Hej Kanoa.
Altså ikke for at ville overgå dig, MEN jeg ved i den grad, hvad du snakker om, hvad angår støv og indskrænket plads. Vi er nemlig i fuld gang med at renovere - i starten "kun" hele stueetagen - men nu har det spredt sig til hele huset.
Alle vægge i stueetagen er revet ned, det gamle køkken er fjernet, gulvet er brækket op, døre er muret til, nye er blevet lavet, nyt el i hele huset, nyt VVS overalt i kælder og stueetage, nye vinduer og nye hoveddøre...pyyyhhhaaa. Det støver ad H... til og vi har ikke haft køkken nu i over 2 måneder. Min vaskemaskine har de også snuppet og den har jeg måtte undvære nu i over 1 måned. Fedt når man er en familie på 5!
Dernæst er vi igang med at renovere trappe og trappeopgang op til første sal, vores soveværelse får total renovering, gang og trappe op til 2. sal, ét børneværelse ovenpå.
Vi spiser, har køkken, arbejder, ser fjernsyn, lever 5 mennesker i et børneværelse på 1. sal. Vasker tøj og opvask på toilettet, som vi deler med 3-4 håndværkere dagligt og sover i to værelser ovenpå sammen med kassevis af ting, som vi har fjernet under renoveringen.
Og så skal jeg da ikke glemme at nævne at håndværkerne den første uge havde efterladt os en gigantisk oversvømmelse i kælderen, som brandvæsenet var 4 timer om at få tømt ud.
MEEENNN det skal nok blive fantastisk engang.
I får lige et par billeder undervejs. Jeg håber I kan se dem.
Her er der lige støbt ny gulv og der lægges gulvvarme ind. Før var det køkken, lille spisestue og entré. Vi har fjernet alle væggene:

Her er en brøkdel af murbrokkerne fra stueetagen. De havde allerede fjernet to lastvogne med affald:

Her er der blevet lagt nyt gulv, vinduet er udskiftet (døren blev det i forgårs). Efter billedet er taget er der ligeledes sat køkkenelementer op. Billedet er blevet lidt mørkt. Der er normalt dejligt meget lys:

Og til sidst et billede af vores gamle, dejlige hus som gennemgår en kæmpeforvandling indeni.