Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

´Samme indlæg igen igen
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 22:31

Nu synes jeg godt nok det er blevet for meget... Der er snart en del der laver sit indlæg igen og igen, bare fordi der ikke kom så mange svar første gang... Så bliver der pænt kommenteret hvorfor de laver det samme indlæg igen og så bliver de fornærmet...

Hvor er det bare trist at sidde foran computeren og ha' lyst til at nydee nogle billedtråde, men så støde på et helt nyt indlæg som der er magen til det personen lavede for en uge siden, ikke engang med et andet billede eller tekst - næ nej bare en kopi af det tidligere - lige sådan med mange vurderingstråde...

Det er nok blevet lidt rodet, og hvis nogen føler sig trådt på - så er det fint med mig, for så er det måske dem som gentager sine indlæg...

Har intet imod dem som laver mange billedtråde men med nye billeder, enten for nydelsen skyld eller for kommentarendes skyld, men de er da trods alt med nye/andre billeder end de tidligere indlæg...

Håber ikke det er blevet alt for rodet... Hvad synes DU/I ???

Sara.. Står ALTID ved min mening..

Hvis du er normal, så er jeg glad for ikke at være...

Nu med en dejlig stor baby-fuldblod ;-)

FOLK MENER HVAD DE TROR OFFENTLIGHEDEN MENER..!

Tankevækkende..

0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 22:38
Det har jeg egentlig ikke lagt mærke til.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

grodal
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 17:04

Du har så evigt ret...!

Opslag er især slem...

Først er det et indlæg "se min hest"

2 linjer nede "min hest i folden"

5 linjer nede "min hests nye dækken"

Alle af samme forfatter og ofte lavet samme dag, og 5 - 10 minutter efter hinanden...

Det er så træls - fordi det skubber alle de andres indlæg væk, om på næste side, og fordi man bliver irriteret, istedet for at være afstressende (jeg kigger lige når jeg trænger til at hvile hjernen)

Så hold da op med det - tak!

Hej fra Dianna!

Nokia 6230i sælges!

Hvis du møder nogen uden smil,
så giv dem et af dine ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider