Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ja det forlod
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:30
han mig... eller rettere han smed mig ud. Kun fordi jeg havde fortalt en fælles veninde at jeg vidste han var mig utro, og han mere en en gang havde slået mig. Det var ifølge ham selv løgn. Og jeg er jorden største løgner (alle jeg kender ved jeg ikke lyver). Han smed mig ud kl.21.00, og så nu er jeg singel igen efter næsten 3 år sammen med ham. Jeg elsker ham jo, men det troede han ikke på. Han mente ikke at kærlighed bla. kunne være når jeg kom hjem efter 14 timer på arbejde, gøre rent efter hans venner har været der, og bagefter lavede mad til ham, og redte hans seng. Han er selv så træt hvis han ikke laver noget i løbet af en dag. Det skal siges jeg arbejder mellem 40-45 timer om ugen og ham max.8, da han er førtidspensionist. Øv så nu sidder jeg og græder...
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog?
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:34

Du var ikke længe om at finde en pc så?

Jeg er ked af, at du er ked af det! MEN, ærligt talt, så synes jeg han lyder til at være en rigtig dårlig kæreste, og udfra de få ting du har skrevet her, så forstår jeg faktisk ikke hvad du ville med ham.

Næh, se du bare at komme videre, en mand der slår, er slet ikke en mand!

Al magt til kvinder der kommer videre og tager vare på sig selv HEP

Christel

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:37

Ja SÅDAN en idiot havde jeg ikke engang gidet bruge 5 min på !

Jeg kan overhoved IKKE forstå at du er ked af det.

For mig så virker du for svag til at se at han p... på dig.

Ud til højre med sådan en nar.

Ja undskyld meget men føler ikke engang at jeg kan sige til dig at det er synd eller at jeg er ked af det på dine vejne,for HAN er da bare en kæmpe IDIOT !

Mvh Graven

Smuk Broncerød Welsh cob Sec D hingst med blis og sokker tilbyder bedækning !

0
0
Svar på denne tråd

Øv Øv ...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:39
Det var trist.. Men hvis han slår dig så det bare og glemme ham og finde en der er sød-rar-kærlig- og som IKKE slår..

Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....

0
0
Svar på denne tråd

Ikke ham men drømmen
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:43

Op med humøret, du kan helt sikkert gøre det bedre, enten med en bedre mand eller med et bedre liv uden mand!

Ofte er det ikke denne mand man savner og græder over, men den mand man ønskede han var!!

Min hjemmeside

Tror på en vej frem uden vold!
0
0
Svar på denne tråd

Medlidenhed herfra
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:47

Noget rigtig øv...

Men må desværre sige at det måske var på tide, at du ikke er sammen med ham mere så... helt ærligt, han har da bare ingen respekt for dig så... Du kan da sagtens finde noget MEGET bedre. Du er da mere værd...

Du skal nok komme dig over det og finde dig en bedre fyr.

You go girl

Mvh. *Joy*
tænk på først hvem der er skyld i fejlen, inden du handler mod hesten

!Brug farver! - og spred glæde
0
0
Svar på denne tråd

det var nok det bedste!
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 23:50
At du blev smidt ud var nok det bedste.. Hvis han tror han skal sidde på hans flade og lade dig tage alt slæbet, og hvis han så også slår dig, så er det bare ud til højre! Sådan en mand er ikke værd at samle på! En mand der slår er noget af det mest lede på denne jord! Tro mig, jeg taler af erfaring!

Så du er vist bedst tjent uden! Og se på den lyse side: En stærk kvinde tør indrømme hun er blevet slået!

Held og lykke fremover!

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig er du ked af det nu
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 00:38
Du har givet det bedste til éen, du troede var manden i dit liv, men som ikke var værdig til din kærlighed og respekt.

Nu skal du hanke op i dig selv og din selvrespekt, og komme videre i dit liv på dine egne betingelser, selvom det er hårdt.

Det var udfra din beskrivelse ikke et ligeværdigt forhold, I var ikke lige meget værd, det går ikke med et skævt forhold, hvor den ene nyder og den anden yder. Det giver skrammer i selvværdet, og det er du for god til.

Giv dig selv en pause, hvor du får slikket sårene- og bliver lidt vred. Der er faktisk rigtig mange søde mænd til, der ikke slår- og som godt kan rydde op efter sig selv. Du skal nok møde flere af dem i dit liv- og éen af dem bliver den helt rigtige partner for dig.

Mænd der slår og lyver er vældig gode til at jorde éens selvværd, især hvis det er lidt lavt i forvejen. De kan være meget charmerende, men der går hurtigt ridser i lakken.

Pas på dig selv- og alle gode ønsker for dig fremover. (Y)

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

har ikke sovet
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 11:10
og tårene har løber siden igår. Sidder nu uden kæreste, uden venner, min far er i Sverige, og har det så dårligt. SKal finde et andet arbejde, da jeg arbejder i Hellerup, og der er lang fra Albertslund. Han har bare ikke fattet jeg elsker ham...
0
0
Svar på denne tråd

Jamen søde dog!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 11:54

Det kan jeg slet ikke have...

Hvorfor sidder du uden venner?

Vent med at søge efter arbejde, du har rigeligt om ørene lige nu.

Op med humøret, det går, det blir bedre.

Find på noget at foretage dig istedet for at sidde og tænke for meget over tingene, det hjælper.

Min hjemmeside

Tror på en vej frem uden vold!
0
0
Svar på denne tråd

Been there, done that
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 13:02

Se og kom videre.. Tag et par dage hvor du f.eks. løber eller laver noget fysisk. Evt smut ned på Albertslund rideskole og tilbyd at hjælpe med at muge ud eller noget. Mød nogle nye mennesker, det er bare alfa omega lige nu.

Du skal ikke sidde derhjemme og hænge.

Mænd er nogle tumper. Har selv en kæreste som lever i et guldbur. Vi arbejder begge meget, men hvem vasker tøj? Hvem laver mad? Hvem gør rent og tørrer bræk op efter hans møgkat? Yes yes..

Nogle gange så føler jeg også at jeg ville være bedre foruden ham, men man håber jo at det bliver bedre.

Tror mange mænd aldrig rigtig kommer ud af rollen som mor's søn. Og at vi kvinder er for dårlige til at være konsekvente.

Anyways... Nu arbejder jeg hele weekenden, men ellers skal jeg gerne tilbyde mig som "barmhjertig" samaritaner.. Skriv.. Vi kan jo evt. mødes og så kan jeg lytte lidt til dig ;-)

Stå ved dine meninger, men vær lydhør for andres holdninger

Vær voksen nok til at kunne se når du tager fejl

For man har jo en holdning

til man får en ny

MisPjulle

0
0
Svar på denne tråd

Han er da lige glad
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 13:40

Med om du elsker ham ... Du skulle jo bare gøre det hele og så ellers holde mund .

Kan du ikke se det ???

Fast forward ...

Illum, navnet forpligter!!

Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE.

Pris MAX. 3000 kr IKKE Jylland .

0
0
Svar på denne tråd

øhhmmm
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 13:45

Han mente ikke at kærlighed bla. kunne være når jeg kom hjem efter 14 timer på arbejde,

... nogen der lige kan tyde den sætning for mig?

Sikke et r*vhul du er sluppen af med! Du bli'r nødt til, frem for alt at væbne dig selv og gøre hvad der er bedst for dig på lang sigt.

>>Rytter søger stor partshest i Roskilde.<<

"Den som ikke reagerer - accepterer."

0
0
Svar på denne tråd

Måske at han ikke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 14:32

Kunne se at alt det forfatteren gjorde var et udtryk for kærlighed .

Der mangler et ord men med fantasien til hjælp går det ...

Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE.

0
0
Svar på denne tråd

du skal ikke være ked
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 14:39

Tag og se det som starten på et nyt liv, et liv hvor du ikke blir løjet for.

Det er meget bedre i længden at være singel og finde sig selv før man går ind i et forhold igen, for så finder du din egen selvrespekt igen og finder dig ikke i så meget,.

Og tænk folk respekterer dig mere hvis du er lidt mere krævende.

Op med hovedet du er ikke tjent med en der slår og er utro.

The one and only.
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor er jeg
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 19:38
stadigvæk så ked af det. Har tudet uafbrudt, selv på arbejde i dag. Ligemeget hvad jeg laver og gør bliver jeg mindet om ham. Kan ikke få ham ud af hovedet
0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 19:52

TILLYKKE!!! med at du er sluppet af med ham!!

Måske gør det rigtig ondt lige nu...

Men han kan snuppe prisen som danmarks dårligste kæreste!

Du fortjener noget meget bedre, så glæd dig over, at du er single nu, og derfor har mulighed for at møde verdens dejligste fyr: En der ikke er utro, ikke slår og som sætter pris på dig!!!

Om noget tid vil du vide jeg har ret når jeg siger tillykke...

Men indtil da, så får du en trøstekrammer herfra!!!

Det er aldrig sjovt at blive forladt af en man elsker!

0
0
Svar på denne tråd

Fordi det
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 20:23
Aldrig er "sjovt" at blive "kasseret" når man nu bare gerne vil holdes af ...

0
0
Svar på denne tråd

stakkel
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 20:28

lille stakkel.. du er sgu' for god til sådan en idiot! du skulle da vist selv været gået for længe siden... du fortjener da bedre... trøste knus

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Nu fortsætter han
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 15:12
med at ødelægge mit liv. En fælles veninde har fået stjålet sin pung fra sin stue, og fordi jeg var i køkkenet og græd fordi jeg var ked af det, er det automatisk mig som har taget den. Jeg stjæler ikke, lyver ikke. Min xkæreste kunne godt finde på at tage den for at gøre mig ondt, og en som hedder kim for at skaffe penge til en hashgæld. Men dem vi hun heller stole på. Det er hendes mor som siger alt det her @!#$, ikke veninden. Hun siger det er min skyld at han var mig utro, og hun tror ikke på at en mand som er blevet mishandlet i sin barndom, ikke ville gøre det mod andre. Jamen hov, det er der stor sandsyndlighed for man gør. Og hvis han havde knaldet mig en var det sikkert min egen skyld, men næste gang hun ser mig, vil hun gennembanke mig, og slå mig ihjel bagefter.
0
0
Svar på denne tråd

Sikke noget
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 15:38

møg det hele, men ved du hvad? Som en anden skrev, så se det som starten på et nyt liv, hvor du gør hvad DU vil, og hvad DU har lyst til. Det er DIT liv, og det skal sgu ikke ødelægges af andre som kun vil have, som beskylder og som ikke lytter.

Se du kun at fortsætte med det du har gang i, nemlig at komme videre!

Det er hårdt at blive såret, det gør ondt og det er uretfærdigt, men det er nu en gang sådan noget som skal til, for at gøre os stærkere og lære af livet!

Veninden kan du smide ud skråt til højre. Hun er ikke meget bedre værd end din x.

Se du at skabe et liv som DU ønsker, stil nogle krav, ryd op I dit liv, og smid alt ud du ikke ønsker, ikke vil bruge tid på og/eller du ikke vil se på mere, både fysisk og psykisk.

Stor trøste krammer til dig, og et klap på skulderen!

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Er stadigvæk ked af
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 17:42
det, så nu har jeg besluttet at jeg tager på date i morgen... Ved godt det er hurtigt, men jeg vil så gerne tænke på andre ting end ham. Tak for støtten herinde.
0
0
Svar på denne tråd

venner?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 17:46

Det er vist hele din omgangskreds der trænger til at blive skiftet ud. Held og lykke med dit nye liv!

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 18:44
Du sagde du sad der uden venner det passer ikke.. ALLE på HN er jo dine venner.. vi holder sammen.. Er det ikke rigtigt eller er det mig der er gået forkert i byen..

Hvem elsker jeg..??

Equador

Mercur

Rasmus

Maica

Celine

Codan Og

Hingste

0
0
Svar på denne tråd

Hjælp!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 19:33

Jeg kan slet ikke forestille mig hvad du går i gennem ligenu, men mit råd er (som så mange andres), at du begynder at skifte dit liv ud. Det lyder virkelig som om at du har brug for nogle mere pålidelige venner, og noget mere støtte! Hvad med din egen familie? Kunne du ikke snakke tingene igennem med nogen fra din familie?

En anden ting er; Hvis du bliver truet på livet, kan du melde det til politiet... Det er desværre bare svært at bevise noget...

Åh.. Al min medlidenhed med dig (eller til dig?)...

Masser af Knus..

Liv

0
0
Svar på denne tråd

Walderdorff
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 20:31
jo jeg har min far, men da min far selv er så langt nede, pga. min mor forlod ham (havde en tråd om dette i dec.), vil jeg ikke ligge mere på hans skuldere. Han henter sog nogle af mine ting, når xen siger de er pakket. Flytter hjem til mig selv når jeg får penge d.31, da jeg jo ingen penge har pt. Har så kun katten at holde mig med selvskab. Har svært ved at finde venner, da mange synes jeg er unormal, da jeg kan med dyr (er et dyremenneske) og er vild med bøger. Er ikke til fester og druk.
0
0
Svar på denne tråd

at være unormal
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 21:12

Det vænner du dig til. ;-) Jeg fylder 40 og er stadig mere til dyr og bøger end fest og druk, og det var jeg også da jeg var 20, så det er ikke fordi jeg er blevet en gammel tante.

Og der skal nok findes flere af vores slags rundt omkring. Resten af tiden kan man faktisk sagtens underholde sig selv!

Ham paphovedet ændrer sig i hvert fald aldrig, det kan du være rimelig sikker på.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Nu gider jeg
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 21:51
ikke mere... Idag døde min farfar... Og der er ingen kæreste til at trøste mig. Min far har sin, og min søster sin, og jeg føler mig meget alene. ØV
0
0
Svar på denne tråd

Du er ikke
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 21:57
helt alene. Jeg ved ikke med de andre på HN, men jeg har tænkt på dig! Jeg er ked af alt det, som du går igennem, men jeg håber du klarer det og bliver stærkere af denne oplevelse.

Du er altid velkommen til at skrive til mig!

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
0
0
Svar på denne tråd

Tak Trine
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 22:04
det er bare svært alt dette her... Skal jo begynde forfra igen med at finde mig selv, og så kommer det med farfar... Jeg savner at have en ved siden af mig, og her er katten desværre ikke nok
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 22:10

du siger han slog dig, så er det vel for dit eget bedste at i ikke er sammen mere... og du ved han var dig utro... han har ikke elket dig nok, så ja det er for alles bedste at det er forbi... men dermed er det ikke sagt, at du stadig elker ham, for det gør du nok... og det tager sin tid at komme over sådan nogle forhold det har været så længe...

men det har sikkert nedbrudt dig psykisk mere ellers mindre at han har slået dig of været dig utro... det er også uheldigt at din farfar lige er død...

men tag i byen og mød nogle nye mennesker og det er os med til at få dig på andre tanker... men godt du har din kat den er god og snakke med og god til at trøste en (altså hvis du har en kærlig kat)...

et andet råd er at tage til en kosmetolog og få en dejlig behandling... 1)det er ikke ligså dyrt som de spa bade,2)du kommer til at slappe af og tænke på noget andet og 3)min kosmetolog vil gerne snakket, så lidt som man gøre ved frisøren.. så fortæl hende hvad du føler og brug hende som psykolog og hun har jo tavshedspligt... hun kan måske komme med et godt råd og så får snakket om det og forkæler dig selv på rimlige penge...

knus herfra og held og lykke med kærligheden frem over

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider