Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

frustrationsindlæg (langt)
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 13:53

hej! jeg har lige et rigtig dumt indlæg her...

jeg er ved at være rigtig godt træt af det hele, men jeg må vel hellere starte med starten..

for ca. 2 mdr. siden fik jeg et vrid i ryggen, som jeg stadig har ondt i ryggen efter, og jeg har været både til læge, til røntgen, til healer, til kieropraktor, og til fysioterapeut, og jeg har bare STADIG ondt i ryggen .. og så ikke nok med det, så brokker min arbejdsgiver sig konstant over det, (selvom det er hans køer der er skyld i det) -og jeg er faktisk ved at blive så træt af det hele at jeg overvejer at stoppe min uddannelse og flytte laaangt væk. (lægen og fysioterapeuten og healeren har også sagt jeg burde finde et andet arbejde, pga. min ryg er hybermobil, så den vil blive dum igen og igen mener de) nå men anyways, så har jeg også det problem at jeg ikke bare kan sige op, for jeg skylder min arbejdsgiver 22000kr og desuden så ville jeg jo så heller ikke kunne leve af SU med 2 heste, hund katte kæreste og bil ( vi flytter sammen når vi finder noget med plads til alle dyrene + en bette trauder)

så det hele er bare træls for tiden ÆV!!

hvad ville i gøre? sælge hestene og bilen,og så bare ta væk, eller tvinge sig selv til at fuldføre en uddannelse??

undskyld hvis det er lidt rodet..

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

helbred
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 14:24

Hvis dit job går ud over dit helbred, så ville jeg personligt finde noget andet.

Lige nu, mens du er ung, er det nemt at tænke "skidt med det, det gåt nok over", men når du bliver ældre og din ryg for alvor begynder at lave vrøvl, så ville du ønske at du havde taget en anden uddannelse mens du var ung, så din ryg stadig var sund.

Det er bare min mening

Og undskyld jeg snager, men hvordan kan man komme til at skylde sin arbejdsgiver så mange penge

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

karina..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 14:47
det er fordi min hest døde (min gamle fjordhest) -imens den stod ude hos ham, og så lånte jeg penge af min far til en ny hest, men vi kunne så ikke sammen, så det endte med jeg ville låne i banken til en jeg virkelig bare havde det kanon med, men så tilbød han at låne mig dem rentefrit pga. jeg har givet overskud (pga. god kalvesundhed) -og jeg ikke kan sælge den anden før den har folet. -og så derudover lagde han ud for min bilforsikring fordi min løn ikke kom til tiden... og det har jeg så bare fået lov at afdrage over længere tid..

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

oki...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 15:05

Ok, det var skam heller ikke for at pege fingre, jeg var bare lidt nysgerrig

Han lyder da ellers til at være en ret god arbejdsgiver.

Men jeg synes nu stadig at du skal tænke på din egen sundhed fremfor penge/arbejde.

Tænk på at hvis du fortsætter og din ryg siger stop om et par år, så kan det være at du bliver så handicappet at du ikke er i stand til at passe noget som helst job. Så er der jo kun førtidspension tilbage og det er måske ikke så sjovt, hverken økonomisk eller personligt.

Mvh Karina, der nogen gange ønsker at hun kunne få en pipetteskade, så hun kunne få noget mere fritid

(Det ønsker jeg selvfølgelig kun for sjov, for jeg ville røvkede mig efter 1 måned hjemme)

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider