Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nu det jul igen og nu det jul igen
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 06:47

og julen varer lige til påske.

Ja i år har denne søde gamle julesang, da vikeligt fådet sin mening.

For man skulle jo nermest tro det var jul .

Uden for er alt fint hvidt og sneen dækekr landskabet med et fint tykt tæppe.

Men i skal nu alligevel ha et godmorgen fra mig , for selv om det er ved at være på tide, at forårs varmen kommer til lille danmark, ja så har vid et egentligt meget godt.

Naturen ligger jo bare og sover længe og venter på forårs solen, men den skal nu nok komme, den har jo aldrig svigtet os, men har i år bare lidt svært ved at komme ud af den varme seng.

Kan i nu alle sammen ha den dejlig dag, kør forsigtigt og husk.

Det koster ikke noget at smile til andre.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Ikke mere jul end
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 07:03

Sidste år på samme tid . Sidste år havde vi faktisk en rigtig sne"storm" i lige netop disse dage .

Jeg havde så den tvetydige fornøjelse at blive revet ud af sengen kl. 05.00 af en fremmede hund , ja fremmede og fremmede er vel så meget sagt . Det var 3. gang på 6 uger den kom løbene .

Den stod og hylede på gårdspladsen.

Og denne gang fik ejeren at vide, at næste gang så kørte jeg med fornøjelse hele vejen ind til byen og afleverede den til politiet .

For nu var jeg træt af at deres hundegård ikke var bygget til at holde en broholmer inde !!!

Men smuk dag det er det .Og jeg vil bruge den til bla. at ride vores daglige tur og pakke ko i poser ;-D

Illum, navnet forpligter!!

Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE.

Pris MAX. 3000 kr IKKE Jylland .

0
0
Svar på denne tråd

Her er...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 07:19

Her er så forbandet smukt, og mindst lige så koldt.

Her er hvidt, hvidt, hvidt...

For 1½ time siden stod jeg og så hvordan horisonten blev sart lilla og så mere og mere varm og rød... og det er vidst det eneste der indikerer at det ikke er julemåneden vi er i, for ellers kunne man sagtens gå hen og komme i julehumør.

Men godmorgen til jer og må I få en god dag...

Hilsen

Katrine

-Nothing is original
everyone imitates someone-
Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd

Go morgen
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 07:29

Ja, go morgen

Her er det også (delvist) stadig hvidt ude. Så det gamle ordsprog virker da...

Men er nu alligevel glad for at den lovede snestorm ons og tors ikke kommmer alligevel (som de sagde i go morgen tv i dag), da min mand skal ligge og køre til Veje onsdag.

Vejene kan dog også være lumske uden sne i denne kulde...så ja, lad os køre "efter forholdene" så der ikke er nogen som kan komme og sige "jamen det kom bag på mig det var så glat" Der er jo ligesom hvid og koldt ude...så der er ikke noget, som burde kunne komme bag på nogen.

Nå, jeg har vist lidt for god tid om morgenen hehe... men nu vil jeg også afsted på arbejde.

En rigtig god dag til alle

Shadowfax - (y) Min hyps er en FRIESER (y)

The Prancing Pony

BoisenDokkedal
0
0
Svar på denne tråd

Sikken en morgen
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 07:41

Godmorgen alle sammen

Sikken en morgen at vågne til.

Kl.02.25 blev vi alle vækket da min kæreste´s bil gik i gang med alamen på fuld skæld

Tror i ikke at der er nogen som ville ind i bilen

Men denne gang fik de ikke chancen, da den er udstyret med en mega dyr alam og ikke nok med med det er den også udstyret med KBH- lås så man ikke lige kan brække den op

Ud med hunden som gøer som bare fanden og kæresten, min far og mig selv løb ud og råbte som en i H...

Og lidt efter hører jeg en bil som kørte som en i H... , væk var de.

Puha alt dette var mega koldt, pga vi alle hoppede ud i nat tøj og tro endelig ikke at dettte var koldt

Men hvor er det bare irerterenede ( Staves ) at nogle mennesker ikke holder deres fingere væk

Der gik et godt stykke tid for jeg faldt i søvn igen, og nej hvor er jeg træt

Undskyld at dette blev langt, men måtte lige ud med det.

Hav en rigtigt god dag alle sammen

0
0
Svar på denne tråd

Smiler...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 07:52

Glemte lige også at sige :

Det er vildt fedt at ride i sneen og heste er vildt glade...

Alt dette sne skulle vi bruge til jul og ikke nu

Men flot er det med alt den sne og flot billed Romeo

0
0
Svar på denne tråd

Jame du har
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 19:18

Helt ret Inger, jeg har nemlig stadig en jule-uro hængene, så jeg lige

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider