Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er Anja Andersens dom ok?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:18

Ja, så fik hun 1 års karantæne, og klubben en bøde på 100.000,00kr.

Helt ærlig, nu må hun da snart lære at blive bare lidt voksen. Ingen tvivl om at hun er dygtig, men jeg har godt nok krympet tæer mange gange når hun folder sig ud.

mvh. Merete

0
0
Svar på denne tråd

NEJ...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:19

Hendes dom er ikk okay - den dommer var ikk fair, og anja har også følelser..

hvor meget vil i måske føle jer dårligt behandlet før i siger fra?

Okay, måske fare hun for hurtigt op, men hun har jo sagt undskyld!..

Jeg synes det er for langt ude, og håber det hjælper at de har anket sagen!!.

0
0
Svar på denne tråd

a det...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:20

Ork ja jeg syntes det er helt ok.

Bare synd for klubben at de skal diske op med sådan en bøde. Gad vide om Anja selv for lov at betale noget af den, det burde hun da.

Men dom eller ej, så er der ingen tvivl om at hun er mellem verdens bedste.

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:21
Jeg syns det er noget pjat med den dom. Jeg syns det var mega sjovt at de forlod banen

Rigtige piger gør landbruget rigere...
0
0
Svar på denne tråd

mærkelig opførsel
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:26

Hendes opførsel var barnlig og fuldstændig uacceptabel.

Hendes dom burde have været hårdere.

Så kunne hun måske lære at opføre sig voksent og respektabel.

Mvh
Henrietta Joye & Nu Lobbe

IKKE medlem af "rygklapperklubben" (RKK)
medlem af "Hysse-klubben"

R.I.P Girl Of Beauty 01.04.2005
Dyr er ikke et legetøj men et ansvar DIT ansvar
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:26

Jeg synes det er en skam at hun har fået karantæne, for hun er uden tvivl den vigtigste faktor i Slagelses håndboldsucces...

Og jeg synes at hun virkede oprigtigt ked af det...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Så er www.rytterhyggen.dk åben

Mine qxl-auktioner: auktioner.qxl.dk/camilse
0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg skal være
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:27

Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg aldrig brudt mig om Anja Andersen. På mig virker hun meget umoden, direkte uopdragen og enormt forkælet. Men jeg interesserer mig selvfølgelig heller ikke for håndbold og kan slet ikke se de spillemæssig kvaliteter, som hun sikkert også har/havde.

Som træner er man vel nødt til at holde hovedet koldt og følge de regler der nu engang er udstukket af forbundet. Er man utilfreds med noget, så må det ordnes uden for banen og man skal ikke tage sine spillere, publikum og andre til gidsler, når noget går en imod.

Dommen må være ok.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Faktisk
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:36

Så er det sket 3 gang før i håndboldhistorien at hold er udvandret og den ene gang var det for ikke at vende tilbage .

Nykøbing i 2001 tror jeg det var , gik pga. de fandt banen for glat og det fik en dom der sagde tabt kamp 600 kr!!! i bøde og ingen karantæne .

De 2 andre gange har træneren fået mellem 2 og 3 kampes karantæne .

Jeg tror lidt at det er personen AA de har forsøgt at ramme .

Men skaden er jo ikke stor for hun ville jo ifølge eget udsagn IKKE møde på til ligaens kampe i danmark ...

At man så fra DHF side forsøger at blande sig i internatioal håndbolds regler , det finder jeg for skørt ...

Og nej jeg har bestemt ikke været fan af hendes opførsel.

Illum, navnet forpligter!!

Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE.

Pris MAX. 3000 kr IKKE Jylland .

0
0
Svar på denne tråd

Ikke fair
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:39

At trække holdet af banen på den måde er ikke i orden og skal selvfølgelig få konsekvenser!

Men 1 års karantæne det er da fuldstændig ude af proportioner! 1 år er lang tid, selv for den dårlige opførsel hun viste under den kamp!

Dommen lugter langt væk af hævn efter min mening!

Vinterknus fra Tine

og hafferlafferne,

:-D Flicka og Frigg :-D

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:42

Så kan hun lære det

Hun opføre sig ikke altid lige pænt

Så det er da i orden

0
0
Svar på denne tråd

ikke rimeligt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:42

1 års karantæne er simpelthen direkte latterligt. En MANDLIG trænser havde med sit hold udvandret fra banen, og fik 3 spilledages karantæne.. Anja Andersen gør det samme og får 1 år? Der er godt nok forskel på fisk!!

Og at træneren skal holde hovedet koldt. Har du nogensinde set Ulrik Wilbek tænde af når han står på sidelinjen, og ligner en tomat mere end et menneske?

Hun erkender hun har lavet en meeegaa brøler, men skal knaldes fordi hun for pokker ikke vil bøje sig for DHF- så kan hun lære det... Eller noget.

Nej jeg synes at et år er så helt og aldeles komplet til grin.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

En dom...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:48

..skal der falde, men denne er fuldstændig ude af proportioner i forhold til tidligere situationer..

Et spørgsmål: Ved I hvem der ankes til?

Er det de samme fra DHF, der så igen skal vurdere? Eller?

Mvh Mette..

0
0
Svar på denne tråd

fair nok
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:50

Jeg syntes sku det er fair nok ..

Jeg er ikke speciel fan af Anja .. eller har noget imod hende.

MEN hun er jo også selv klar over hun er gået over stregen.

Håndboldforbundet har regler og reglementer, hvis man er utilfreds over en dommer er der vel måder at indgive klager på således at sager bliver afgjort på andre grundlag end netop følelser.

Jeg syntes bestemt ikke det er nok at se igennem fingrende med den opførsel bare fordi ANJA ANDERSEN HAR SAGT OFFICIELT UNDSKYLD.

Jeg kan godt forstå hun har følelser men vi snakker proffesionel idræt så hun burde opførre sig proffesionelt.. syntes den opførsel er respektløs over for spillere, modstandere, tilskuere

og hendes enegn arbejdsgivere-klubben og dennes sponsorer.

Jeg forstår måske godt at hun er ligeglad med at være respektløs overfor håndboldtforbundet og dens dommere når det er dem hun protesterer imod.. men det er jo næppe tilskuernes modstanderne elelr egne sponsores skyld at dommerne dømmer dårligt .. og hvis det er burde hun være stor nok til at kende de rette kanaler..

Jeg villle fandme blive sur hvis en eller anden jubelnar stoppede sit ridt for at diskuterer med dommerne bare fordi de var uenige med dem evt. fejl bane nedrivning ect. sådan at domemrne var ukoncentrerede når jeg skulle ride.. og at bare fordi de var noget ved musikken så skulle de ikke for ordensudvalget når de HAVDE undskyld i medierne. Fint hvis man har et problem med dommeren men så kan man ordne det udenfor banen så det ikke går ud over alle andre udøvere.

0
0
Svar på denne tråd

taget i betragtning
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:53

Taget i betragtning af de tidligere domme er det en total hetz mod Anja... Jeg syntes dommen er latterlig...

KnuZ

Vibber

0
0
Svar på denne tråd

Ja nu er det jo ikke første gang
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 19:53

hun opfører sig uforskammet , og jeg har mange gange krummet tæer og over været flov på hendes vegne over den måde hun står og skaber sig over alt , hver gang de spiller en kamp.

Jeg har selv spillet tophåndbold i mange år , og jeg er ikke i tvivl om at hun er en dygtig træner , læs træner , men på bænken duer hun ikke , ja gu er det da nemt at være træner i medgang , men hvis man ikke kan klare modgang , som der på et tidspunkt altid vil komme , så skal man holde sig væk fra bænken.

At sammenligne Ulrik Vilbek med Anja er faktisk en fornærmelse over for Vilbek , da han er topproffessionel , og ja han farer rundt og råber og bliver rød i hovedet og kan sikkert heller ikke tåle at tabe , det kan man sjældent på det plan , men i har ligegodt aldrig set ham give fingeren til hverken dommere eller publikum.

Jeg synes hun får hvad hun har fortjent.

Knus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Dommen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:00

burde jo svare til de tidligere domme der er faldet, som også Illum nævner. Det kan ikke være rigtigt at hun skal dømmes hårdere pga. hvem hun er.

Men Norge har jo set hvor fantastisk hun er, så nu får de bare glæde af hende istedet..

Jeg er altid på Anja A's side, uanset opførsel, hun er sindssygt dygtig og hendes opførsel og reaktioner skal jo ses i lyset af den behandling hun har fået hele vejen igennem. -og Wilbek har absolut ikke været topprofessionel i sin opførsel over for hende..

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:10

Kunne man da bare få lige så lange domme til voldsmænd...

Tja, hendes opførsel var ikke god, men 1 års karantæne, det er da godt nok længere ude end der hvor kragerne har vendt!!

Hun kan ikke styre hendes temperament nogen gange, men et helt år... Tja det er jo dansk håndbold det går ud over, fordi hun er uden tvivl en af landets allerbedste trænere.

0
0
Svar på denne tråd

muiver...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:13

Jamen muiver det du skriver :

hun er sindssygt dygtig og hendes opførsel og reaktioner skal jo ses i lyset af den behandling hun har fået hele vejen igennem

Hun var jo nok blevet behandlet som alle andre trænere hvis hendes opførsel og reaktioner var lidt mere voksne og kontroleret.

Det syntes jeg bestemt ikke er nogen undskyldning.

0
0
Svar på denne tråd

Heidi jensen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:19

beklager min sammeligning hvis den støder dig- var bestemt ikke hensigten. Var bare mere for at sige at det er som om det er mere tilladt at en mand flipper end en kvinde. Nu hvor det så ovenikøbet drejer sig om en så kontroversiel som Anja Andersen, jamen så skal hun bare ha med hammeren omgående.

Jeg siger ingen steder at jeg bifalder hendes opførsel, men synes det er absurd hun skal straffes med 1 års karantæne, når mændene godt må være hidsige.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

nej nej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:22

jeg blev da ikke stødt , der skal langt mere til ,

Knus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Sparky..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 20:23

Jeg tænker på hele vejen, ikke kun som træner, men som spiller blev hun også dårlig behandlet af bla. Ulrik..

Jeg synes hun er ok, hun lever sig ind i det og hun ved hvad hun har med at gøre, hun skaber sig jo ikke bare fordi de taber, det er jo kun når hun ved hun har ret...

Jeg mener ikke at hun skal have en anden dom for en bestemt ting fordi man synes hun er barnlig...

En dom er for en bestemt ting.. -du dømmer heller ikke en morder hårdere end en anden, fordi han er mere irriterende generalt..

0
0
Svar på denne tråd

nej den er
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:04

Nej den er ikke iorden jeg syndes det er synd det kan godt være at hun har lavet noget møj men hel ærlig kom dog over det hun har jo undskyldt og hun er også selv klar over det.

grunden til at de har gjordt det er fordi folk ikke kan lide hende hørte det selv i radioen i dag og det er bare for at komme af med hende og jeg kan godt forstå at hun har anket ( staves ? ) det

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ser aldrig...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:06

...håndbold i tv. Eller følger med i det på anden vis for den sags skyld

(= jeg burde være fuldstændig upartisk ;-)), og jeg kan virkelig heller ikke se at den dom skulle være for hård.

Voksne mennesker bør man vel forvente opfører sig som voksne mennesker. Og hvis de spiller et spil eller deltager i en sport, må man vel forvente at de følger spillets regler...

kh

minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Som andre skriver...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:11

virker det som en slags hetz med Anja. For i forhold til de forrige domme er det overdrevet. Selvom hun både tog fat i armen på dommeren og forlod banen med holdet, burde det ikke straffes så hårdt. Så lad hende slippe med 5 dages karantæne og en sjat penge.. Men ikke i den prisklasse de er oppe i.

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

minski
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:12

Det er alt sammen rigtigt.. Men når andre der har lavet samme forseelse har fået domme på 3-4 kampes karantæne, hvorfor skal hun så have 1 års karantæne?? -For SAMME fejl..

Det er det der gør det hele så uretfærdigt (hvis det er det rigtige ord )..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:23
så bare håbe nu, at Kvindehåndbolden i DK går fløjten.
For selvom AA er hidsig så er det 'næsten' kun hende vi kan takke for at vi i så ynkværdig lille et land som vores, overhovedet har noget der hedder håndbold. Især på det niveau.

Og hvad er der nu ivejen med at brænde for sin sport?
Jeg kan sgu godt forstå hun får en 'hjerneblødning' når dommeren dummer sig, hvordan er i selv, når i bliver dømt uretfærdigt?
Ja i skumler måske stilletiende, men det fremmer jo ikke ligefrem sporten.

Dommerne skal sgu også lære noget, det er ikke kun AA.
Et helt år er fuldstændig ude af trit med virkeligheden.
Og det ER en personlig hetz mod AA, for det er den hårdeste straf nogensinde, og det hun gjorde er ikke et enestående tilfælde.

Hun ved godt hvad hun har gjort, selvfølgelig skal hun straffes, men et helt år??
Hvorfor skal hun hånes for hendes undskyldning?
Hvornår er det blevet iorden at pege fingre og nedgøre en undskyldene person? Som størstedelen af DK's befolkning nu gør mod hende.

Husk lige at det er det muhammedanerne gør mod os, i forbindelse med vores undskyldning over tegningerne, så puds lige glorien.

Det er ikke nogen hemmelighed at hun kan være ubeskrivelig enerverende i hendes fremtoning på skærmen, men skal vi nu ikke lige bakke hende op og takke for det hun trods alt har gjort for den sport som vi har fulgt i tykt og tyndt.

Hun hev en mand i armen og skred med sit hold... helt ærlig, get over it..

Shetlandspony udlånes. Se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Craff...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:31

tæl lige hvor mange danske spillere der er på Slagelses hold...

Man kan næsten altid købe sig til succes...

Så jeg vil ikke sige at det er hende der skaber niveauet i dansk håndbold.

Tænk lige på at sådan en dygtig håndboldspiller som hun jo absolut har været,, har mange små fans,som jo ser meget op til hende og sikkert kopierer hende , det er da en dårlig måde at lære at være på.

0
0
Svar på denne tråd

ja der..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:39
er mange udlændinge på det hold, men det er jo så åbenbart også det der skal til for at højne niveau'et lidt.

Sporten handler vel om at få DK på verdenskortet? Hvorfor er det så forkert at få udenlanske spillere hjem, hvis de er dygtige?

Og jeg synes stadig ikke der er noget galt i hendes opførsel, hun gør jo ikke nogen noget, at folk føler sig provokeret af hende, må vel være deres egen sag.

Janteloven siger man ikke skal tro man er noget, men ved du hvad, AA er noget og hun viser hun er noget. Det er ikke moralsk forkasteligt, selvom nogen mener dette.

Og nu hvor en del spillere smutter med Anja, ja så er vi tilbage på ynkeniveau sportsmæssigt.

Shetlandspony udlånes. Se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

F*U*C*K Anja Andersen ...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:52

... der er vigtigere ting i verden end hende

Og det ordvalg kan vel ikke støde nogen, selv de mest ihærdige AA-fans ??

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels Anja
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 21:59

Ja jeg mener så helt bestemt at der er noget kønsdiskriminitation i den dom. Er det bare fordi Anja er den første kvindelige træner der nogensinde har vundet Champions League? Hun er en vanvittig dygtig træner, som i den grad passer på sine spillere, prøv lige en gang at se Poltoraskaya, alle havde opgivet hende som håndboldspiller, men nu er hun tilbage, takket være Anja, og er igen en af verdens bedste spillere.

Både dommen og bøden er alt, alt for hård. Jeg bor selv lige uden for Slagelse, og har mærket "Anja-effekten" her på byen, og hold da op vi kommer til at savne det hvis hun flytter. Desuden vil det da være et tab for byen, nu vi sådan virkelig er kommet på landkortet.

Leganger var gået på pension, men valgte alligevel at starte op igen i Slagelse, det må da sige en del om Anja som person, at så mange spillere respekterer hende sådan, og virkelig gerne vil spille for hende.

hilsen Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

kjwebgirjgbrl
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 22:16

Det kan da være lige meget, for nordmændene er vilde for at få hende :P

Faktisk har jeg gået på en skole hun også har gået på, og på den skole, lærer du at være rapkæftet hvis tingene ikke passer dig

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Had mig bare - det gør mig mere berømt
0
0
Svar på denne tråd

Nej den er
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 22:32

ikke oki :-(

AA skal have en dom det er der vist ikke nogen der er uenig om..men at den skal være på 12 måneder er jo totalt latterlig..

som lllum skriver så er der andre tilfælde hvor der er givet 3 spilledages karentæne...

det lugter jo af hetz af AA...

håber at Slagelse vinder den anke de har sendt afsted...

Lige et foto af Anja og min datter på AA´s håndboldskole 05

for at vise hvad Anja også bruger en masse tid på :-)

m.v.h

Mitzi

0
0
Svar på denne tråd

Med alt respekt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 22:35

Med alt respekt for Anja...

Ja så mener jeg dog, at dommen er OK.

Nu må det være på tide at hun lærer at opføre sig lige så proffesionelt, som hun gerne vil opfattes.

Og for den sag skyld lære at styre sit temperament.

Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 22:48
Det kan godt være at Anja i visse situationer skal styre sit temperament, men jeg er da også helt overbevist om at det netop er hendes temperament der har bragt hende så langt som hun er. Verdens bedste håndboldspiller & verdens bedste håndboldtræner. Man må vist også lige kigge på kampen mod Aalborg helt realistisk, 10 udvisninger og 3 røde kort inden Anja blev gal...det er aldrig tidligere sket i håndbold. Det kan for mit vedkommende kun ses som useriøse dommere. Jeg forstår godt Anja, at hun så ikke skulle have taget spillerne ud af banen kan vi hurtigt blive enige om, men kan godt forstå hun føler sig uretfærdigt behandlet.
0
0
Svar på denne tråd

ak ja Jette
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 22:57

Du har så lige bevist hvad andre siger- nemlig at det er en hetz!

Jeg citerer, "Nu må det være på tide at hun lærer..."

Hvor længe tror du DHF har siddet og ventet på den her chance? Hun er en kæp i rø*** på dem, og de kan ikke snuppe hende fordi hun er ligeglad med dem, og ikke bukker og takker og kysser dem bagi.

Det giver simpelthen ikke nogen mening hvis den karantæne og den bøde får lov at stå. Jeg forstår ikke hvordan den præcendens der er skabt, for samme opførsel siger 3-4 dage, og nu siger den 1 år.

Når man bliver behandlet som AA er blevet behandlet, ja så udvikler man nok noget ekstra hård hud- det er forståeligt. Men hun var ikke for stor til at undskylde bagefter- respekt for det.

Og nej, det skal ikke gøre karantænen mindre i forhold til foregående tilfælde, men synes stadig det er fint hun gjorde det.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg mener at
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 23:43

AA har fortjent en vis straf, for den fuldstændige uproff. opførsel hun viste. Hun vil opfattes som proff. men opfører sig stik modsat, den holder altså bare ikke i min verden. Hendes håndboldmæssige evner betvivler jeg ikke, men rent proff. er hun ikke lige min kop the. Hun er direkte barnlig jo. Hetz mod AA? tjah men man ligger som man har redt..Og det er selvfølgelig surt, men sådan er det at være på toppen.. Så er man i søgelyset, og hun burde have tænkt sig om, INDEN hun valgte "rød stue opførsel" fremfor proff. opførsel.

Og desuden er det klubben der lider under denne sag, 100000kr, er sku mange penge, plus at deres hovedsponsorer truede med at skride.. Kan kun sige ok til dommen, det var hun selv udenom.

Og AA, tænk dig dog om før du sætter hele festen over styr, pga. din uenighed med diverse dommere osv.

Venlige hilsner Margit..

0
0
Svar på denne tråd

Hetz...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 08:59

Jeg betragter også dette udspil fra DHF som en personlig hetz mod AA. Vi har i DK håndboldspillere på verdensplan, hvad hjælper det så, at DHF stiller med dommere der kun er kompetente til at dømme på klubplan!!!

Christian Dalmose - Ulrik Wilbæk og flere endnu, har et temperament der er særdeles heftig på en bane, hvorfor er det ok fordi de er mænd.

Stig Tøfting røg i spjældet pga. vold, men ingen karantæne...

Ishockeyspillere på nordsjælland både tager og handler med stoffer, men det er åbenbart også ok.

Fodboldspiller fra Kbh omgås hælervarer, hvilket åbenbart også er ok.

Dommen mod AA er fuldstændig ude af trit med virkeligheden. Hun har lavet noget @!#$ og skal selvfølgelig have en straf, meeen..

som Illum siger, en straf på højde med de andre der er givet i 20001.

Når Slagelse går på banen virker det som om at dommerne allerede er tændte og dømmer Slagelse hård, men faktum er at de ikke er hårdere end andre spillere, de bliver bare trænet af AA og det er åbenbart nok!

Mvh Helle en stor AA-og Slagelse-fan

0
0
Svar på denne tråd

øhm nu kommer
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 09:55
jeg så lige ind, totalt uvidende. Er der nogle der lige kan give et kort referat eller et link hvor man kan læse hvad det helt præcist handler om?
0
0
Svar på denne tråd

havde det sket for en anden
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 11:09

træner, tror jeg helt klart ikke dommen havde været så slem.

de skal passe på at vi ikke jager folk væk, vi har ikke ligefrem vildt mange trænere og da slet ikke damer der gider træne på det nivau...

0
0
Svar på denne tråd

Barnligt
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 11:10

Ja det er møg barnligt at de har straffet hende så hårdt. Hvad sker der for dem... De tænker sig ikke helt om. Nu går der ikke længe, så ser vi Anja træne et andet hold i et andet land. Hun tager stjernespillerne fra Slagelse med sig, og så er det bare et klubhold fra et andet land der vinder Champions league... Det gør jo ikke de andre danske hold bedre, fordi hun ikke er træner mere.

Jeg synes det er ynkeligt af alle de håndboldpersoner der har ytret sig i denne sag, det var kun for at krydre deres egen r.. at de taler grimt om hende. Dansk håndbold bliver ikke det samme hvis hun smutter permanent, på grund af den dårlige og fuldstændig uberettigede opførsel som DHF har disket op med. Hun burde belønnes bare for at sætte alle de selvglade trænere og direktørere på plads, ved at vise dem hvad hun kan bedre end dem...

Og ja jeg er harm, hun bliver straffet fordi hun er Anja...

Latterligt...

0
0
Svar på denne tråd

ALT for hård
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 12:19

Jeg må hellere starte med at skrive at jeg alle dage har syntes Anja var genial, men i kampen mod ADH tabte jeg sgu en del - og dog, da jeg sad og tænkte bagefter, kunne jeg sgu godt forstå hun var blevet tosset. De to dommere var jo fra starten af unfair, at give Melgaard to minutter for at en spiller skvatter fordi hun træder på Mettes fod er ikke fair. Omvendt skal man ikke kalde dommerne grimme ting og ja min mening er at dommen er alt for hård. Hun skulle straffes, det er vi enige om men hun har altså ikke været rodet ind i noget med doping, vold eller lign.

Nu er jeg bare bange for at vi er tilbage i "de gamle kedelige håndbolddage" hvor livet var forkort til kvinde håndbold.

Puha livet bliver hårdt for ADH's Christian Dalmose, nu er han da den eneste træner med lidt temperament - og nu har han ikke Anja til at tage balladen... Gad vide hvad ADH får af karantæne for at have så meget rod i økonomien???

Hun brænder bare så meget for den sport hun elsker og kan slet ikke snuppe at blive behandlet uretfærdigt - hvad jeg mener hun gjorde i den kamp.

Mig bekendt, fik DK et hold mere med i champions League fordi Slagelse vand sidste år, hvis Slagelse ikke vinder i år, håber jeg fanme det går udover ADH, så de ikke komme med. Sorry.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Tina Turpin
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 13:57

det er lige mine ord... AA har kørt på stregen SÅ længe, og mange gange trådt over, så jeg må nok sige, at nu må det squ være nok.

Hun er prof og burde opføre sig som en. DET gør hun ikke.

Så dommen jo ok for mig.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

okey ...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 14:11

jeg syntes saksume at man skal feje for egen dør først.

Jeg syntes det oser langt hen af foragt for AA.

Og ja, jeg syntes også at hun indmellem er en tand for meget.

Men der må da være grænser for galskaben.

Helt ærligt, det er fuldstændig i orden med en karantæne. Men ikke 1 år. Og ej heller en bøde på 100.000 kr. Det er da ikke klubbens skyld, at der sker det som der skete i den kamp.

- hvad er det for noget sølle noget??? ja jeg siger bare, hvad er det da for noget pjat.

Selvfølgelig skal der ske konsekvenser, ingen tvilv om det.

Men med måde.

Og det med at man vil sende sagen videre til det europæiske håndforbund... jeg troede simpelthen det var løgn da jeg læste det på TV2's hjemmeside.

Men jeg syntes godt nok at der skal også kigges på andre trænere rundt omkring DK.

Nu var der nævnte Wilbek, men jeg syntes også Christian Dalmose ikke er et hak bedre hvis man skal nævne navne.

Der er ingen tvilv om at AA er seriøs i det hun laver, og forventer også det at hendes spillere er det. Men jeg syntes det er flotte resultater hun har opnået med Slagelse, hvor mange andre danske klubber har det på så kort tid???

Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

www.123hjemmeside.dk/stald_miller
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek dette link www.123hjemmeside.dk/S...ler/991826 Videooptagelse af dig og din hest tilbydes
0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 14:30

kan hun være for meget... men tror simpelthen det er fordi hun lever og hånder for det håndbold.

Men ja, hun skulle tælle til 10 engang imellem.

Hvad så med den en træner fra kroatien eller hvor det nu var i herrenes VM, han slog sine spillere.

0
0
Svar på denne tråd

LotteC
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 14:33

Ingen tvivl om hun er dygtig, men en gang imellem skulle man jo tro konen var "stjerne"psykopat. Og hendes opførsel hører ikke hjemme på en prof bane. Hendes til tider barnlige opførsel. (da hun tapede sin fingre sammne).

Lad os så tage de andre trænere bagefter. Men der er så mange penge i sport i dag, så en anstændig opførsel må kunne forventes fra både træner og spiller.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg prøver
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 15:20
igen, er der en venlig sjæl der i korte træk kan fortælle hvad det handler om, eller smide et link hvor man kan læse om det?
0
0
Svar på denne tråd

du kan...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 16:07

læse om det inde på www.tv2.dk inde under sporten står der alt hvad der er sket

0
0
Svar på denne tråd

Tænk..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 18:31

Skal man nu kaldes stjernepsykopat fordi man går op i noget med liv og sjæl???

Så er vi vist mange psykopater herinde på HN...

0
0
Svar på denne tråd

Susan...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 19:17

Det er jo netop, når man går op i noget med liv og sjæl, at det kommer ud på overdrevet. Men man har stadig ikke ret til, at opføre sig, som det passer en , fordi man går op i noget med liv og sjæl.

Min mand vil også mene, at jeg går op i hestene med liv og sjæl. Men derfor bryder jeg ikke alle gængse regler (skrevne som uskrevne)i forhold til de mennesker som omgiver mig.

0
0
Svar på denne tråd

Den er totalt langt ude
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 19:24

Som andre har fortalt. Var der for nogle år tilbage en træner der tog sine piger af gulvet...

Han fik 3 dages karantæne...

Hvad sker der 365 dage til AA?

Det er da langt...

Der er ingen tvivl om at AA er super dygtig men DHF ikke bryder sig om hende... og hun ikke bryder sig om dem.

Men de har ville ramme hende så hårdt som muligt... langt ude..

Hun skulle have 3 dage... og ikke en skid mere.

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd

oxalia
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 20:10
du ved vist ikke hvad en psykopat er...
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:35

men en gang imellem skulle man jo tro konen var "stjerne"psykopat. Læs nu hvad jeg skriver: "MAN SKULLE TRO"

Og jo jeg ved godt hvad en psykopat er...

0
0
Svar på denne tråd

oxalia
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:44
jeg læser også hvad du skriver, men jeg har ALDRIG set psykopat træk ved hende...
0
0
Svar på denne tråd

Stakkels Anja
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:45

Jeg håber, Anja & Slagelse håndboldklub får noget ud af at anke. Syntes det er helt vildt, at DHF prøver at ødelægge en person på den måde, og tage hendes levebrød fra hende. Heldigvis er der da mange som stadig sytes hun er fantastisk. Men dansk kvinde håndbold uden Anja-GAB GAB, så blir det kedeligt. Og hvem skal så vinde Champions League for Danmark???

hilsen Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

Tjae..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:52

Hvis Anja forsvinder fra dansk håndbold, så bliver det ikke et dansk hold som vinder Champions league... For der er da ikke andre danske klubhold der kan måle sig med dem...

Oxalia: Tror nok Peter Lundin blev kaldt for psykopat. Vil næppe sammenligne ham med Anja Andersen.

0
0
Svar på denne tråd

Anja Andersen.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:58

Syntes slet ikke den var okay den dom, det var ikke slemt det hun gjorde for at få det røde kort, tog hurtigt fat i dommerens arm for at få hans opmærksomhed.

Alle kunne da i det hele taget se at de dommere var langt ude i det de dømte.

syntes at den dom hun har fået virker mere som en straf imod hendes person, og ikke imod hendes handling, nej, det var det ikke smart det hun gjorde, men dommen var dælme ikke fair!

Og at dhf så også vil kontakte den europæske håndboldforbund, så det vil få konsekvenser for slagelses finale chancer i Champiens leage (staves?), det syntes jeg er direkte barnligt at dhf, for det er der da ingen grund til!

Nynne og Sasha
Rytter og hest
<3Kærlighed<3
Elsker dig

Sasha, Allways in my mind

0
0
Svar på denne tråd

Nu er der jo nuancer.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:00
Det er jo ikke sort og hvidt altsammen. (som Lundins hovede)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:05
Jeg synes det lyder ret vildt. Ja, hun går nogle gange over stregen (ser ikke ret meget håndbold, så ved ikke lige hvor tit), og det er måske ikke helt okay, men jeg synes altså det her lyder som en hetz mod hende! Som andre har sagt, så går hun op i sin sport. Efter hvad jeg har læst, blev der uddelt 10 røde kort, og så tror jeg at selv den mest rolige træner havde set rødt hehe. Men straffen er alt, alt for voldsom - hun skulle have haft en kort karantæne ligesom de andre gange det er sket. Det her er bare for meget.

- Rie
0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg vist nok ...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:09

... tidligere i tråden antydet, at håndbold for mig er rimelig uinteressant

Men alligevel er det da ikke gået min næse forbi, at den omtalte AA tit har fået mere omtale for sin opførsel (eller mangel på samme) som for sin sportslige indsats ...

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

oxalia og lisbeth.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:12

Oxalia: (hentet fra www.netdoktor.dk/fokus...opater.htm)

Hvad er en psykopat?

Psykopater er kendetegnet ved at have et stort behov for kontrol og fokus på egen person. De er som regel ude af stand til at sætte sig ind i andre menneskers følelsesliv og behov. Det betyder at en psykopat kan overskride grænser og opføre sig på måder som almindelige mennesker vil finde uacceptable. Mange psykopater har desuden en fantastisk evne til at fralægge sig skyld og vil ofte prøve at charme sig ud af mange situationer.

Psykopater er ikke sindssyge. Det er man, hvis man har en manglende eller svigtende opfattelse af virkeligheden, for eksempel vrangforestillinger. Det har en psykopat ikke. Han ønsker blot at opbygge en verden af tilbedere, der retter sig efter hans ønsker. Derfor er der også godt fyldt op med psykopater rundt omkring i fængslerne, selvom man ikke nødvendigvis bliver kriminel fordi man har psykopatiske træk i ens personlighed. En psykopats krav om fokus og tro på egen storhed samt trang til at tilfredsstille egne behov på bekostning af andre, kan nemlig drive ham til store forbrydelser.

Lisbeth: Du læser vist de forkerte sider... det er en selvfølgelig at der er mere overskrift i "Træner gav dommeren en finger".. End der er i "Anja er som sædvanlig de bedste og slagelse vandt igen"..

0
0
Svar på denne tråd

Tja ...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:51

... nu vil jeg alligevel mene, at en del af karakteristikken fra den artikel passer meget godt på AA ... selv om det vist ikke var det, du var ude efter Muiver ??

Det er ikke så meget det, hun gør med den famøse finger ... men mere den der barnlige mig mig mig atitude, hun er mester i.

mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Se lisbeth
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 23:36

Hun er jo temmelig ligeglad med hvad andre mener om hende og hun fralægger sig heller aldrig skyld, men står 100 procent ved hvad hun mener...

Hvordan kan du vide så meget om hende og hvad der passer på hende når du ikke ser håndbold og det ikke interessere dig???

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har faktisk ikke påstået...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2006 00:03

... at jeg ikke ved noget om håndbold, men bare slået fast, at min verden er uforandret, uanset hvad der sker med dansk håndbold og AA

Jeg vil påstå, at efter at have levet vel omtrent mit halve liv, så kan jeg godt lure om folk er ligeglade med andres mening om dem, eller det bare er noget, de vil have os til at tro.

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Hephey
Forfatter: 
Dato:  12-03-2006 09:32

jeg synes dommen er alt alt for hård... det er somom der er gåt sport i at give røde kort til Anja imellem dommerne... "Hey den der giver Anja 10 røde kort vinder en kasse bajere"...

Fenrir: tillad mig at korrigere dig... der blev givet 10 2 min udvisninger og 3 røde kort inden Anja fik sit røde... for at forsøge at få dommeren opmærksomhed ved at tage stille og roligt fat i hans arm... Værsgo Anja 1 års karantæne...

Jeg forstår det ikke... overhovedet...

Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider