Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Forkølet shetlænder - what to do?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 23:20

Min shettie er blevet forkølet - og han hoster derfor lidt. Snottet et stoppet så han er altså ikke lige ved at stille træskoene men - den der hoste ville jeg jo gerne hjælpe ham af med.

 

Han har fået regndækken på for at holde ham tør - og det sætter den lille fis vist godt pris på - selv ham han ellers normalt er ret vandtæt og kun er ude i den lyse timer.

 

Kan jeg hjælpe ham på vej med at få det bedre hurtigere - altså komme over hosten? Dyrlægen er kontaktet selvfølgelig men hun mente nok jeg skulle tage det roligt når han kun hoster sporadisk medmindre det fortsætter.

 

Hvad siger I andre?


/Trine T =)

 

- Ethvert hestemenneske bør en gang i livet eje en shetlandspony!


What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 23:33

Prøv Rød Solhat dråberne/flagerne.

 

Jeg ville give det en uges tid.

 

Der udover ville jeg ikke vælge et regndækken, hellere et dækken med noget for i af en slags. I regndækkenet kan den bette slet ikke rejse hårene op for at holde sig varm, så et med for er bedre da det holder varmen bedre inde. Der udover masser af hø til at holde varmen på også.

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så skal han
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 23:50

klippes - ellers smelter han væk.

 

Jeg har naturligvis tjekket at han kan holde varmen - sammenholdt med at de altid har noget at tygge i både inde og ude (y)

 

Men rød solhat - tjek

 

Andre gode eller bedre bud? :)


/Trine T =)

 

- Ethvert hestemenneske bør en gang i livet eje en shetlandspony!


What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bimbambusse
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 16:43

Min dyrlæge anbefalede Equistro Secreta Pro, da vi stod med en forkølet hest for et par år siden. Og der var hurtig bedring at spore, så det kan absolut anbefales equidan.dk/DK/PRODUKTER/ Handelsvarer%20hest/Hoste(x17x) %20allergi%20(x9x)%20eksem/ Equistro%20Secreta%20Pro%20MAX.aspx


Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 22:44
Også anbefale Equistro Secreta Pro, det er et godt produkt til heste med hoste..

Du er sikker han ikke sveder når han er inde også er blevet afkølet når han er ude i regnen.? Det jeg tænker er om det faktisk ville være en ide at klippe undersiden af halsen så han kan komme af med varmen og lade ham stå uden dækken om natten..

Jeg klipper en del heste og ser mange der sveder lidt på stald.. Det er lidt en skidt kombination når de så kommer på fold i silende regn og blæst..

God bedring med ham..


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider