|
|
| Jan Petersen til hest... æh, tyr! |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
06-03-2006 14:07 |
|
Ja, jeg synes, at det var mest passende, at sætte dette indlæg under vittigheder  Har lige set klippene fra Herning, hvor Juniorerne hopper til tyrs (det hedder det vist ikke, men det er den mekaniske, bukkende tyr, der menes) og mange af pigerne er faktisk ret gode! Og jeg siger skriver og mener pigerne, for "drengene" har vist ikke noget at prale af  Den gode Hr. Petersen bestiger ganske vist Kræet med en vis portion selvsikkerhed - og er 1½ sekund senere samme sted hvor han startede  Se det - se det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da... |
|
|
... det var ikke 1½ sekund - han holdt hele FIRE sekunder. Stærkt underholdende. En af de ting der ikke vises i klippene med springrytterne på tyren er, at en af dem hoppede op og så gled ned på den anden side FØR DEN OVERHOVEDET VAR STARTET!!! Se DET er god staldhumor. (men jeg kan jo sagtens more mig - jeg ville slet ikke op på den) Jeg synes at deltagerne var modige (kan godt lide Kristians selvsikre "Så kører vi!"
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor kan man se klippet? |
Sanne, Helmut & Pjevs |
06-03-2006 14:19 |
|
?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor ser I |
Shetter |
06-03-2006 14:20 |
|
hvor kan de ses henne?? synes ikke jeg kan finde noget..
______________________________ ~ Shetter ~ *Besøg mit galleri* *Passerhest søges i Herning* ______________________________ .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det røde: Kåring Live |
Camilla (Felur) |
06-03-2006 14:21 |
|
Der ligger flere klip allerede  £isbeth: my fault - nu skal jeg jo heller ikke fratage manden al sin ære og respekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg så |
|
|
godt tyren og dens ryttersker. Ganske underholdene...men ikke at jeg ville op på den tingest, den er jo farlig. Bare se hvordan den behandler sine ryttersker der forsøger at tæmme vilddyret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rodeotyr |
|
|
Eherm, ja jeg er da så stolt af mine 6 sekunder  Men Jan, ja her har vi en mester i aktion! Og som Lisbeth siger - ærgeligt det med den "proff" som skvattede af med det samme, dét var humor og viste også lidt om hvor glat den egentligt var... Det var faktisk ret sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg |
|
|
Jamen jeg troede at det gjalt om at være hurtigst? Jeg har DESVÆRRE ingen billeder af det, så i må nøjes med videoen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan ikke finde det |
|
|
kan ikke finde klippet.. er der ikke en der kan ligge et link ind.. eller fortæller mere beskrivende hvor det er.. og hvad det ligger under på forhånd tak..
"Fightere opnår de ting, som drømmere kun drømmer om" Husk det!!! gi' aldrig op...! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Glædelig JUL!!!! Tjek www.aalestruprideklub.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synd for mig. |
Camilla (Felur) |
06-03-2006 15:06 |
|
Fire sekunder med 5fps = 20 billeder. Nøøøj, det kunne være blevet et laaangt indlæg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kig oppe i venstre hjørne |
|
|
her på siden. Klik på Kåring live. Så kommer der et billede frem, så skal man lige rulle lidt ned ude i højre hjørne, ned til noget om Juniorne. (i det lille felt med pile op og ned)
Smil, det varmer...  Rid på det bedste: Rid Frederiksborg. Shetlandshoppe sælges/byttes. Se profil. Evt udlån.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker |
|
|
tak for det.. det var vist mig det var lidt blind. heh.. 
"Fightere opnår de ting, som drømmere kun drømmer om" Husk det!!! gi' aldrig op...! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Glædelig JUL!!!! Tjek www.aalestruprideklub.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor herre sjovt |
ElseG |
06-03-2006 15:50 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter.. HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! Skype:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahahahaha... |
|
|
Jeg vidste ikke det var Jan - det må jeg lige ind og gense 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juniorer til tyrs.. |
Anita Osk |
06-03-2006 17:02 |
|
Eller hvad det nu hedder. Det er sjovt at se videoen her på nettet, min datter er en af juniorerne der skulle prøve at tæmme tyren. 
Anita Osk Rasmussen
"vi er ikke alle lige, men vi er alle lige værdige" "hellere lugte af hest, end bare at lugte"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hiii |
|
|
Godt skuldret, Jan 
Vinterknus fra Tine og hafferlafferne, Flicka og Frigg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den stakkels mand |
|
|
havde jo brugt benene hårdt ved at rende efter billeder til jer, så han er vel undskyldt. Eller noget..  Mvh Jean - Som ikke skulle op, da man nok ikke ser pokkers fiks ud, hvis man trækker nederdelen op om hofterne og lader nylonstrømperne være i frit udsyn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukt!!! |
|
|
Det var da et yndigt syn af Jan til tyrs! Bare synd han var ringere en alle pigerne! he he he og det er altså en dårlig undskyldning du kommer med Jan!
Men fikst så det ud *ROFL*
Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej det... |
|
|
Ej det skulle jeg da have vidst. Tillykke med titlen. Lisbeth, jeg så egentlig godt dig ved standen, men du stod og snakkede da vi kom forbi. Og så gik jeg og ledte efter Henrik, men fandt aldrig frem til det kontor han opholdte sig i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hatten af for dichael ;-) |
|
|
michael grønne christensen - top-rytter og tv-star jeg skal vidst liiige have en snak med ham i morgen 
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan |
|
|
desværre ikke rigtig se klippene uden for mange hak. Øv Mvh Camilla
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|