Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan er det man behandler dyr?!!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:23

Der har i længere tid været megen debat om dyrevelfærd.

Hvordan syntes DU selv vi behandler dyr, altså ikke hvordan du behandler dit dyr, men i en helhed, er det blevet bedre?

Det er ikke kun heste, men alle dyr.

Jeg søgte lidt på enmet, og fandt blandt andet disse overskrifter:

Pyton i kælder på Østerbro.

Alt for mange dyr bliver skamskudt.

Halvdelen af Europas zooer bør lukkes.

Spis Kylling med god smag i munden.

Klonet kalv i Japan.

Makeup uden forsøgsdyr.

Osv..

Håber i vil svare. :)

Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!

Søger part på Nelli i Odense www.heste-nettet.dk/lodge/50645/

Min hjemmeside: tør du?

0
0
Svar på denne tråd

Beritt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:29
ofte alt ofr dårligt men ikke altid, jeg har også set mange MANGE dyr der har det som blommen i et æg (selv om de ikke er frie som deres forfædre).

problemet er at vi mennesker tror vi ejer alt og at alt skal gøres op i penge, og derved har det meget ofte ikke dyrenes interesse.

jeg selv ville gerne have hjemme"produktion" af dyr til at brødføde familien og det skal nok lykkedes en dag, dyrene har det godt mens de lever og de smager bedre og er ikke stopfodret med alt muligt for at de bare skal gro super hurtigt og smager som en dårligt opvredet karklud.
0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 14:50

For det første synes jeg ikke at makeup'en skal testes på dyr, det giver da ingen mening! :s Desuden skal man sørge for at alle dyr har god plads, ikke er undervægtige eller syge :)

Hvis folk ikke har tid til deres dyr, så få et dyreinternat til at tage sig af det! Istedet for at lade det sulte osv..
Det samme med zoologiske haver. De dyr der bor der skal jo også have det godt, og ikke bare gå rundt på betongulv der er møg beskidt! Så er der jo også de "dansende bjørne" der optræder på gaden. Hvis bjørnen lider at danse for publikum, bliver passet godt og får pauser så gør det mig ikke noget (: Men ligeså snart de skal arbejde hele dagen, uafbrudt og ikke får nok mad osv. Så burde de ejere komme i fængsel!

Så alt i alt, alle dyr skal have det godt, ikke være undervægtige og have uopdagede sygdomme, selvom symptomerne er tydelige!

0
0
Svar på denne tråd

Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 17:56

Jeg synes dyrene bliver behandlet for dårligt, i forhold til måden de fleste gerne selv, vil behadles! Altså vi gør alt for at menneskerne skal få det nemmest! Men hvad med dyrene, dem glemmer vi lidt!

Min mening er, at man skulle igennem en prøve, hver gang man vil købe et dyr!!!

¤ ¤

¤ ¤ ¤ ¤

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Dyr skal have kærlighed

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

¤ ¤ ¤ ¤

¤ ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider