Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

2 misser fattigere i dag :o(
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 20:16

Øv...så er vores røde landkat og min elskede Store enorme kæmpe Brutus flyttet hjem til min mor...øv...jeg savner dem allerede...men manden min syns vi skulle skære ned i vores kattehold da de jo fælder en del og gerne sover i sengen til hans store irritation...jeg har ellers altid sagt du må tage mig som jeg er med alle mine katte eller også må du undværre...alt eller intet...men når der også er børn inde i billedet kan jeg jo ikke sige det mere...og eg vil give ham ret i at det ikke er så lækkert med alle de kattehår..men jeg elsker jo mine katte...gudskelov skal min yndling Brutus være hos min mor...så jeg mister ham jo ikke helt...vil komme til at se ham engang imellem...men gud hvor jeg dog vil savne min 13 kg. mainecoon dreng ved min siden om natten...piv...jeg savner min dejlige gode Brutus.. lille missedreng...snøft...

Sus

0
0
Svar på denne tråd

Kunne se der var 58 der havde læst men ingen der
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 22:00

har svaret dig.. Så der kommer lige en trøstene tanke herfra.. Der er aldrig sjodt når man skal undvære dit krammedtr om natten.. Det kan være din mand mener du skal kramme ham lidt i stedet for katten.. *S*

Stald Rohan. PRE.
Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs.
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

ååhhh...Mette
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 22:12

tak skal du have...jeg har også lidt brug for det...tak søde ven

MVH Sus

0
0
Svar på denne tråd

Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 22:38

jeg har også mistet min store grå hanmis, han er bare væk ... tror desværre han er død, da han kom trofast hjem hver aften for at sove og spise, han sov altid med min anden kat

Det er ikke sjovt at miste et dyr hverken på den ene eller dan anden måde, men du kan da trøste dig med at du kan besøge Brutus

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Trøstetanker
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 23:37
og sov godt-tanker til dig - godt at du stadig kan følge missebørnene og ved at de har det godt.
0
0
Svar på denne tråd

tak skal i have
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 00:03

Ja...det er dejligt de ikke er helt væk og det er også skønt jeg kan følge dem bare en smule...men i guder jeg savner min store bamse...jeg har slet ikke lyst til at gå op i sengen...for jeg ved han ikke ligger og spinder...jeg er gald for jeg stadig har alle de andre så her ikke er helt tomt...men han fylder jo en del i landskabet og Bimse (bumse) mangler jo også...de var mine trofaste fodvarmer og rygvarmer for jo...jeg holder da om manden min he he...men Tussen (Brutus) plejer at ligger op af min ryg, Bimse i fodenden sammen med Love og Misse, og Romeo bag mine knæ og Mitte ligger på en hovedpude ved siden af min...så der plejer at være fuldt hus når der puttes i sengén...nu mangler der ca. 18 kg. kat. men jeg ved min mor nok skal passe godt på dem og at de får det helt rigtige foder, blir børstet og nusset...sikkert så meget så de er skaldede om en uges tid så det er ok...men jeg savner dem alligevel...

Knuz Sus

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 14:37

mistet 3 små misser på 6. mdr. De er bare pist væk...har skrevt et indlæg her på hyggesnakken. Det er hammer trist at miste nogen man holder af. Også er det underordnet hvad det er.

Du kan i det mindste se til dine misser fortsat..lad det være en lille trøst i sig selv :-)

Jeg har godt nok ondt af dig for jeg ved, hvordan det er at miste sine dyr eller skulle af med dem. Det gør hjertens ondt

Og til dig Jannie...det er så ubehagligt, når ens misser bare er væk lige pludselig. Man leder og kalder, men ingen mis(ser) kommer hjem :-( Man går og er så bekymret. Savner dem og kan bare ikke forstå, hvor de er henne og hvorfor de ikke kommer hjem igen. Vi fik ikke engang sagt farvel til dem :-( Jeg tror heller ikke mine misser kommer hjem igen. Måske er de også døde.

Det er bare rart at snakke med nogen, som kender situationen og har det på samme måde. Det er ikke alle, som reagere så stærkt på at miste sine dejlige dyr.

Mange hilsner

Laila

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider