Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bryllupsinvitationer
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 16:01

I dag har jeg været i Panduro hobby og være meget kreativ... Jeg har nemlig købt materialer ind til bryllupsindbydelser.

Store overvejelser. Store beslutninger.

Endte med at købe hvide kort med dertil hørende hvide kuverter. Effektpapir, guldtuscher, hvide satinbånd og guldtråd.

Købte til 70 kort.

916 kroner !?!?!

Det har vi da ikke råd til! Og så os, der holder lav-budget bryllupsfest som sammenskuds-gilde!

Heldigvis kan materialerne leveres tilbage. (men er jo lidt forelsket i dem).

Må lægge hovedet i blød. Måske kan jeg bruge mindre af materialerne per kort, og dermed få prisen per kort bragt ned?

Eller skal jeg levere hele dynen tilbage og sende folk en mail!?

Hvad gjorde I?

Fortæl mig om jeres luksuskort, jeres mail-invitationer, jeres budget-indbydelser.

Hvordan laver man fine, personlige indbydelser uden at det skal koste en grand-prix-hest?

Med venlig hilsen

Uldhunden

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ked
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 16:07

af at sige det, men nu valgte du jo heller ikke ligefrem det billigste sted

Så hovedet i blød og find de kreative sider frem

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Indbydelser til lavpris
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 16:07

... laves på computer, med billed, flere på et A4, Bog & Ide har guld tusch og til sidst, når indbydelserne i papirform er færdige, karton foldes 3 gange og udskæres som ramme så papir invitaten får sit sidste fif.

Jamen der er mange muligheder og det koster ikke mange basøre

Kan du ikke komme til hesten, må du lade hesten komme til dig.

Horsemanship L. Christensen

0
0
Svar på denne tråd

Har lige været der...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 16:25

For to uger siden sad min kommende mand og jeg og lavede kreative bryllupsinvitationer

Vi havde også været i Panduro og købe stempler, glimmer, bånd, ringe, varmepistol m.m. og det blev også en halv formue, men vi sad hele weekenden og hyggede os med at være kreative, så det var alle pengene værd

Det havde nok været billigere at købe kortene færdige, men det er ikke så tit at vi begge tager hele weekenden fri til hygge, så dette var en god anledning!

God fornøjelse, jeg har desværre ikke opskriften på billige kort...

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 19:01

Hvis nu du har et flot billede af dig og manden kan du hos fotohandlere få lavet flotte kort med billede. Alt i alt gav jeg ca 3,- pr kort da vi sendte takkekort ud. Og det er med kuvert.

Kortet er hvidt med en guldkant. På vores stid der tak, men de fås også med indbydelse.

Det er da en fin og personlig måde...

-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd

Billige kort
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 07:20

Jeg har for ikke særlig længe siden også været kreativ, vores kort blev skåret i karton, det tager en god sjat tid, men synes det er flot. Har ikke styr på hvad de har kostet stykket, men brugte ½ A4 ark til selve kortet og 1/4 til baggrund, så hvis du siger 1 A4 ark pr. kort skal du jo bruge 70, de fås tit 3 pk. for 30 og der er 10 i hver, så er der udstyr hvis du ike har det, skal det være godt så koster det måske ca. 100 kr, men det er så også det. Motiver kan du finde i bøger på bibloteket.

Mvh Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Indbydelser
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 09:27
Vi har lige sendt bryllups invitationer ud.

Jeg lavede dem på computeren, som en lille folder. Med et billed specielt af os på forsiden, tekst i på midtersiderne og billed og adersse på kirke og fest sted på bagsiden. En flot baggrund og speciel tekst.

Jeg printede dem ud og kopierede dem på kæresten arbejde, så det har ikke kostet os andet en at sende dem og kuverter.
= ca. 75 kr. (Det var ca 35 indbydelser).

Tilgengæld så det vi sparer på invitationer bliver der ikke sparet på til brylluppet!

God fornøjelse.
8-)
0
0
Svar på denne tråd

invitationer
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 11:01

Jeg har også selv været kreativ med vores invitationer. Fandt nogle fine glaskort hos boghandleren og så tog jeg udgangspunkt i det..

Jeg har brugt ca 450 kr til 22 indbydelser, og 45 menu kort..

De er blevet rigtig gode. Prøver om jeg kan sætte et billede ind..

Menukortet er ikke helt færdigt der mangler bånd..

mvh. Tinna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider