Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Muskelopbygende
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 15:33

Inden i hiver hovedet af mig - Jeg er normalt ikke tilhænger af muskelopbyggende tilskud.

men sagen af den at jeg netop har købt den fineste lille hest på 7 år. Hun er det sidste år redet af en pige i en salgsstald - sprunget og dressur. Hvor mange gange om ugen er jeg lidt usikker på, men i hvertfald rimelig reglmæssigt.

 

Jeg savner lidt fylde på hende, hun er i massende foderstand, men er halv araber så hun har en smule araber krop. dvs hun mangler lidt overlinje. Jeg vil virkelig gerne hjælpe hende med det, og selvom hun får det bedste foder, så ville jeg gerne ofre penge på et muskelopbyggende tilskud de første måneder til hende, for at give hende en god start :)

Hvad siger i? Nogle gode erfaringer? :)


Liv & Misty

Stolt Mounted games rytter

 

To succeed, you must first believe that you can ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Supercondition
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 23:17

Hej,

 

Jeg har været rigtig glad for St. Hippolyts supercondition til min ældre hoppe. Det har holdt flot overlinje på damen (sammen med ridning, naturligvis). Jeg havde dog også behov for lidt ekstra energi, hvilket muligvis ikke vil være aktuelt i dit tilfælde.

 

Mvh.

Susanne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Equsana
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 19:00

Vi har brugt Equsana Body Boost til vores unghest, jeg synes det har givet et glimrende resultat. Vi kombinerede med skridtbånd.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hoppeplag og føl sælges

 

3-farvede hunkillinger bortgives

0
0
Svar på denne tråd
 
 Build Up og Equi-Jewel
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 13:20

Jeg kan klart anbefale Build Up fra Brogaarden og/eller Equi-Jewel. :)

 

Jeg bruger begge dele til min fuldblod, som skal have alt den kan trække på foderfronten. Han er svær at holde huld på og koster en formue i foder hver måned. Han får endda wrap og hø ad libitum ved siden af. Han fejler intet følge blodprøver, men har bare et meget højt stofskifte.

 

Jeg synes dog at min udnytter foderet bedst, når han er i ridning. Jeg varierer meget mellem skridtture, let dressur, let spring, løsspring, løslongering osv. :)

 

Jeg giver ham faktisk også en kur med Equitop Myoplast en gang om året for at genoprette aminosyrerne i kroppen. :)
"Aminosyrer er naturlige byggesten i proteinsyntesen, der understøtter opbygningen af musklerne. Visse aminosyrer producerer hesten selv, og andre må tilføres gennem foderet - såkaldte essentielle aminosyrer. Equitop Myoplast® er et fodertilskud til heste, der indeholder 18 aminosyrer heriblandt alle de essentielle aminosyer bl.a.lysin samt methionine."


Sagde Josephine

Med sine to soulmates og guldklumper M & N <3

 

Løsdrift med hestevelfærd i højsædet?
Så tag et kig på Kærgården i Farum med nyanlagte vandrefolde.

www.facebook.com/pages/ K%C3%A6rg%C3%A5rden ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 08:41

Jeg har forberedt denne 2 års på skue, udelukkende fodret op på Equi-Jewel og skridtture.

Jeg er rigtig glad for at bruge produktet, dog er prisen i den høje ende, på 429 kr.

 

Billede

 

I dag bruger jeg Equsana Body Boost til min dressurhest, som er enormt svær at holde huld på og overraskende nok, så holder han mere end rigeligt huld på 1,5 kg. dagligt (og 1,2 kg. Rocky.)

 

Så jeg vil som Charlotte anbefale Body Boost, den står til 169 kr. / 149 kr. afhængig af hvor du køber den.

 

Jeg mener der er 15 kg. i begge produkter.


Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Med hestene
Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir
High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline

Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 11:29

Jeg bruger E Vitamin m. Selen fra http://www.combi-pet.dk, rene produkter uden en masse tilsætningsstoffer.

 

Giver det hver dag til syren i muskler og det virker super godt. Min hest er dressurhest på konkurrenceplan på M niveau.

 

Hun er også blevet ældre og var begyndt at tabe fedt og masse. Så nu får hun Show Improver fra Saracen (600 gram som tilskudsfoder) og det hsr virket så godt.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider