Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endnu en stjerne er blevet kaldt hjem!!!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:13

Ja, som overskriften siger, så er endnu en stjerne blevet kaldt hjem. Denne gang er der tale om min venindes 2½ årige unghest. Hun har netop lige ringet til mig og fortalt den triste nyhed .

Hun bor på hendes egen gård på Lolland og har i forvejen 7 heste (8 med den der lige er "rejst hjem").

Da hun skulle morgenfodre her til morgen, lagde hun godt mærke til at Zeus lå ned i sin boks, men tænkte ikke nærmere over det, han plejede altid at være en 7-sover. Da hun åbner boksdøren for at gå ind til ham med hans morgenmad, "væltede" han nærmest ud i hovedet på hende... DØD!!!

Hun får dyrlægen til at komme, men han kan ikke komme med den nøjagtige dødsårsag - gætter dog på at den havde fået en hjerneblødning. Nu vil hun så have den undersøgt for at få den nøjagige årsag.

Det er f... hårdt at bo i den anden ende af landet når hun bor så langt væk - man kan ikke bare sådan liiige komme forbi og trøste, og da slet ikke med to spædbørn på slæb.

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smil og du vil se at folk smiler tilbage
0
0
Svar på denne tråd

Puha ...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:28

Det var dog sørgeligt.

En trøste knus fra en lollik til en anden.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

Uhyggeligt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:31

Uhyggeligt når så unge dyr bare lige pludseligt er døde.

Man har ikke en chance for at være forberedt mentalt til at takle en sådan situation.

Man kan kun håbe for hesten at det er gået stærkt.

Føler med din veninde, selvom man har 7 andre heste må det gøre frygteligt ondt at miste på den måde.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte.

Schiller

Rapport afgivet af Justitsministeriets Arbejdsgruppe om hold af heste Januar 2006

0
0
Svar på denne tråd

Det værste af det hele
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 15:49

Det var den, for hende, kommende jagthest. Zeus var søn af hendes aller først hoppe (Lakitta) + hingst, så hvis det ikke gjorde ondt at miste Lakitta og siden at have solgt hingsten (som jeg ikke kan huske navnet på), så må det da gøre endnu mere ondt nu hvor hun intet har tilbage fra de tider.

ØV hvor er verdenen dog grusom og ond!!!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smil og du vil se at folk smiler tilbage
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider