Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor muher vores ene ko konstant.
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:39

Vores ene ko Koko står og muuuher og muuuher...hele tiden...den har gjort det siden kl. 0300 i nat og den mangler intet...den har fået frisk vand, masser af wrap og kraftfoder...så hvorfor i alverden muuuher den hele tiden???

MVH Sus

0
0
Svar på denne tråd

den er vel
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:40
i brunst?

mvh PiaR
quantum in me fuit

(jeg gør det så godt jeg kan)

Har du mødt Mitzi??

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
0
0
Svar på denne tråd

Er den lige kommet
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:50

væk fra dens kalv??

Ejer af: 1 pony, 2 rotter, 1 kat og 3 dværghamstere - HJÆLP Jeg er ramt af GMA (Get More Animals)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 14:20

Enten er den i brunst, lige taget fra sin kalv ellers får den ikke foder nok, så brøler de..

Men jeg tror mest på den er i brunst..

Krone og Bølge - En selvfølge

0
0
Svar på denne tråd

muh'en
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 15:45
det kan jo også være fordi den har ondt(hvis det er høje og gennemtrængende brøl) du kan finde ud af om den er i brunst ved at checke om den bløder om 2 dage, -hvis det er tilfældet, så kan du godt regne med samme adfærd om 3 uger igen... -den har sikkert også slim i ahem... ja, under numsen nu hvis den er i brunst. - er det en ko eller en kvie???

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Flok dyr
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 15:57

Har du over vejet at koen er et flok dyr lige som hesten???

0
0
Svar på denne tråd

Mangel
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 15:58
Muh'en i længere tid kan være et symptom på mineralmangel.
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror i har ret
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 16:00

i den er i brunst...men i guder et tosset tidspunkt...her er jo -17 og snestorm(bor jo i Sverige) Nu er det sådan at den ko slet ikke kan andet end at muge nogle ekstremt høje og meget gennemtrængene brøl...det har den gjort alle dage...og nej...den er bestemt ikke sulten...vi fodre dem godt...nogle siger endda for godt men de går jo i løsdrift så de skal jo have lidt ekstra fedt at holde varmen på...så de får altså rigeligt med mad. Vi har 3 stk. Marie, Matilde (selvfølgelig) og så er der den største Koko..og det er hende der teer sig tosset...står der og glor ind af vores køkken vindue og brøler...ser hun en af os (feks. når vi skal hente en kop kaffe) så går hun helt amok og brøler endnu højere...

MVH Sus

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror også
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 16:38

... den er i brunst og det lyder som om I har det rigtigt dejligt sammen så den også er lidt forkælet.

Hvis nu tyren er laaangt væk må man jo gøre hvad man kan for at råbe ham op !!!

Normalt når der går flere sammen rider de på hinanden når een af dem er i brunst, har du observeret det ???.

De slimer også som en anden har sagt og slimen kan blive meget lang, det er der man kan være heldig at se lidt blod oftest i det slim der er afsat på halen når koen ligger ned.

Men man ser ikke blod på samme måde som hos f.eks. hund.

Håber det kan hjælpe lidt.

Gunni.

0
0
Svar på denne tråd

Har du lagt mærke
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 16:40

til om de andre hopper op på hende, elelr at hun hopper op på de andre??

Det kan nemlig også være et tegn på brunst..

Ejer af: 1 pony, 2 rotter, 1 kat og 3 dværghamstere - HJÆLP Jeg er ramt af GMA (Get More Animals)

0
0
Svar på denne tråd

Med alt det muuuhen ...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 17:47

... er den da nok blevet muuuhslim

Undskyld ... undskyld ... undskyld ... jeg kunne ikke lade være

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 18:18

Det var een af de rigtig gode.

Gunni.

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 20:40

nej...jeg tror ikke den er blevet muuuhslim...den hedder jo ikke muuuhhhamed men Koko den er i øvrigt hvid dog med et par brune pletter ...fnis fnis...

MVH Sus

PS: Jo..den ene af dem springer hende godt nok...men det gør de ligesom altid...måske det er nogle meget "trængende" køer vi har

PPS: Lisbeth...hvordan siger en ko...hvis den er konventeret til islam. Muuuhhaaauuaaauuuaaahhh?Ligesom i tårnet du ved?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider