Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hesten stopper op
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 12:13

Hej har en tinker som er begyndt at stoppe op flere gange når han bliver redet han stiller sig op ligesom han skal tisse og han er svær at få frem igen der sker ikke noget men har bemærket at nogle gange er det helt gult og andre gange er det helt klart når han så kommer ind i sin boks så tisser han men nogle gange er det flere gange med mellem rum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere ting
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 13:38

Hej,

 

Heste kan få forskellige problemer med urinvejene, blærebetændelse m.m. Og så kan det være, at han skal checkes for smegma-sten. Desuden er der visse tilstande såsom Cushing, der får dem til at tisse mere end normalt. Prøv at spørge din dyrlæge til råds.

 

MVH

Jette


Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

NU FÆRDIGUDDANNET EQUINE TOUCH PRACTITIONER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 14:19

Det kan være mange ting, men når det nu er en tinker vil jeg anbefale en hårprøve for pssm1..

 


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hesten
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 14:52

hej det der pssm1 er det noget der lige pludselig kan komme vi flyttede for snart 2 år siden han er bare blevet anderledes har altid været så rolig nu er han mere urolig og nervøs stå og ryster når han kommer ind alene har ellers aldrig været et problem at være alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Magnesium???
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 13:11

Når den er blevet mere nervøs og ryster i stalden, når den er alene, kan det være et tegn på magnesium-mangel.

Jeg ville få min dyrlæge til at tage en blodprøve. Det kan jo være mange/flere ting der er i spil.

Venlig hilsen

Trine


Pension Rosengård

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hesten stopper
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 16:46

hej han har fået magnesium det hjalp ikke noget

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider