplevelse. Men, det kunne i princippet godt ske herjemme - der bliver kun muget 1 gang hver 3-4 uge, ellers bliver der bare fyldt halm på hver dag. Og en kat, der har lagt sig for at dø, ja, den gemmer sig altså (putter sig), og da jeg ikke står med klør 5 nede i mine hestes madrasser hver dag, så kunne jeg da snildt have overset den i lang tid. Så - HN tøser, som muger i bund hver dag, gas lige lidt ned ikk? Men jo, jeg har oplevet noget lignende for nogle år siden. Vi havde lige købt et landsted, og jeg gik og gjorde boksene klar til hestene. Boksene var fuldt af alt muligt skrammel, men da jeg fik flyttet nogle gamle paller fra den ene boks, lå der også to døde killinger. Eller, dvs skeletter, for de havde da helt sikker ligget der nogle år 
Christel Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bvadr!!! |
|
|
Føj nogen klamme historier i diser op med! Har prøvet den med en mus i ridestøvlerne... Den her var bare levende! Nøj hvor fik jeg hurtigt tæerne op af den støvle! ADR!!!
Min forældre bor på landet, og vi er MEGET plaget af kæmpe enorme halsbåndsmus lige omkring høst. På et tidspunkt skulle jeg ud og ride, og ville jo så lige rense hove på mulen. Under hoven sad der en del af en mus! Resten fandt jeg da jeg mugede ud... ADR!!! Det er bare for ulækkert!
Har også prøvet at stikke fingrene i en mus, som var blevet presset ind i en høballe... BRRR!!! Og self uden handsker!
Har kuldegysninger nu!! ADR!!
Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa |
Bineline |
12-03-2006 18:57 |
|
her er lige en glam og griner historie... da jeg var omkring de 7 år gammel havde jeg en kanin som var mit et og alt.. så om vinteren blev jeg syg med mæslinger og måtte ikke komme ud.. Så min bror passede kaninen som boede ude i et udhus. Desværre var kaninen gammel og men jeg her var syg gik det ikke være end bedre end den døede. Så min bror skyndte sig at begrave den men desværre var det jo vinter og jorden meget frossen så han kunne ikke grave så langt ned.. Da det så blev forår var jeg en dag ude og lege i haven sammen med vores hund. pludselig kommer hunden løbende med noget jeg i første omgang tror er en bold ... hunden leger veldigt med dens nye legetøj!!! lige indtil jeg bette tøs kommer til at kigge lidt nærmere på tingen, og til min rædsel opdager at!!! det er kranie og skind fra min kanin... Hvad gør en 7 års gammel tøs??? HUn tager resterne af kaninen og stortudende løber efter hunden , altså tøsen holder i kraniet og vil klaske hunden med skinnet... for den har jo gravet min alller bedste ven op igen... hvilket jeg også råber så hele byen kan høre det...hm... tro mig den historie har jeg hørt for MANGE gange... og ja hold op hvor klamt at løbe rundt med den døde kanin i hænderne...ja altså en kanin der har lagt og rådnet godt i et par mdr... hm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har oplevet ret så mange |
|
|
klamme ting ... blandt andet skulle jeg en dag finde noget på loftet og kigger så i en kasse i kassen ligger der masser af dukker fra da jeg var lille men ud over det ligger der flade katte killinger ... en eller anden smart missemor kat havde fået killinger og puttet dem ned til dukkerne ... en dag kigger jeg lige ned i en af hestenes krypper og hvad finder jeg en mus og jeg er død og slikket på ... stakkels hest så nu kigger jeg altså i krybben hver dag og den sidste klamme ting... vi havde fået kyllinger og de gik i en lille indhegning for sig selv da de andre høns hakkede på deres mor og hen over hegnet lå en plade så de havde skygge ... jeg ville lige flytte pladen lidt men tabte den ... desværre lige ned i maven på en kylling ... det var jævnt klamt ... tarmene røg simpelthen ud af røven på den og øjnene poppede ud af hovedet ... men død var den
"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free" MEMENTO TE MORTALEM ESSE Husk du er dødelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere mus |
|
|
...som ganske ung gjorde jeg rent i en kantine på en større fabrik... Fandt engang en mus i opvaskemaskinen, - den lå i bunden og havde åbenbart været med "igennem vasken" flere gange, - den var nemlig halvt opløst og næsten uden hår... Gad vide, hvor mange der havde fået musehår med ind med frokosten???
Mange hilsner Linda-Doris , - med hypperne: Cirsa Loppen Lora Lille P & Lucky Lancie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der var engang... |
Sidsel |
12-03-2006 21:41 |
|
...en fasan der besluttede sig for at bosætte sig i hestenes løsdrift.. Hestene var selvfølgelig bange for "kukhønen", der farede ud og pustede sig op, hver gang de kom i nærheden af løsdriften...
Endag havde dig åbenbart fået nok, for der fandt jeg "kukhønen" tarmped i smader inde i halmen og hestene havde igen overtaget deres løsdrift...klamt...
MVH Sidsel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vred en rotte |
Helle1975 |
12-03-2006 22:11 |
|
Jeg havde gået og gjort lidt rent i kælderen på mit arbejde, hvor der var godt beskidt. Blev så afbrudt og glemte alt om det. Et par uger senere får jeg øje på spanden med vand jeg havde brugt til rengøringen, jeg vil tage klude op og vride den inden jeg hældte det stinkende vand i toilettet - Jeg vred pelsen af en rådden rotte! Vores gartnermedhjælper kom løbende og så meget forskrækket ud, jeg vidste slet ikke at jeg havde hylet så højt mutters alene nede i kælderen. FØJ!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere mus |
|
|
...sad til hest og ville tage hjælmen af for at hilse på dommeren, det havde kløet lidt i håret forinden, men trode det var hårspænden der drillede, i det jeg tager hjælmen af og holder den frem, springer en mus skrækslagende ud og lander på banen og piler ind under en "støtte". Både hest og jeg blev forskrækket. Musen fik ikke del i placeringen, den havde ikke vendt tilbage i reglementær påklædning. Og jeg, som ikke kan lide mus, adder 
Kan du ikke komme til hesten, må du lade hesten komme til dig. Horsemanship L. Christensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ulækkre ting |
Gonzalez |
13-03-2006 11:39 |
|
jeg har også oplevet nogle lidt små klamme ting jeg Hader camping/ridelejre virkeligt meget, og det af en grund: insekter. der er bare intet værre end at stikke foden ned i en sko FYLDT med ørntvister, store biller og edderkopper:( add jeg bryder mig heller ikke om at rode i kasser på loftet mere. sidst jeg vovede det, fandt jeg en kæmpe, meget klam og meget død kat, den var virkelig klam at se på. Men noget af detb ulækreste jeg har prøvet var nok at træde i en nylavet hunde-høm-høm, på bare tæer, en sommer... det var edderdælme KLAMT! et lille bidrag fra mig;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommer |
|
|
Sidste sommer havde vi gæster og skulle grille. Vi sad ude på terassen og spiste. Efter lidt tid, skal jeg til at tage en bid af salaten. Jeg troede at der sad lidt sortbrændt kød på min gaffel, men det viste sig at jeg havde spidet en stor sort FLUE! FØJ! Den var helt død, og jeg opdagede det heldigvis i tide, men jeg skulle ikke have mere at spise! Hvordan kan man spide en flue uden at se det..? Her i vinters fandt jeg også en død mus, der sad fast i en lille vandkande. Den havde været nede for at få en slurk vand, men kunne altså ikke klemme sig ud gennem tuden af vandkanden.. Lækkert syn! Carina
- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allermest ulækre ting |
SisseJ |
13-03-2006 13:48 |
|
jeg har oplevet gik heldigvis ikke ud over mig, men min veninde. Var på besøg hos hende hjemme på gården, som ligger ret tæt på et fugtigt engområde. Da vi så skulle ind og spise frokost tager vi selvfølgelig gummistøvlerne af. Som altid bruger min veninde dørtrinnet som "støvleaftrækker" og lader så bare gummistøvlerne ligge flat på gulvet i baggangen. Velopdraget som jeg jo er stiller jeg mine pænt. Vi lader døren til baggangen stå åben. Efter frokost skal vi igen ud. Min veninde skal lige på toilettet så jeg går ud og venter. Min veninde kommer ud og tager først den ene støvle på og så den anden.. Pludselig udbryder hun hvem der dog her puttet en strømpe ned i hendes støvler imens hun kigger undrende på mig. Hun tager støvlen af igen.. Og hvad var der så i den ?? En skruptudse, som var blevet delvist mast og udsmattet.. AD AD AD og FØJ siger jeg bare.. Den havde åbenbart søgt tilflugt inde i gummistøvlen og var kravlet helt ud i foden.. Bare så ulækkert og klamt. Så min venindes gummistøvle fik en stor vasketur indeni.. Så jeg har set min veninde stille hendes støvler pænt og sågar stikke hånden i dem for at undersøge for eventuelle fremmedelegmer..  Hilsen Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Apropo skruptusse |
|
|
... noget rigtigt grimt at se på, er når en hest træder på en skruptusse, det eddermanme ulækkert. *SPLACH* og hesten står bare og opdager ingen ting. Bare det at skulle løfte benet og rengøre hoven bagefter, ulækkert, og så på fliser, adder.
Kan du ikke komme til hesten, må du lade hesten komme til dig. Horsemanship L. Christensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|