Ja som overskriften siger, har jeg er ret så irriterende kat! 
Han er hankat, og ikke kastreret. Han er ca 2½ år. Og så kan han være noget så kælen! Og elsker at blive nusset 
MEN (!) nu kommer vi til mit problem(er)... Han VIL ud på vores badeværelse! Og jeg har altid sagt, at katten hører ikke til på et badeværelse... Og heller ikke i mit soveværelse. (kan fatisk ikke tåle katte) Og han VIL os ind i soveværelset! Hvis en af os har glemt at lukke døren HELT ud til badeværelset, altså uden at trække i håndtaget så det siger "klik" , skubber han den op og går ud og stiller sig til at kradse på toiletbrættet!
Og så p*sser han os' bag toilettet eller i bruseren! Når han gør det, får jeg virkelig lyst til at lave ham om til sommerhat, eller et par hjemmesko!
Hva er det for en mærkelig opførsel? Han kan komme ud som det passer ham, bare han går hen til døren...Og så kan han selv bestemme om han vil være væk i 1 time eller 2 dage...
Han laver dog ikke "ulykker" i soveværelset, men han SKAL bare ligge på vores puder, og smide det halve af sin pels på dem.. Lækkert at ligge og indånde kattepels mens man ligger og sover...Og har astma.. 
Nogen der har et trick til hvordan jeg får ham til at miste interessen for vores badeværelse og soveværelse? Han har sit tæppe han kan ligge på i stuen. Og han må gerne ligge i sofaerne og på spisebordsstolene... Så der er nok af muligheder for at sove godt.. Og hans kattebakke bruger han næsten aldrig, for han går hellere ud og går på toilet...
Et godt råd, inden jeg har mig en rødstribet sommerhat?