Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Puha, sommerfugle i maven...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 00:04

Nu sidder jeg lige her med "hele" min fremtid og er ved at udfylde skemaerne til den uddannelse jeg har tænkt mig at søge ind på...Vildt...

Jeg har valgt at gøre forsøget og læse til folkeskolelære (såfremt jeg kommer ind ), og puha, det giver godt nok kriller i maven...

Og det falder sammen med at jeg i morgen drager af på skitur til Østrig og min dejlige Tequila skal fole om blot ca. 1 1/2 mdr...

Føler virkelig det går stærkt lige nu...

Men også en mega lettelse at beslutningen er taget. Jeg har i forvejen en landmansuddannelse og afslutter en 2-årig HF her til sommer.

Andre der er i samme båd? (Eller næsten samme båd )

Nu vil jeg snart op i seng så jeg er frisk til at putte mine skemaer i postkassen i morgen...

0
0
Svar på denne tråd

Det var da godt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 12:57

at du gerne ved hvad du vil være. Jeg tumler med problemet selv for tiden.

Min mand står og skal til at søge ind på Københavns universitet nu her, så det bliver også spændende.

Held og lykke med uddannelsen og den nye føller.

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Shetlandshoppe sælges/byttes. Se profil. Evt udlån.

0
0
Svar på denne tråd

Er også igang
Forfatter: 
Dato:  10-03-2006 13:24

Hejsa

Jeg er også selv igang med at udfylde ansøgnings skema til drømmeuddannelsen.

Jeg håber at komme ind på Kolding Seminarium som Misbrugskonsulent. Det er en selvfinanseret uddannelse som tager 2 år. I Jylland bliver der optaget 28 elever pr. år

Så det er et lille smalt hul man skal kunne passére, men hvor jeg dog håber at jeg kommer ind.

Nogen skal jo være de heldige også hvorfor kan jeg ikke være en af dem. Sådan har jeg valt at tænkte.

Held og lykke til dig, jeg håber at du får dit ønske opfyld.

God weekend

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider