Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kærlighed
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 15:55

Ja, nu er det sådan at jeg er gået hen og blevet lidt smulun på en 19årig fyr. Jeg ved at han også har et godt øje til mig, så det eneste problem er om han er for gammel til mig? jeg er 15 og blir 16 til vinter. Han blir 20 til juni... jeg har tænkt meget over det og jeg skulle tage springet, men tvivler lidt endnu.

hva synes i? skal jeg droppe ham og finde en som er yngre, eller tage springet?

!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt!
!
Lad vær at kritisere]]!!

©--°Nu Med Frieseren°--©

© Tuhnis ©

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har prøvet lidt det samme
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 16:34

Da jeg var 15 forelskede jeg mig i en på 23. Mine forældre var bestemt ikke glade, men lærte ham at kende og accepterede det stille og roligt.

Jeg synes du skal gøre hvad du føler for..

Du skal være indstillet på at i vil møde en MASSE fordomme (det gjorde jeg ihvertfald), men vi holdte sammen i over 3 år og jeg fortryder intet.

Husk på du er ung og skal forhåbentlig have en masse hankønsbekendtskaber endnu.

Held og lykke med det

MvH

Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 16:35

Hej Yummi

Det lyder da dejligt, der er jo næsten heller ingen aldersforskel mellem jer.

Hvis bare han er sød ved dig og i elsker hinanden, så er det jo skønt.

Knus Louise

0
0
Svar på denne tråd

123456..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 17:14

Ja, altså der er jo en aldersforskel, det må vi jo erkende. Men der er er også 5 års forskel på mig og min kæreste, men det virker bare ikke så voldsom, da jeg er 20 og han er 25. Det er noget sjovt noget med alder. For egentlig burde det jo ikk være nogen hindring. Og det synes jeg bestemt heller ikk det skal være for dit vedkommende. Men du skal måske tage højde for, at han er lidt længere fremme i skoene end du er. Både mentalt men også rent seksuelt. Nogen gange kan jeg da også godt tænke mit når min kæreste begynder på alt hans klogesnak. Der kan jeg slet ikke være med. Og så har han jo venner på sin egen alder og helt op til 30 så det kan også være lidt underligt, men det er bestemt ikke noget man tænker over når man er i situtationen. Det vigtigste er jo i bund og grund at man har det godt sammen.

Så min konklusion med dette må være, at hvis du virkelig føler for det, så kast dig ud i det.

Held og lykke med det;)

MVH

Louise - nu med part på vidunderlige Rufus!

0
0
Svar på denne tråd

hmm-.-.-
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 18:38

tak alle sammen...

tager nok springet

tusind tak for rådende

!
Lad vær at kritisere]]!!

©--°Nu Med Frieseren°--©

© Tuhnis ©

0
0
Svar på denne tråd

go go girl
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 18:56
hej jeg er tyve og bor sammen med en på 29 , var har det godt sammen og har ikke været et sekundt i tvivl om han er den rigtige. så jeg syntes da bare du skal springe ud i det smiler
0
0
Svar på denne tråd

hmm.-.-.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 19:38
hvor gammel var du da i begyndte at komme sammen?

!
Lad vær at kritisere]]!!

©--°Nu Med Frieseren°--©

© Tuhnis ©

0
0
Svar på denne tråd

da jeg...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 20:01

var 14, var jeg sammen med en på 21..

Og har en x kæreste der er 8 år ældre end mig.-vi har lige slået op..

Synes ikke alder er nogen hindring.-lad hjertet styre det ;)

0
0
Svar på denne tråd

go for it!
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 20:13

det siges: kærlighed har ingen alder.

hvis han er sød så er der ikke ander for end at nyde det. Måske det går, måske det ikke gør, men prøv det da, så skal du ikke spekulere de næste par år, over hvordan det kunne være gået..

pøj, pøj.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:08

heller ikke alderen skal være en hindring, det burde den ikke.

Selv er jeg 21 og har en kæreste på 26, så der er også 5 års forskel. Men det er ikke noget jeg sådan tænker over, vi har det smadder godt sammen, og det er jo det der er det vigtigste

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 22:54

Hmm... jeg synes bestemt også, du skal "tage springet"... Hvis du er sikker... Jeg har selv oplevet, at der er sket, ting som jeg ikke helt har været parat til, når jeg har haft ældre kærester. Men hvis du er forelsket. -rigtigt. og STOLER på ham... så synes jeg bestemt bare, du skal hoppe ud i det -Held og lykke med det.

Kamille-Amalie

0
0
Svar på denne tråd

hmm-.-.-.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 22:23
endnu engang tak for rådene... kan se at de fleste er enige om at jeg skal tage springet tror jeg gør det, men ikke før jeg er helt klar..

!
Lad vær at kritisere]]!!

©--°Nu Med Frieseren°--©

© Tuhnis ©

0
0
Svar på denne tråd

det er jo bare
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 23:30

4 år...og du er 16 snart ikke...he he...da jeg var 16 havde jeg en fyr på 22...så min mening...go for it...held og lyke med ham og jeg håber i får det godt sammen.

Kan jo fortælle min mand blir 33 her til april og jeg er lige fyldt øøøhhhmmm...øv altså...den går jo nok ikke at skrive 22...øv...ok...25 blev jeg i tirsdags...og jeg føler mig gaaamel...så lev livet og nyd du kun er 16...hold op du har hele livet foran dig med din spænstige ungdom...lad ikke alder være en forhindring for dig...tro mig...når du når alder 25 vil du sige herre gud...bekymrede det mig virkelig han var 4 år ældre end mig??? men syns alligevel det er fornuftigt af dig du tænker over det inden du springer ud i det...og gør det dog...grib chancen mens du kan..du vil med garanti ærge dig hvis ikke du gør det.

Knuz Sus

0
0
Svar på denne tråd

jeg var 16
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 01:15

da jeg begyndte at komme sammen med en på 28.

kærlighed har ingen alder og den smule der er i mellem jer har da ingen betydning.

nu er jeg 27 og min mand 32

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider