Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forkølelse og ondt i halsen
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 21:15

Kender I det, man har tusindvis af planer og ting der bare skal ordnes, og så lige som man mindst venter det, kommer den snigende.. Den alt ødelæggende meget modbydelige forkølelse og med den følger en smerte i halsen, så man mister stemmen og dårligt kan holde ud at trække vejret.. Piv piv..

Hvad skal man så gøre?? Verden går jo ikke i stå fordi man fanger den vemmelige djævel, der giver rød næse og nogle fine 11 taller ned over læben..

Jeg har ikke tid til at putte mig under dynen, så denne tråd er beregnet til alle jer der ligesom mig ikke vil acceptere at forkølelsen slår benene væk under os..

Så kom med alle de gode råd.. Ring til jeres forældre og bedste forældre og kom med deres opskrifter til at slippe af med forkølelsen..

Mit råd:

Massere af te med honning i og for dem over 18 en god sjat rom oven i..

Så nu er den startet så kom venligst med alle de gode råd..

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 21:19

Fiachermann ;) ved godt det er sprut, men den er altså god ned igennem halsen.. hehe

Og så sørg for du ikk fryser, brug måske en næse spray til de slemme 11 taller ;)

Og spis nogle minthol bolcher.. de smager dejligt - og de hjælper ;)

Også kan man forresten sætte noget vand i kog, og sætte sig med hovedet ind over gryden, så man får dampene.. det løsner op i det hele..

God bedring da.. smiler..

0
0
Svar på denne tråd

i samme båd
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 21:23

jeg ligger pt, i samme båd, tror dog jeg er ved at blive en lille bitte smule raskere...

eneste kur jeg har kunne holde ud er dynen...har ligget under dynen, i sengen i 3 dage, og er KUN stået op for at spise eller gå på wc. husk at lufte ud, så de syge baktusser kommer ud, og frisk luft kommer ind.

men min weekend er gået itu... skulle have været i byen med nogle venner, og feste osv, men det kan jeg godt glemme alt om nu virkelig øv, da det er ret længe siden, og jeg lige har fået løn, og tøj til det

men rom, cognac eller whisky, evt. irish coffee, har jeg da slubret lidt i mig, ved godt det lyder voldsomt, men det hjælper..

så drik lidt irish coffee (hvis man da kan lide det), det er både lækkert, og det hjælper..

Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

JAAA
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 21:32

Sprut lyder indtil videre til at være det bedste.. Jeg må ud og finde lageret frem.. Og så under dynen med det..

Gonzalez God bedring til dig også..

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 22:04

mange gange tak, har aldeledes brug for det og i lige måde da

-ender nok ud i at alle syge mennesker der har læst herinde, går rundt og er småfulde om et par timer

Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

Ja helt bestemt
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 23:00

Gonzalez: Ja det tror jeg du har helt ret i.. *GG* Jeg fandt whiskeyen frem i går aftes og lavede en temmelig stærk irsk kaffe.. *GG* Det var nok til at slå mig omkuld så jeg sov hele natten..

Så nu vil jeg prøve fichermans det skulle jo være godt for både mave næse hals og humør.. *GG*

Håber du er blevet lidt bedre i dag.. Er selv kun blevet mere syg.. ØV ØV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider