|
|
| Hvem savner i ?? |
| Forfatter:  |
Henrietta |
| Dato:  |
01-03-2006 20:04 |
|
Personligt så savner jeg helt vildt Girl Der desværre måtte aflives efter blodpropper i sit bagben.  Girl nåede ikke engang at blive 6 år. R.I.P Girl Of Beauty 12.05.1999-01.04.2005  Og lige efter hende kommer min gamle hund. Ashanti en amerikansk bulldog bully tæve. Hun blev aflivet.   Jeg ved at Girl og Ashanti venter på mig, under regnbuebroen. Hvem venter på DIG under regnbuebroen ??
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af "rygklapperklubben" (RKK) medlem af "Hysse-klubben" R.I.P Girl Of Beauty 01.04.2005 Dyr er ikke et legetøj men et ansvar DIT ansvar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljdsdsff |
|
|
Jeg savner min gamle fjord Kashmir. Valgte at sælge ham for præcis et år siden idag. Og savner ham rigtig tit. Men jeg ved det var det rigtige at sælge ham trods alt. Han var skøn, men har det sjovere hos hans nye ejer. Jeg snakker regelmæssigt med dem, så ved de passer på ham. Men det skærer da lidt i mit hjerte, når jeg kommer til at tænke for meget på ham...
Mvh Pia og hendes superpony Hannibal Skellerød. Se ham på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Nu er han ikke død, men savner helt vild en dejlig tyk pony jeg passede i en del år.. Han betyder mere for mig, end jeg lige havde regnet med... Når min gamle gamle gamle hund på snart 15, vælger at smutte forbi regnbuebroen, så vil hun efterlade et savn, jeg frygter.. Men ved at når de begge forlader denne jord, så venter de på mig 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved broen.. |
Stald Skærlund Rikke |
02-03-2006 07:43 |
|
venter disse fantastiske heste på min familie og jeg. Hovmarkens Khan  Bella  Fanny  Grieve not, nor speak of me with tears but laugh and talk of me as if I were beside you. I loved you so, it was heaven here with you. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savner en bestemt hest |
L. Johansen (plus 1 Alex) |
02-03-2006 08:36 |
|
Og jeg tror at de fleste herinde ved hvem jeg mener  Jeg savner uendeligt meget Stjerneskud. Det er snart 1 år siden hun døde, og jeg kan slet ikke forstå det. Savner alt ved hende. Kan stadig tage mig selv i at tænke: "Nårh, nu er det ved at være tid til at tage ud til tøsen..." Og jeg må så sande ved de tanker, at jeg ikke kan tage ud til hende, for hun lever jo ikke mere  2 af de bedste billeder der blev taget af hende inden hendes alt for tidlige død (hun blev kun 6 år):  Dette er en af de sidste billeder vi fik taget af hende i live:  Mvh Lisbeth - Som savner sin skøre lille hest 
| Kender du Jack?! | . Stjerneskud er blevet den smukkeste stjerne på Himlen. Du vil aldrig blive glemt skat.. Vi ses på den anden side af Regnbue Broen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Line Rønn |
02-03-2006 08:47 |
|
Jeg savner disse to dejlige hyppere. Min første pony Ofelia, som desværre brækkede benet og så min springhest Camaro Igenmoos, som jeg solgte sidste år. Jeg savner dem virkelig bare 
Line Rønn og Norddalens Ronaldo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg savner min morfar, som desværre døde alt for ung  Men må indrømme jeg er glad for han fik fred så han ikke endte som en grønsag.  Ellers savner jeg mine dejlige hopper  Min dejlige hannoveraner hoppe Gnist (Pauline), som måtte aflives i en alder af 14 år pga slidgigt  Og min sorte perle hoppe, som jeg solgte til et par søde damer, da jeg ikke selv havde den tid til hende, som hun fortjente.. Har desværre ingen billeder af hende
/DarkAngel Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen"  "Who says pigeons were useless? Pigeon Power" Auktioner fra QXL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| familie |
|
|
Må nok tilstå at jeg savner min morfar mere end noget andet... Han er grundpillen i mit hesteliv. Han er skyld i at jeg idag er så glad for de kære dyr.. Har et billede af ham hængende på væggen og tager mig selv i at stå og snakke med ham engang imellem.. Min morfar nåede desværre ikke at ende sit liv inden han blev "grønsag". Han mistede min mormor pludseligt, ca et år efter fik han en hjerneblødning i venstre hjernehalvdel. Og der tabte han lysten til at leve. Så kunne man godt ha lyst til at det var lovligt med agtiv dødshjælp, det var bare så syndt for ham. På trods af det så levede han næsten 4 år sådan. Han kunne ikke tale. Hele højre side var lam. Det var hårdt men en kæmpe lettelse at han til sidst fik fred. Manden der aldrig har kunnet side stille mere end 5 min af gangen. Savner dig morfar, tænker stadig meget på dig og ved at du vil være der den dag det er min tur til at tage til regnbuens land... Stine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit "barn" |
Line(Sheik) |
02-03-2006 09:43 |
|
ja, ingen tvivl om at jeg glæder mig til at gense Sheik på den anden side  Ik fordi jeg har travlt med at komme derover  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg savner |
|
|
min moar. Hun sidder helt ovre i det store Kbh, og jeg sidder i det mørke Jylland. Det er faktisk den eneste ulempe ved at flytte så langt væk. Hun står ikke bare lige og banker på døren. Hvor jeg dog bare elsker hende.
Så er Frederik kommet til verden. FORZA BRØNDBY
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
Miss Dixie |
02-03-2006 15:38 |
|
Jeg savner søde lille Fabian, som er en sort oldenborg vallak på ca 163 cm på 12 år. Så savner jeg en dressur hest jeg en gang red. Hun blev kaldt Lotte, men hed rigtig Nicole. Hvis hun stadigvæk lever, tror jeg at hun er 16 eller 17 år i dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg savner min islænderhoppe - Hneta. Solgte hende for 5 måneder siden, og har ingen kontakt til de nye ejere. Heldigvis er jeg sikker på hun har det godt. Men hvor jeg dog savner hende. Endnu mere savner jeg dog vores gamle hund - Sally - der blev aflivet for ½ år siden i en alder af 10 ½ år. Jeg ved det var det bedste for hende, men hun har bare altid været her og gid hun var her endnu. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine bedsteforældre, |
|
|
min bror, en hest ved navn Fredrik, en som jeg ikke kan huske navnet på, samt en jeg aldrig kendte navnet på. Og så selvfølgelig Eva, Gudrun, Line, Camilla, Rikke, Camilla, Charlotte, Susanne, Ida, Louise, Louise, Lone, Cathrine, Julie, Tanja, Ina, Tanja, barejegnuikkeharglemtnogen? Og så selvfølgelig Asterix, som stadig er inden for rækkevidde, men jeg kan ikke overkomme at ride mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg savner |
Gonzalez |
02-03-2006 18:07 |
|
-min forrige hyp Monty (billeder på præs)...han betyder virkelig ALT for mig, og han vil altid være "manden i mit liv"...skal nok snart besøge ham igen...for savner elskede Monty så meget  -mine venner i jylland - Dorthea, Mie, Stephanie, Anikka, Thomas og Kenneth.. savner dem så meget  og nu hvor jeg ligger og er syg og ynkelig, savner jeg kæresten at putte med selvom det er 2 dage siden vi sidst så hinanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige en tilføjelse |
|
|
til mit tidligere indlæg, så savner jeg også min Petit Papilion xx. Blev desværre nødt til at sælge ham, da valget stod imellem at have hest eller om mine børn skulle have mad på bordet.
Så er Frederik kommet til verden. FORZA BRØNDBY
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
02-03-2006 20:11 |
|
Savner den lille pony Fifi ude fra VER. Hun er ikke død, men ser hende ikke særlig tit 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis vi kun skal tage hestene: |
|
|
Jeg savner min elskede Fonzie, som blev aflivet 06.12.2005 grundet tilbagevendende seneskedehindebetændelse... Han var virkelig unik. En hest jeg aldrig vil glemme, uanset om der går 100 år... Selvom jeg ikke ejede ham, havde jeg et lige så nært forhold til ham som hvis han havde været min. Jeg savner også lidt Rubina... Hun var rideskolehest der hvor jeg lærte at ride. Skruphysterisk hoppe, min absolutte yndlings... som blev solgt til en hestehandler i 2004. Ved et usandsynligt, vildt, mirakuløst heldigt tilfælde fandt jeg frem til de nuværende ejere, og har været ude og besøge hende. Og selvom jeg savner hende, ved jeg at hun har det som blommen i et æg... 
Thumbs up til akademisk dressur! ~ Fonzie ~ Rubina ~ Simone ~ Isidor ~ Jay Jay ~ ... Fantast Monbjerg 'Fonzie' 02.06.1988 - 06.12.2005
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Golden |
|
|
Savner overalt på jorden min dejlige pony jeg havde fra jeg var 9 år som døde sidst i maj sidste år... Jeg tænker på ham hver dag. Jeg kan ikke rigtig fatte at han bare er væk... ære være han minde... Min dejlige Golden Charm. Savner og osse min Bassen. Den sødeste og sjoveste kanin. Kunne kalde på ham som en hund, og gå ture med ham uden snor. Han blev ti år<3 døde i 2004 Og så min missekat Kisser, som blev 13 år. døde i 05
I dét sekund en hest bliver født, - Bliver der fundet én til at ride den <3 People in cars looks worse than they are - People on horses, looks better than they are
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg savner... |
|
|
Mit afdøde gadekryds, Molly og min gamle hest, Prins Janus/Gunnar, som jeg ikke ved, hvor er  Billeder af dem på min præs.
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ... |
|
|
far,... jeg savner ham stadig selv om det er næsten 2 år siden han døde !! jeg mangler ham bare SÅ meget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg savner... |
|
|
vores dejlig Taz så forfædeligt meget. Han var simpelthen bare vores lille øjesten. Vil aldrig glemme ham. Han er meget savnet ...læs mere på min præsentation. Han blev kun små 5 år gammel...men vi er absolut glade for, at vi måtte opleve og eje denne hund, som er dybt i vores hjerter. Vi (min kæreste og jeg. Vi havde ham fra hvalp)  
Mange tanker til Jer andre, som også savner en super ven. Venlig hilsen Laila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| savner |
|
|
Jeg savner min kusines shetlandspony Molly, som jeg red meget på. Hun blev aflivet pga. gigt i det ene knæ, og derudover havde hun bækkenløsning efter det sidste føl, Milla. Det var mening Molly skulle gå som hyggepony, men hun begyndte at få smerter, så der var ingen anden løsning... Så red jeg lidt på min mosters hest Percy. I 3. klasse skrev jeg 3 "bøger" om ham. Jeg havde store planer med ham, men da jeg kun var 10 år eller sådan noget, skulle jeg lige være lidt ældre før mine drømme kun blive opfyldt. Det nåede de desværre ikke... han blev 19 år.
Et godt team bygger på: Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst; to-vejskommunikation! Husk det når du arbejder med dit dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rørende |
|
|
hold da op, hvor er det et sørgeligt emne.. jeg savner min gamle pony, ved ikk om han er død, men savner ham forfædeligt meget:( Og min kat, som blev aflivet pga noget med nyrene - savner at putte med ham om aftenen, savner hvor irriterende han var når man kom hjem.. hehe savner hvor meget glæde han spredte.. Og savner at se ham og min hund ligge side om side og sove.. Jeg elskede bare den lille kat..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg savner meget min oldefar som døde forrige år af kræft  Også savner jeg min gamle part hest Tina som døde 25/01-2005. HUn døde i en alder af 6år af en hjerneblødning. Men når jeg ser på min hest, selvom de ikke var i familie, ser jeg nogle gange hende
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pavlova |
Pavlova |
02-03-2006 23:19 |
|
Ja, det er godt nok et sørgeligt emne...men nu det er oppe, vil jeg da også være med.. Jeg savner min hund Pavlova - deraf mit navn herinde - rigtig meget, hun betyder uendligt meget for mig, har været min støtte i forbindelse med en sygdom jeg fik efter et uheld. Hun var der altid for mig, glad og frisk til hun blev gammel. Hun fik konstateret HD som 1 årige, og dyrlæge sagde max 3 år, men hun blev aflivet forrige år, 10 år gammel. Hun var og er noget helt specielt for mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 jeg savner |
Anette |
03-03-2006 00:46 |
|
Jeg savner min gamle hoppe  Og så savner jeg min mormor -Er sikker på, at hvis hun stdig var her ville familielivet se noget bedre ud
Hilsen Anette  Flicka - rød hoppe - søges. Se billeder på min præsentation - Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marron og Gizzi |
Nanna R |
03-03-2006 17:45 |
|
jeg savner min elskede hest Marron helt forfærdeligt meget. Han blev aflivet d 9/2-06 pga tilbagevendende forfangenhed Jeg havde haft ham 10 år siden jeg selv var 9 år og han var 4 år. Jeg tænker på ham hver dag og kan slet ikke forstå han ikke er her mere og at jeg aldrig skal høre hans glade vrinsken når han ser mig i stalden. Og så savner jeg min dejlige kat Gizzi som blev aflivet d 24/2-06 pga alderdom. Han blev 13 år og har haft ham siden han var killing altså ligesiden jeg selv var en lille pige. Det er så svært at han ikke er herhjemme og at han ikke hopper op i min seng og putter med mig om natten som han altid gjorde. tænk at man også kan være så uheldig at begge ens elskede dyr bliver revet fra en på bare 2 uger det er så uretfærdigt og hårdt. Jeg vil aldrig glemme dem. De var noget helt specielt. RIP Marron og Gizzi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna R |
Stald Skærlund Rikke |
04-03-2006 10:41 |
|
Nanna jeg ved hvordan du har det, vi var igennem samme situation da Fanny døde(indlæg i toppen af tråden) En søndag måtte vi aflive vores 16årige kat Garfield, jeg var 3-4år gammel da vi fik ham og ligesom din Gizzi sov han hos mig hver nat. Fredagen efter måtte Fanny aflives efter lang tids sygdom, trods Ansager dyrehospital havde rask meldt hende tirsdag i samme uge. Det var ubeskrivelig hårdt. Man kommer aldrig over det, men det bliver bedre med tiden, man kan bedre tænke på dem og smile i stedet for at græde jo længere tid der går.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|