Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie i varmen i slutningen af april
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 08:28

Ja, vi har fået en uges ferie sidste uge i april og overvejer at tage afsted med min kæreste datter en uge syd på.

Men hvor kan I anbefale og tage hen med et barn på 5 år, hvor der gerne skal kunne bades i slutningen af april.

0
0
Svar på denne tråd

Tenerife?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 12:00

Ja mit første bud er Tenerife. Jeg var der med min kæreste sidste år i starten af april og det var DEJLIGT!

-faktisk så dejligt at vi overvejer at gøre det igen i år (samme uge som dig faktisk).

Vi har godt nok ingen børn, men det var der mange andre der havde!! Og der er helt bestemt noget for alle aldre.

Folk er flinke og man bliver ikke presset til at købe noget/komme ind i butikken osv. som jeg har oplevet mange andre steder.

Da vi var der var vejret dejligt og temperaturen lå på omkring/lidt over 25 grader. Der var mange på stranden og vandet var fint.

Man kan leje bil og tage ud og se øen alene eller man kan komme med på forskellige ture (ligesom alle andre steder).

Vi var på 3-4 ture sidste år og jeg synes vi fik oplevet rigtig mange gode ting.

Ellers kan jeg anbefale Alanya, der jo også har dejlige børnevenlige strande (med med alt det halløj der har været den sidste tid ved jeg ikke om du vil til et muslimsk land -mange er jo lidt bekymret)

Jeg ved dog ikke helt hvordan temperaturen er på denne tid af året i Tyrkiet...

Håber du kan bruge det til noget.

0
0
Svar på denne tråd

Dubai og emiraterne
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 12:09
Hvad med Dubai eller et af de andre emirater? - Her er slutningen af april ideel til en badeferie (ca. 30 grader i luften) og der er masser af gode "resorts", som danske rejsebureauer også kan book'e.

Og nej, det behøver ikke at være dyrt, og der er heller ikke grund til at være bange for at tage herned. De forenede arabiske emirater er et meget liberalt land.

Spørg endelig hvis du vil vide mere!
0
0
Svar på denne tråd

Kreta??
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 14:33

Vi skal til krata i påskeferien - der skulle være min 19 grader i luften og ca det samme i vandet :)
Bliver skønt - gæder mig ekstremt.. Og så er det ikke særlig dyrt.. 3300kr pr voksen næse :)

It's better to leave, than to be left behind..

PLEASE LÆS - hvor er Buster??
0
0
Svar på denne tråd

Ferie i april
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 15:30

En veninde og jeg rejser til Bodrum, Tyrkiet, den 14. april (langfredag). Der skulle være en gennemsnitstemperatur på 23 grader i april måned, så det satser vi da på at der rent faktisk også er

En anden mulighed er Alanya (også Tyrkiet), hvor temperaturen ligger på ca det samme.

Vi er kommet afsted til 2500 kr./pr. person med halvpension på 5-stjernet hotel.

Glæder mig meget.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Alanya i april uuuf
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 15:43

Er prøvet af,for pokker det var koldt og vådt,men ellers godt og børnevenligt.

Skal lige sige at guiderne fortalte at man ikke tidligere havde haft det så koldt sidst i april.

Hotellet var indrettet så man spiste udendørs Brrr

Har prøvet både Tenerife og Lanzarote og der er man jo næsten altid sikker på vejret.

Hvis du går efter hoteller med børnepool går du ikke helt galt og generelt er sydlændinge altså ret glade for børn

HIHI som børnene med det uglede hår i Tjæreborg reklamen

God ferie bare det var mig

Husk at undersøge hvilke rejseselskaber som giver rabat til børn hvis de kun er ifølge med en voksen!

Pigebabytøj sælges,se www.123hjemmeside.dk/nannajulie{>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider