Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Varmetæppe?
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 00:46

Hvilken et og mærke kan i anbefale?

 

Nu er vejret skiftende og koldt og derfor er min gigt rigtig slem. Om aften når jeg sidder i sofaen inden sengetid kunne jeg godt bruge noget at varme min krop op med.

 

Alm tæpper og dyner osv fungerer ikke da jeg ikke selv kan varme det nok op.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 01:39

Jeg har dette elsalg.dk/webshop/beurer-hd- 90?utm_source=kelkoodk...erm=Beurer+ HD+90

Det bruger jeg meget om vinteren, når jeg kommer fra hesten.

For jeg ka slet ik selv få varmen.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Varmepude
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 18:04

Jeg har en varmepude fra Obh - den udmærkede sig ved at være på tilbud, da jeg stod og manglede sådan en. Godt nok er den ikke et tæppe, men den kan proppes med under en dyne eller et tæppe og varme f.eks. ryg, lår, eller hvad man nu lige har behov for og være med til at hæve temperaturen under dynen.

 

Aner ikke om der er den store forskel på den type produkter, men jeg ville nok bare købe den billigste jeg kunne finde og forsøge mig med den. Varmepuden indkøbt efter det kriterie har da tjent mig i mange mange timer gennem de sidste 3-4 år.

 

Du du kan også overveje en varmeblæser. Det brugte jeg i kold lejlighed før i tiden. Lige ind under sofabordet i 10-30 min og rullet ind i lækkert uldtæppe eller dynen og så var der bare varmt. Plus selve rumtemperaturen er hævet. Varmeblæsere er dog ret sulte i strøm - såsom værd at undersøge hvad de bruge i forhold til et varmetæppe.

 

Et sidste råd er at købe et lammeskind (er billige i IKEA) og bruge til polstring i sofa/stol og så putte på det med tæppe eller dyne. De er gratis i strøm - hvilket kan være en fordel som hestemenneske på en lang og kold vinter i Danmark.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beurer varmeplaiden.
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 20:28

Den plaid kan jeg godt anbefale! Jeg fik den i julegave for et par år siden (min far fandt den vist lidt billigere i Tyskland) og den er hver en øre værd!

 

Du kan komme hjem bundfrossen fra hesten og det tæppe kan tilføre så meget varme, at det kan næsten være uudholdeligt

 

Vær opmærksom på, at det skal behandles med omhu. Der står i vejledningen, at du ikke må sidde på det.

 

En anden idé kan være et varmetæppe, som er beregnet til at bruge under en topmadras på sengen. Så kommer du ned i en rigtig lun og lækker seng (hvis du alligevel ser tv derfra).


0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 07:44
Så fik jeg købt et.

Det blev et fra Alstrøm, deres eget mærke Conzept.

Det er faktisk rigtig lækkert. Varmer godt, 9 varmegrader, auto sluk med timer på.

Bruger det pt en del da jeg syg. Men også godt at komme hjem til om aften og varme mine stive led op med.

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider