hej! jeg har lige et rigtig dumt indlæg her...
jeg er ved at være rigtig godt træt af det hele, men jeg må vel hellere starte med starten..
for ca. 2 mdr. siden fik jeg et vrid i ryggen, som jeg stadig har ondt i ryggen efter, og jeg har været både til læge, til røntgen, til healer, til kieropraktor, og til fysioterapeut, og jeg har bare STADIG ondt i ryggen
.. og så ikke nok med det, så brokker min arbejdsgiver sig konstant over det, (selvom det er hans køer der er skyld i det) -og jeg er faktisk ved at blive så træt af det hele at jeg overvejer at stoppe min uddannelse og flytte laaangt væk. (lægen og fysioterapeuten og healeren har også sagt jeg burde finde et andet arbejde, pga. min ryg er hybermobil, så den vil blive dum igen og igen mener de) nå men anyways, så har jeg også det problem at jeg ikke bare kan sige op, for jeg skylder min arbejdsgiver 22000kr og desuden så ville jeg jo så heller ikke kunne leve af SU med 2 heste, hund katte kæreste og bil ( vi flytter sammen når vi finder noget med plads til alle dyrene + en bette trauder)
så det hele er bare træls for tiden ÆV!!
hvad ville i gøre? sælge hestene og bilen,og så bare ta væk, eller tvinge sig selv til at fuldføre en uddannelse??
undskyld hvis det er lidt rodet..