Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vi er ved at få lavet nyt bad!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 11:26

SKØNT SKØNT SKØNT!

Men hold da op hvor det støver og sviner når de river de gamle fliser ned! Det er helt vildt!

Og så er det jo heller ikke det fedste at undvære sit toilet og bad!" Vi har godt nok fået et tørkloset og kan gå i bad hos min mor, meeen alligevel!

Men det bliver flot. Før havde vi kvalmegrønne fliser og mosaikgulv fra 70'erne!

Nu får vi lysegrå/hvide fliser på gulv og bruseniche, glasvæv på resten, FLOT stort toiletmøbel, nyt spejl med indbygget spot!

Nu skal vi så til at male gangen og trappen skal males hvid. (fyrretræ nu)

Jeg glæder mig til det er færdigt!

Andre der får lavet boligfornyelser?

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Shetlandshoppe sælges/byttes. Se profil. Evt udlån.

0
0
Svar på denne tråd

Elendighed
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:10

Hej Kanoa.

Altså ikke for at ville overgå dig, MEN jeg ved i den grad, hvad du snakker om, hvad angår støv og indskrænket plads. Vi er nemlig i fuld gang med at renovere - i starten "kun" hele stueetagen - men nu har det spredt sig til hele huset.

Alle vægge i stueetagen er revet ned, det gamle køkken er fjernet, gulvet er brækket op, døre er muret til, nye er blevet lavet, nyt el i hele huset, nyt VVS overalt i kælder og stueetage, nye vinduer og nye hoveddøre...pyyyhhhaaa. Det støver ad H... til og vi har ikke haft køkken nu i over 2 måneder. Min vaskemaskine har de også snuppet og den har jeg måtte undvære nu i over 1 måned. Fedt når man er en familie på 5!

Dernæst er vi igang med at renovere trappe og trappeopgang op til første sal, vores soveværelse får total renovering, gang og trappe op til 2. sal, ét børneværelse ovenpå.

Vi spiser, har køkken, arbejder, ser fjernsyn, lever 5 mennesker i et børneværelse på 1. sal. Vasker tøj og opvask på toilettet, som vi deler med 3-4 håndværkere dagligt og sover i to værelser ovenpå sammen med kassevis af ting, som vi har fjernet under renoveringen.

Og så skal jeg da ikke glemme at nævne at håndværkerne den første uge havde efterladt os en gigantisk oversvømmelse i kælderen, som brandvæsenet var 4 timer om at få tømt ud.

MEEENNN det skal nok blive fantastisk engang.

I får lige et par billeder undervejs. Jeg håber I kan se dem.

Her er der lige støbt ny gulv og der lægges gulvvarme ind. Før var det køkken, lille spisestue og entré. Vi har fjernet alle væggene:

Her er en brøkdel af murbrokkerne fra stueetagen. De havde allerede fjernet to lastvogne med affald:

Her er der blevet lagt nyt gulv, vinduet er udskiftet (døren blev det i forgårs). Efter billedet er taget er der ligeledes sat køkkenelementer op. Billedet er blevet lidt mørkt. Der er normalt dejligt meget lys:

Og til sidst et billede af vores gamle, dejlige hus som gennemgår en kæmpeforvandling indeni.

Hilsen Line

.....med DESEADO (P.R.E)

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:26

Hvor er du heldig! At kunne give det hele sådan en omgang, det må være fantastisk! (Når det engang er færdigt, altså! )

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor meget støv og møg der må være, når man tager i betragtning hvordan vores lille badeværelse har støvet!!

Oversvømmelse har vi heldigvis været sparet for

Kunne desværre ikke se billederne, kun krydser.

Smil, det varmer... B-)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:39

jo vi er også igang med det helt store.. det har vi været siden vi flyttede ind for snart et år siden...vi flyttede ind sidst i marts 2005.

vi havde et 70 køkken, uden æmhætte og ovnen var elgammel så den kunne i bruges. så det var det alerførste vi fik lavet det var køkkenet.. med et rigtig flot kvik køkken og et retro køleskab hehe...

vi har malet hele huset...og endelig lige inden jul, fik vi lavet de to stue gadiner hvide...de var grønne før.også alle gulvene er blevet slebet ned og lagt nyt gulvtæppe på det lille værelse.

så har vi arbejdet med vores toilet længe nu... men det er godt nok ved at være kanon flot..vi var lige ude og købe lidt siddemøbel og nogle flotte billeder der skal hænge der..fin glas kabine og elsker vores spejl,lamber og vask som er i sort marmor. vores toilet er hvidt med en elektronisk skyld, så man skal bare sætte hånden over den der elekrtoniske ting så skyller det uden at man skal røre ved toilettet...

det er jeg meget glad for.

kan virkelig anbefale det toilet.

så nu er det vores soveværelses,forgang og trappens tur til at få en omgang

glæder mig til at det hele engang er overstået hehe men det tager nok lidt tid endnu

men så får man jo virkelig også et hus man synes er vildt fedt, når man preger det så meget ved faktisk at lave alt om. synes selv vi har et kanon hus.

hilsen
Line larsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

drømmen
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:42

Ja vil ikke just sige vi laver noget men vi drømmer da ;-) Bad og gang blev gjordt i stand da vi flyttede ind - bad var i laksefarve/lysegrøn så det var rigtig mums, og vi skulle "bare" ha hvidt - og hvidt blev det men er sku ikke tilfreds, vil gerne have et andet torilet møbel osv men det kommer vel!

Udover det har vi et kæmpe projekt på 1 sal som gerne skulle ende op med at blive sat i stand så man kan flyde ud deroppe ;-)

M.V.H
TINE

**Vær dit eget ikon**

(") (")
('.' )
(")-(")

0
0
Svar på denne tråd

Ja man skulle være rig
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 12:57

Det ville være så dejligt at sætte hele hytten i stand, som Deseado. Vi bor godt nok i en lejlighed, men der er da masser at lave: ny maling, nyt køkken, halvmur mellem stue og køkken, jo, der er meget jeg gerne vil.

Men lidt har også ret og så må resten komme hen ad vejen.

Smil, det varmer... B-)

0
0
Svar på denne tråd

Hele huset
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:22

Vi er i gang med hele hytten. Både tag, overetage, underetage, stald mv. da vi har købt en gammel ejendom, hvor alting var "revet ud" til renovation men manden døde desværre inden. Så vi har rigeligt at gå i gang med :-)

Så kender kun støv og skidt alt for godt ;-) Men det bli'r forhåbentlig rigtig godt en gang!

Jeg glæderm mig i hvert fald. Lidt billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Vi er også
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:28

igang.

Fik lavet stue,køkken og gang i sommers.

Nu er vi igang i stalden og har bestilt nye bokse.

Så skal der nye vinduer i, og hvis der bliver råd i år, skal vi også have nyt bad.

Vi har også yndige lysegrønne flise og mosaik på gulvet, og et lækkert sidebadekar

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider