Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hjælp til fodring af 3-års
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 10:26

Hej alle! :-)

 

Jeg jeg har en stor vallak på 170+ og 3 år gammel. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal fodre ham med, lige nu får han bailos winterzauber men der er rigtig meget stivelse i det foder, og han døjer i forvejen med løs mave. Jeg har hørt at et højt stivelsen niveau for en unghest ikke er godt, og slet ikke når han har let til tynd mave. Jeg har overvejet pavo care4life?

 

Har I nogle gode forslag til et godt foder?

 

Tak!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 13:33

Hippolyt StrukturEnergitikum


 

 

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

2
0
Svar på denne tråd
 
 Pave Care4life
Forfatter: 
Dato:  26-10-2014 19:12

Jeg har lige brugt de første sække care4life og har indtil videre kun godt at sige om foderet.. Mine heste ELSKER det... Krybberne er slikket - også for loppefrøskallerne ( som ellers godt kunne sorteres fra).

 


 

 

Kristina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2014 23:45

Er det en du skal træne lidt med henover over vinteren ? Min 3 års hoppe på 1.68 i stang, som skal lidt i gang her til vinter og rides til først på foråret får pavos condittion og nature's Best. + lidt vitaminer og masser af hø. Jeg synes condittion er et godt foder til de unge som skal i gang, da det lige give dem lidt mere hen over ryggen og min som er varm trives godt på dette. Desuden ser de super godt ud mht. Pels, hove osv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bo0mbom
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 08:51

Er der nogen af jer der har hadt Care4life foderet fr pavo igennem et foderprogram?


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Care for life
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 10:02

Jeg har haft det gennem et foderprogram, og var ikke udelt begejstret. For at dække en 600 kg varmblod ind med kobber skulle jeg tildele 1800-2000 g care for life. Og som med så mange udenlandske produkter, så er ca/p og zn/cu forholdene ikke optimale. Zn/cu ligger helt oppe på 6, hvilket er meget højt.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 11:21

Det mente jeg nok at have hørt.....en skam, for det ser og dufter aldeles fantastisk!


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider