Heej ...
Ja, Som nogen af jer ved skulle jeg jo have haft en hest sammen med min moster, men hun skulle vælge hvilken en vi skulle have!
Hun vælger en tinker, og det er jeg i forvejen ikke så glad for, da jeg er dressur rytter, og når jeg så begynder at ride den, kunne jeg dårligt styre den fordi den var så stærk(og skal lige siges at jeg altså ér en god rytter, og jeg siger den ikke for at være selv-glad eller prale o.s.v
)
MEN da jeg ikke var så glad for tinkeren, blev vi enige om at jeg ikke skulle ride den, så jeg stod så uden hest! Heldigvis havde jeg ikke sagt min gamle part op endnu, så den endte jeg så tilbage med! Problemet med den, er at den INTET dressur kan, og jeg er en seriøs dressurrytter som ønsker at nå langt!
Det jeg er træt af, er, at man hele tiden hører om stævner o.s.v og da jeg er en seriøs dressurrytter, vil jeg utrolig gerne med til nogle stævner!! Men det er jo RET så svært når man ingen hest har
Og jeg er bare så træt af det! Jeg får hele tiden af vide hvor dygtig en rytter jeg er, men jeg må bare ikke få min egen hest, fordi mine forældre ikke mener at " jeg er klar " til det !!
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og jeg overvejer lidt at stoppe med at ride, da jeg ikke rigtig kan se nogen grund til at betale 500 kr. for at ride en 20 årig hest som intet kan ÉN gang om ugen !!
Forstår i mig, eller over reagerer jeg?
Og har i nogle gode råd til hvad jeg skal gøre?
Håber bare på lidt hjælp da jeg er TOTALT lost !