Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Er klægene væk hos jer ?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 19:30

Skal bare lige hører om regnklægene er væk hos jer ?

 

Mine heste har været meget generet hele juli måned, men i går og i dag er første aftener, hvor de er gået direkte ud for at græsse, når de lukkes på fold ved 18 tiden. Hele juli er de bare strøget ud i skyggen for at stå.

 

De går begge med insektdækner, men håber jeg snart kan pille dem af dem :-)

 

Mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 regnklæg
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 19:42

Her hos mig i Sverige har de sidste dage også været bedre end hele juli. I dag har de faktisk gået uden dækken hele dagen (har været hjemme og kunne holde øje med dem)

Så håber også at insektdækken sæsonen er ved at være slut.

Er glad for at høre det ikke kun er her, så er det måske helt rigtigt :-)


Hilsen Pernille

 

 

Nu som gård ejer

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 01:37

Vi har slet ikke set dem denne sommer

Så vi er meget heldige og glade heste der aldrig er synderligt generet uanset tid på dagen


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

1
0
Svar på denne tråd
 
 Klæger
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 16:08

Klægerne var her i juni. Så var de væk, men nu er de vendt tilbage! Hestene er plaget både på marken og i skoven. Træls at måtte sidde og vende sig om og daske den stakkels hest på bagen. Tror jo de får smæk! Må have gang i Zebra ridedækkenet igen! Det hjælper. Har også Zebra dækken på på marken! En fantastisk opfindelse

1
0
Svar på denne tråd
 
 Faktisk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 16:15

De sidste to dage, er hypperne ude af deres skur og græsser allerede her omkring kl 15. De plejer ellers ikke at vove sig ud før aftenstid. Så håber håber det snart holder, så jeg kan komme ud og ride igen uden at skulle op kl 5.

De s#tans klæg bider ikke kun hesten (n)

 


Med venlig hilsen

 

Mia F.

 

Jeg lever et liv på kanten..

-jeg løser soduko med kuglepen!

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mine har....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 16:46

Mine har gået ude og græsset idag :-)

 

Og jeg har kunnet lave havearbejde uden at blive bidt :-)

 

mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 19:26

Jeg synes også det er bedre her hos mig, de står stadig inde mellem 13 og 18, men bliver ikke ædt når jeg lukker dem ud. Jeg har ellers bestilt en klægfælde for 10 dage siden, men den var selvfølgelig ikke på lager og jeg venter derfor på den. Men så får jeg da glæde af den næste år :-)


Sælges: Skøn 2-års hoppe efter L'Espoir/Gold Away xx. Smuk, rigtig velgående, enormt sød at arbejde med, og sund og rask. Se mere på min hjemmeside, under afkom - Krones Goldie.

 

www.stutterikrone.dk ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Regnklæg.
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 20:22

Regnklæg, her er de også væk, men det er også ualmindeligt tørt og her er ingen regn kommet.

Jeg frygter lidt at de kommer igen, når der er kommet lidt regn igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke så mange
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 20:31

klæg nu- hestene er meget mere ude, de går på løsdrift og bruger deres hal mest om somren. Jeg bliver heller ikke ædt når jeg går uden lange ærmer i haven. Vi har´det ret tørt og kan frygte de sa.... klæg vender tilbage når det har regnet. De plejer jo først at forsvinde helt ca midt august. så er der kun mitter og myg tilbage til at genere mennesker og dyr.

Købte klægfælde i år og den har fanget rigtigt mange, men ikke nok til at de ikke generede folk og fæ.

 


Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider