Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Små hus til heste?
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 23:54

Jeg har en ponni der er 110 cm høj. Jeg ønsker mig et lille hus til hende så hun kan ha på folden. Det er ikke til løsdrift eller noget, kun så hun kan komme væk fra regnet. Helst i metal eller lignende, hun æder træ. Elsker at gnave i det.

 

Så, lille hun, nemt at flytte på og akkurat plads til en lille pony. Hvor kan jeg finde det?


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flytbart
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 11:39

Altså - min første tanke er "flytbart=risiko for at vælte i stormen".

Men det her kunne da være et bud: eshop.silvan.dk/vare/hamlet- staalredskabshus-4-2-m2- 2?utm_source=Spar30.dk...ign=Spar30

 

Jeg har mine heste gående i løsdrift med mulighed for at gå ind i en stor boks i en hal, og det er faktisk overraskende lidt de går inden for om vinteren (og der er endda hø at spise af derinde). Selv i øjeblikket og når regnen står ned i stænger vælger de oftest at være ude. De har en god pels, og vandet preller bare af - de er altid tørre inderst inde.

 

De stiller sig dog ofte i læ af bygningen, så jeg tænker at et læhegn måske ville være til glæde for din pony?

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 16:22

jeg har efterhånden hørt en del om ulykker med hesteben gennem stålvægge...

 

jeg vil anbefale et træhus, hvordu sætter metalkanter /vindtrækbånd på alle kanterne, således at hesten ikke kan få fat i træet


*** Misssophie


1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 17:59

Har arbejdet et sted, hvor de havde de der hvide plastik kalvehytter til deres shetlænder. En til hver pony selvom de tit stod to i en.


 

Hø sælges 18 kr stk i små baller 6230 Rødekro.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En skibscontainer...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 21:40

....er udmærket til formålet. Den fås i alle størrelser, fra 8" til 40". Den er meget solid, både i sider og bund og forholdsvis billig at anskaffe, fra ca. 5.000,- kr. De små kan nemt flyttes med en frontlæsser med pallegafler. En lastbilkasse kan også bruges, men er ofte dyrere, mindre solid og sværere at flytte med .

 

Skure af tynde stålplader er ikke egnede til heste og kræver også forankring på fast sokkel el. lign.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 09:31

 

Med flytbart så tenker jeg bare noget der ikke skal graves ned i bakken. Jeg skal nok finde noget at binde det fast i så det bliver stående.

 

Min vil ikke stå i løsdrift, hun vil ind i sin boks. Bare der kommer et par dråber regn så er hun smuttet ind under tag eller hvad andet hun kan finde at stå under. Hun hader regn, virkelig hader det. Så hun skal ha noget hun kan stå under så hun kan komme væk fra regnet.

 

Pabell: Tak, en kalvehytte ligner lige det jeg har brug for. Så skal jeg bare finde en uden hegn med til :)

 


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider