Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Feber og lungeproblemer?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 16:03

hej,

jeg har et føl på snart 6 måneder der de sidste 10 dage har haft feber mere eller mindre konstant og har har fra gang til gang hun er her stigende mislyd på lungerne og hoster en smule men han snotter ikke overhovedet, han har desuden tabt sig helt vildt og står bare og hænger, han har været på både penicillin og antibiotika men ingen af delene har virket, jeg er lige bgyndt på en anden antibiotika og så får han smertestillende ved siden af, det er den sidste kur dyrlægen vil sætte ham på og det skal lige siges hun har været ude en del gange efterhånden så

jeg forstår hende godt men jeg er simpelthen nødt til at se om jeg måske kunne finde nogen her der har oplevet noget lignende, for dyrlægen er ikke sikker på hvad der er galt og jeg ville være så ked af at få ham aflivet

 

det begyndte lige efter en knap så succesfuld behandling for spiserørsforstoppelse, han spiser og drikker som han bør men han ligger på en 39,5-40,5 grader.

 

vær sød at hjælpe mig

 

Mikala

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 16:55

Det er sikkert et dumt spørgsmål - men han har vel fået ormekur?

 

Ved slet ikke hvad det kan være og når dyrlægen er inde over er der vel ikke så meget vi kan hjælpe med herinde... Men mit føl livede kraftift op efter hun fik ormekur. Det viste sig nemlig at hun var spækfyldt med spolorme - en uge efter hun fik kuren sprang hun rundt, hvor hun tidligere bare havde lignet et gammelt "øg". Er der lavet undersøgelser på blodorm?

 

Håber bette følle bliver god igen snart!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 17:55

Jeg har givet ormekur og dyrlægen har også tjekket og der var ikke noget at komme efter

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider